eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzków-Osada › Zakup i dostawa płyt oraz korytek na potrzeby Gminy Gorzków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081532 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Zakup i dostawa płyt oraz korytek na potrzeby Gminy Gorzków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Gmina Gorzków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 950371695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜Główna 9

1.5.2.) Miejscowość: ˜Gorzków-Osada

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜22-315

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: ˜846838156

1.5.8.) Numer faksu: ˜846838111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜gmina@gorzkow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.gorzkow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/index.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Zakup i dostawa płyt oraz korytek na potrzeby Gminy Gorzków

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-ce045a86-9dc2-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00006834/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa płyt i korytek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00033779/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.5.2021.CP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 142926,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wyrobów budowlanych w postaci fabrycznie nowych płyt drogowych typu „JOMB” (JUMBO) oraz korytek betonowych typu MULDA na potrzeby Gminy Gorzków. Nowe płyty drogowe betonowe typu „JOMB” (JUMBO) o wymiarach 100 x 75 x 12, 5 cm w ilości 2250 szt. Materiał musi spełniać wymagania normy PN-EN 1339. Dopuszczalne odchylenia wymiarowe wynoszą dla długości płyty +/- 10 mm; dla szerokości płyty +/-6 mm, dla grubości płyty +/- 5mm; odchyłki grubości otulenia zbrojenia: od spodu płyty +/- 5 mm; odchyłki zbrojenia głównego: dla długości +/- 5 mm. Płyty podwójnie zbrojone stalą (min 6 fi do 10 fi), żebrowaną w postaci wiązanych siatek: dolnej i górnej. Powierzchnie płyt powinny być bez rys, pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej, zgodne z wymaganiami. Krawędzie płyt powinny być równe i proste. Płyty wykonane z betonu klasy minimum C25/30. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę korytek betonowych typ MULDA. Materiały musi spełniać wymagania normy PN-EN 1339. Korytka betonowe wykonane z betonu klasy minimum C25/30 o wymiarach 50 x 60 x 15 cm, kolor szary, łączna ilość 1150 szt. Dostawa obejmuje załadunek, transport i rozładunek płyt w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Gorzków przy użyciu samochodów o odpowiedniej ładowności. Wymagany jest okres 24 miesięcy gwarancji na dostarczone wyroby.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113000-5 - Drogowe materiały konstrukcyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142397,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150121,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150121,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Przedsiębiorstwem Produkcyjno-Usługowo-Handlowym: „Prima-BUD”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜830309232

7.3.3) Ulica: ˜Wiśniowa 5A

7.3.4) Miejscowość: ˜Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: ˜27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150121,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-06-25
2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.