eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedecz › Dostawa i montaż 8 sztuk "hybrydowych" lamp-latarni ulicznych: solarnych z turbiną wiatrową



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081291 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
˜Dostawa i montaż 8 sztuk „hybrydowych” lamp-latarni ulicznych: solarnych z turbiną wiatrową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜GMINA PRZEDECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 311019326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: ˜Przedecz

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜62-635

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: ˜632738467

1.5.8.) Numer faksu: ˜632738467

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜urzad@przedecz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜http://bip.przedecz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

˜https://platformazakupowa.pl/pn/przedecz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Dostawa i montaż 8 sztuk „hybrydowych” lamp-latarni ulicznych: solarnych z turbiną wiatrową

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-790f00c7-a97b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081291

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00005277/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup lamp hybrydowych oświetlenia ulicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: ˜2021/BZP 00047590/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜RGWI.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 90899,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜1.1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż 8 sztuk „hybrydowych” lamp-latarni ulicznych: solarnych z turbiną wiatrową” na terenie Gminy Przedecz we wskazanych przez zamawiającego lokalizacjach. Zakres zamówienia do realizacji, warunki realizacji:Zakres obejmuje dostawę i montaż 8 szt. ulicznych lamp „hybrydowych” – solarno – wiatrowych. Źródło światła w lampie hybrydowej zasilane ma być zarówno z baterii słonecznych jak i turbiny wiatrowej. Wszystkie 8 sztuk lamp powinno być tego samego modelu- o tym samym wyglądzie i parametrach.Specyfikacja lamp-latarni obejmuje minimalny zakres wymagań Zamawiającego:- Wysokość całkowita lampy-latarni – od 6m do 8 m- Wysokość lampy nad ziemią – od 5 do 6 m- Źródło światła- Oprawa LED od 30 do 40 W- Strumień świetlny – od 3.000 do 3500 lm- Czas pracy lampy- od 8-15 h, Czas autonomii- do 4 dni- Ilość paneli fotowoltaicznych- 2 szt.- Moc paneli- 2 x od150 do 180 W- Typ akumulatora – żelowy. Pojemność akumulatora- minimum 2 x 100 Ah- Sposób włączania- czujnik zmierzchu- Moc turbiny wiatrowej od 280 do 450 W- Typ Fundamentu: F120/F150- Słup ze stali ocynkowanej- Żywotność źródła światła – do min. 45 000 godzin ciągłej pracy- Gwarancja – minimum 36 miesięcy,- W komplecie Sterownik z redukcją mocy oprawy i możliwością ograniczania intensywności światła wg. potrzeb Zamawiającego.- Pakiet serwisowy na miejscu lokalizacji lampy przez cały okres gwarancji w razie nieprawidłowego działania lampy.Cena winna zawierać kompleksową dostawę z transportem w miejsca wskazane przez Zamawiającego, montaż we wskazanych przez zamawiającego miejscach wraz materiałami własnymi Wykonawcy niezbędnymi do wykonania montażu. W ramach wykonania przedmiotu umowy wykonawca w szczególności:

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331000-8 - Baterie słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527210-1 - Latarnie

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68781,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80589,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68781,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜LLS-LED LIGHTING SOLUTIONS Jacek Kozar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜5541008375

7.3.3) Ulica: ˜Wersk 1

7.3.4) Miejscowość: ˜Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: ˜77-424

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68781,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.