eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu pożarniczego oraz dostawa wyposażenia osobistego strażaka (II części)



Ogłoszenie z dnia 2022-03-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu pożarniczego oraz dostawa wyposażenia osobistego strażaka
(II części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930103906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obornicka 126

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 261 65 68 01

1.5.8.) Numer faksu: 261 65 68 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzi.wroclaw.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rziwroclaw.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/rzi_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu pożarniczego oraz dostawa wyposażenia osobistego strażaka
(II części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-515c17e8-67c9-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00081204

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333525/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 30/VI/SSp/21/D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 240650,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu pożarniczego – 2022


Część I

B.1. Zakres rzeczowy dostawy.



Lp. Wyszczególnienie J.m. Ilość
1 2 3 4
Część nr 1

1 Środek pianotwórczy syntetyczny szt. 2 400
2 Wąż 75 mm . 20 m W szt. 13
3 Wąż 52 mm . 20 m W szt. 13
4 Rękawice ochronne jednorazowe 100 szt pacz. 5
5 Tarcza tnąca do stali 300 mm szt. 30
6 Tarcza tnąca do betonu szt. 30
7 Tarcza do materiału wielowarstwowego szt. 22
8 Piła spalinowa łańcuchowa z prowadnicą szt. 2
9 Worek foliowy czarny 120l 30 sz.t opak 1
10 Szafki gaśnicze do GP6 szt. 50
11 Spryskiwacz ciśnieniowy szt. 1
12 Koc gaśniczy szt. 45
13 Łańcuch tnący 3/8 1,6-60 cm szt. 4
14 Hełmy strażackie z latarką typu led szt. 8
15 Prowadnica 40 cmcm1/6 Sthil. szt. 2
16 Tarcza obrotowa fi 25 szt. 4
17 Okulary ochronne szt. 4
18 Prądownica wodno-pianowa 52 turbo jet szt. 1
19 Łańcuch tnący 3/8 1,6-60 x1,3cm HQV szt. 2
20 Zasysacz liniowy Z-2 szt. 1
21 Przełącznik 75/52 szt. 2
22 Pompa pływająca szt. 1
23 Zbiornik wodny 2500 szt. 2
24 Płachta sorbcyjna z polipropylenu szt. 1
25 Łańcuch tnący 3/8 1,6-60 x1,3cm oregon szt. 3
26 Łańcuch tnący 3/8 1,5-68 x1,3cm oregon szt. 3
27 Wąż do zasycania śr. Pianotwór. szt. 1
28 Wodery spodnie do brodzenia szt. 1
29 Reduktor ciśnienia do butli szt. 2
30 Łącznik kątowy 75 szt. 1
31 Klucz do łączników pożarniczych 110/75/52 szt. 2
32 Klucz do hydrantu nadziemnego szt. 1
33 Kosz do smoka ssawnego szt. 1
34 Wąż wysoko ciśnieniowy szt. 2
35 Łopata uniwersalna szt. 6
36 Wiadro szt. 6
37 Bosak szt. 3
38 Tłumica szt. 18
39 Topór strażacki ciężki szt. 3
40 Torba ratownicza PSP R1 kpl. 2
41 Rozdzielacz kulowy szt. 1
42 Generator dymu i mgły szt. 1
43 Maska dragera szt. 14
44 Kamizelka odblaskowa szt. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 35111320-4 - Gaśnice przenośne

4.5.5.) Wartość części: 99186,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa wyposażenia osobistego WSP – 2022


Część II


Zakres rzeczowy dostawy.
1. Ubranie strażaka trudnopalne w kolorze żółtym kpl. 18
2. Ubranie koszarowe 4-częściowe: kpl. 39
bluza koszarowa
spodnie koszarowe
kamizelka ocieplana
czapka dżokejka
3. Buty strażackie skórzane par 27
4. Buty strażackie gumowe par 33
5. Obuwie koszarowe par 2
6. Koszulka letnia szt. 37
7. Koszulka zimowa szt. 37
8. Kominiarki szt. 45
9. Rękawice specjalne bojowe par 51
10. Pas strażacki szt. 3
11. Sztormiak szt. 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 18310000-5 - Bielizna osobista

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18410000-6 - Odzież specjalna

4.5.5.) Wartość części: 141463,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160258,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160258,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160258,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe SUPRON 3 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482224948

7.3.3) Ulica: Sadownicza 6

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160258,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-24

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151893,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173430,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Specjalistyczne SPRZĘT-POŻ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542738220

7.3.3) Ulica: Jagiełły 17e

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-920

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.