eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie wymiany wind znajdujących się w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 segment C - 2 szt.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081201 z dnia 2021-06-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
˜Wykonanie wymiany wind znajdujących się w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 segment C - 2 szt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜PODKARPACKI URZĄD WOJEWÓDZKI W RZESZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000514348

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ˜ul. Grunwaldzka 15

1.5.2.) Miejscowość: ˜Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: ˜35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowienia@rzeszow.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://rzeszow.uw.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

˜Wykonanie wymiany wind znajdujących się w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15 segment C - 2 szt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-08613c7c-96b1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081201

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00022997/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana 4 wind w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

˜Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 266 ustawy Pzp zostało przewidziane w ogłoszeniu o postępowaniu na wymianę 2 szt. wind osobowych SEGMENT A, WINDY W1 I W2 w ramach zadania pn. „Wykonanie wymiany 4 wind w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15", opublikowanego w dniu 16.03.2020 r. pod nr 521861-N-2020, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zaproszony do negocjacji Wykonawca wykonał zamówienie podstawowe (umowa nr 71/2020), które zostało udzielone w dniu 08.05.2020 r.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ˜OA-XVI.272.7.2020

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ˜OA-XVI.272.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 518699,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

˜Wymiana 2 szt. wind osobowych segment C, windy W3 i W4 w ramach zadania pn. „Wykonanie wymiany 4 wind w budynku PUW w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15" - etap II

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ˜Elektro-Lift Szymon Ryciuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜NIP: 8133539883

7.3.3) Ulica: ˜Trzebownisko 456

7.3.4) Miejscowość: ˜Trzebownisko

7.3.5) Kod pocztowy: ˜36-001

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

˜Dostosowanie szybów dźwigowych na potrzeby montażu dźwigów - BAUTEMA Sp. z o.o. Sp. k.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-14 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.