eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brześć Kujawski › Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Brześć Kujawski



Ogłoszenie z dnia 2024-01-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Brześć Kujawski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1

1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316310

1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Brześć Kujawski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc716ed2-6cf6-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00080861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036862/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Brześć Kujawski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00448487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.43.2023.KO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa drogi i dróg rowerowych na osiedlu Archeologów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Branża drogowa:
Zaprojektowano ulicę Archeologów o szerokości 5.00m. Nawierzchnia z kostki betonowej koloru szarego gr. 8 cm obramowana krawężnikiem betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Pochylenie poprzeczne daszkowe skierowane do zewnątrz równe 2.00%. Zjazdy do posesji w ciągu drogi rowerowej z kostki betonowej koloru grafitowego gr. 8 cm, a w ciągu drogi dla pieszych i rowerów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm. Szerokość zjazdów zmienna i wynosi 3.70m - 5.00 m. Obramowanie zjazdów za pomocą wtopionego opornika betonowego 15x25 na ławie z oporem z betonu C 12/15, a od strony ulicy betonowym krawężnikiem najazdowym 15x22. Jednostronna ścieżka rowerowa z kostki betonowej koloru szarego gr. 6 cm i szerokości 2.50m, obramowana krawężnikiem betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Jednostronna droga dla pieszych i rowerów o szerokości 2.50m z betonu asfaltowego AC 0/8, obramowana krawężnikiem
betonowym wyniesionym 15x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15 oraz obrzeżem betonowym 8x30 na ławie z oporem z betonu C 12/15. Woda opadowa zostanie odprowadzona do projektowanej kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem sanitarnym.
Zestawienie powierzchni:
· nawierzchnia ulicy Archeologów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru
szarego -2780 m2,
· nawierzchnia ścieżki rowerowej z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm koloru szarego -1200 m2,
· nawierzchnia zjazdów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm -160 m2,
· nawierzchnia drogi dla pieszych i rowerów z betonu asfaltowego AC 0/8 gr. 5 cm - 1250 m2,
nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm koloru grafitowego -200 m2,
· teren biologicznie czynny- humus z obsianiem trawą -1320 m2.
Branża kanalizacyjna:
Przedmiotem opracowania jest projekt budowy sieci kanalizacji deszczowej
odprowadzającej podczyszczonych wód opadowych i roztopowych projektowanym rurociągiem z ulicy Archeologów oraz na odcinku od skrzyżowania z ul. Książąt Kujawskich do skrzyżowania z ul. Archeologów w Brześciu Kujawskim. Wod opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone do zaprojektowanego kolektora kanalizacji deszczowej a następnie do separatora i jeziora Cmentowo.
W zakresie działek o nr ewidencyjnych: 12/118, 112/109, 112/116, 112/28, 112/29 (na odcinku od skrzyżowania z ul. Książąt Kujawskich do skrzyżowania z ul. Archeologów), obręb ewidencyjny Brześć Kujawski – Miasto, Numer obrębu 2.
Informację sporządzono na podstawie art.34,ust.3, pkt 5 oraz art.20, ust.1 , pkt 1c, ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2020 r., poz. 1333 ze zm.). Projektowana infrastruktura techniczna będzie realizowana na przedmiotowych działkach zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zgodnie z art.3 pkt 20 ustawy jw., przedmiotowa inwestycja – budowa sieci kanalizacji deszczowej w granicach działek pasa dróg gminnych oraz w granicach terenów właścicieli, od których inwestor posiada zgody na wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacyjnych, podanych w niniejszym projekcie, nie wywoła ograniczeń w zagospodarowaniu , w tym zabudowy otaczającego terenu. Infrastruktura techniczna użytkowa zgodnie z jej przeznaczeniem nie naruszy interesu osób trzecich.
Branża elektryczna:
Zamierzonym sposobem użytkowania projektowanego obiektu budowlanego będzie oświetlenie uliczne, które będzie oświetlać ulicę ARCHEOLOGÓW w BRZEŚCIU KUJAWSKIM. Wykorzystanie oświetlenia planowane jest w ramach aktualnych potrzeb związanych z bieżącym użytkowaniem drogi publicznej, poprawieniem bezpieczeństwa i komfortu mieszkańców.
Niniejsza dokumentacja zawiera zakres rzeczowy obejmujący:
. ustawienie słupów oświetleniowych stożkowych serii SPA-F/6/1 o wysokości 6 m szt. 21z herbem Brześcia Kujawskiego i wysięgnikami dł. 0,75m,
. montaż opraw serii LED typu IZYLUM 1 /10LED/700mA/NW740/5306/23,6W szt. 13 oraz typu IZYLUM 2 /30LED/550mA/NW740/5306/51,5W szt. 8 w obszarze planowanych przejść dla pieszych/rowerzystów,ze zintegrowanymi źródłami światła serii LED,
. ułożenie kabli oświetleniowych typu YAKXS 4×35mm2 o dł. trasy 572 m (dł. materiału 665 m),
. rozbudowę istn. szafki sterującej oświetleniem ulicy Królewskiej typu SOU-1×RBK-00+2×RBK- 00/F (przygotowanie do zasilania proj. obw. 02).
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 4033057,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa drogi gminnej Gustorzyn -Aleksandrowo - Brzezie - ETAP I
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres obejmuje:
· ułożenie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm – 4930 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 60 m2,
· ułożenie nawierzchni pobocza z KŁSM 0/31.5 gr. 8 cm – 1450 m2,
· wymiana dwóch przepustów o długości 9.00 i 13.00 mb z HDPE i śr. 400mm
Podstawowe parametry techniczne
Projektuje się drogę gminną o szerokości 5.00m i długości 973,70 mb. Pochylenie poprzeczne drogi gminnej daszkowe równe 2.00%. Obustronne pobocze o szerokości 0.75m i pochyleniu 8.00%. Zjazdy na pola z KŁSM 0/31.5m .
Pozostałe parametry drogi gminnej:
· klasa techniczna -D (dojazdowa),
· prędkość projektowa- 40 km/h
· kategoria ruchu -KR 1
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1461568,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Przebudowa chodnika w m. Dubielewo
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przebudowy obejmuje:
· ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm - 2490 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego grubości 8 cm - 470 m2,
· doświetlenie przejścia dla pieszych oświetleniem LED zasilanym solarnie- 2 szt.
· regulacja istniejących studni i zaworów infrastruktury towarzyszącej,
· ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 150 mb,
· ustawienie opornika betonowego wtopionego 12x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 300 mb.
ustawienie krawężnika betonowego wyniesionego 15x30 na ławie betonowej
z oporem z C 12/15 – 85 mb,
· ustawienie obrzeża betonowego wyniesionego 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 2180 mb,
· wymiana bariery U-11a o długości 18.00 mb.
Podstawowe parametry techniczne
Chodnik w ciągu drogi gminnej nr 190407C w granicach opracowania w miejscowości Dubielewo gmina Brześć Kujawski o długości ca 1050 mb. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej ograniczona obustronne betonowym obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15. Zakres przebudowy obejmuje ułożenie nawierzchni chodnika o stałej szerokości 200m, ograniczonego obustronnie obrzeżem betonowym wraz z przebudową nawierzchni zjazdów oraz montaż dwóch lamp oświetlenia ulicznego na potrzeby doświetlenia przejścia dla pieszych.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34953300-5 - Chodniki

4.5.5.) Wartość części: 918561,58 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Temat: Część 4: Przebudowa chodnika przy ul. Szkolnej w Brześciu Kujawskim
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakres przebudowy obejmuje:
· ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej koloru szarego grubości 8 cm - 1285 m2,
· ułożenie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej koloru grafitowego grubości 8 cm - 30 m2,
· regulacja istniejących studni i zaworów infrastruktury towarzyszącej,
· ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15x22 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 12 mb,
· ustawienie opornika betonowego wtopionego 15x25 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 25 mb.
· ustawienie krawężnika betonowego wyniesionego 15x30 na ławie betonowej
z oporem z C 12/15 – 565 mb,
· ustawienie obrzeża betonowego wyniesionego 8x30 na ławie betonowej z oporem z C 12/15 – 590 mb,
· wymiana bariery U-11a o długości 18.00 mb.
Podstawowe parametry techniczne
Chodnik w ciągu ulicy Szkolnej w Brześciu Kujawskim o długości ca 595 mb. Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej ograniczona betonowym obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15, a od strony ulicy Szkolnej krawężnikiem betonowym 15x30 na ławie betonowej z betonu C 12/15 . Zakres przebudowy obejmuje ułożenie nawierzchni chodnika o stałej szerokości 200m wraz z przebudową nawierzchni zjazdów.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania: 06-2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury - płatność końcowa (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie wszystkich robót ogólnobudowlanych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34953300-5 - Chodniki

4.5.5.) Wartość części: 464250,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2990821,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4018549,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2990821,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe "LUX-DOM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8880205849

7.3.3) Ulica: Papieżka 11

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty kanalizacyjne - HYDRO-KAN Sp. z o.o.
roboty budowlane w zakresie nawierzchni bitumicznej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2990821,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1433430,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1925838,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1433430,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1433430,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741655,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845531,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741655,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PENUMATIC-SYSTEM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883160478

7.3.3) Ulica: Strażacka 11A

7.3.4) Miejscowość: Lubraniec

7.3.5) Kod pocztowy: 87-890

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 749015,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354882,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463625,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354882,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DAWBUD Adam Iwański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881031558

7.3.3) Ulica: Barska 12a

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354882,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.