eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIN W MIEJSCOWOŚCIACH: KRZECZYN MAŁY, BUKOWNA, MIROSZOWICE, OSIEK, SZKLARY GÓRNE I OBORA.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIN
W MIEJSCOWOŚCIACH: KRZECZYN MAŁY, BUKOWNA, MIROSZOWICE, OSIEK, SZKLARY GÓRNE I OBORA.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Księcia Ludwika I 3

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768403100

1.5.8.) Numer faksu: 768403140

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ug.lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.lubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ug-lubin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIN
W MIEJSCOWOŚCIACH: KRZECZYN MAŁY, BUKOWNA, MIROSZOWICE, OSIEK, SZKLARY GÓRNE I OBORA.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e10c29ba-6955-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001841/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubin w miejscowościach: Krzeczyn Mały, Bukowna, Miroszwice, Osiek, Szklary Górne i Obora

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338850/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.63.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej biegnącej śladem działek nr 256/11, 256/18, 256/7 i 932 w miejscowości Krzeczyn Mały.
Zakres zadania obejmuje wykonanie między innymi:
• konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 5,00 m i długości 61,44m (oś 2) i 64,32m (oś 3) wraz z placami do zawracania pojazdów o wymiarach 8,0m x 10,5 m;
• konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 4,0m i długości 100,95m;
• zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów;
• utwardzenia poboczy kruszywem łamanym;
• odwodnienia drogowego poprzez budowę poboczy o zwiększonej retencji z kruszywa łamanego sortowanego 4/31,5;
• humusowania poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw;
• uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach;
• regulacji istniejącej armatury;
• wyniesienia projektu organizacji ruchu docelowego.

Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej biegnącej śladem działek nr 245, 246, 247 w miejscowości Bukowna.
Zakres zadania obejmuje wykonanie między innymi:
• konstrukcji jezdni o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,0m i długości 261m oraz szerokości 3,5m i długości 100m;
• remontu istniejącej drogi asfaltowej o długości 160m;
• zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów;
• utwardzenia poboczy kruszywem łamanym;
• humusowania poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw;
• uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach;
• regulacji istniejącej armatury;
• wyniesienia projektu organizacji ruchu docelowego.

Zadanie nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działek nr 131/3 i 131/4 w miejscowości Miroszowice.
Zakres zadania obejmuje wykonanie między innymi:
• konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 5,00 m i długości 240m;
• zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów;
• utwardzenia poboczy kruszywem łamanym;
• odwodnienia drogowego poprzez budowę poboczy o zwiększonej retencji z kruszywa łamanego sortowanego 31,5/63;
• linii elektroenergetycznej oświetlenia drogowego o dł. 213m obejmującej 8 latarni;
• usunięcie kolizji z istniejącym słupem linii napowietrznej nn;
• humusowania poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw;
• uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach;
• regulacji istniejącej armatury;
• wyniesienia projektu organizacji ruchu docelowego.

Zadanie nr 4: Przebudowa drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 263 ul. Lipowej w miejscowości Szklary Górne.
Zakres zadania obejmuje wykonanie między innymi:
• konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 4,00 m i długości 195m oraz szerokości 5,00 m i długości 145m;
• zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów;
• utwardzenia poboczy kruszywem łamanym;
• odwodnienia drogowego poprzez budowę studni chłonnych i wpustów ulicznych – 4 szt;
• humusowania poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw;
• uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach;
• regulacji istniejącej armatury;
• wyniesienia projektu organizacji ruchu docelowego.

Zadanie nr 5: Przebudowa drogi gminnej biegnącej śladem działek nr 169/3, 169/10, 170/1 ul. Morelowa w miejscowości Osiek.
Zakres zadania obejmuje wykonanie między innymi:
• konstrukcji jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szerokości 5,00 m i długości 419m w tym na odcinku o długości 85 m z kostki betonowej typu „farmerska”
• zjazdów indywidualnych, dojść do posesji i miejsc odbioru odpadów;
• utwardzenia poboczy kruszywem łamanym;
• odwodnienia drogowego poprzez budowę systemu rozsączającego;
• linii elektroenergetycznej oświetlenia drogowego o dł. 442m obejmującej 11 latarni;
• zabezpieczenie istniejącej linii kablowej nn;
• wykonanie przepustu i zjazdu na drogę powiatową;
• humusowania poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw;
• uporządkowanie terenów przyległych po wykonanych pracach;
• regulacji istniejącej armatury;
• wyniesienia projektu organizacji ruchu docelowego.

Zadanie nr 6: Budowa drogi gminnej biegnącej śladem działek 385/6 i 408 w miejscowości Obora.
Zakres zadania obejmuje wykonanie między innymi:
• konstrukcji jezdni drogi gminnej publicznej klasy D oraz przylegającej do niej ścieżki rowerowej o nawierzchni bitumicznej szerokości łącznej 5,0m i długości 1240m;
• zjazdów na nieruchomości przylegające oraz zjazdów na drogi gruntowe gminne;
• utwardzenia poboczy kruszywem łamanym;
• humusowania poboczy wraz z obsianiem mieszanką traw;
• usunięcia istniejących podkładów kolejowych oraz ich utylizację;
• uporządkowania terenów przyległych po wykonanych pracach;
• remontu istniejących przepustów;
• wycinki krzewów rosnących wzdłuż nasypu;
• wyniesienia projektu organizacji ruchu docelowego.

Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa dokumentacja projektowa obejmująca Zadanie nr 6 udostępniona Wykonawcom obejmuje większy zakres przewidziany do realizacji w ramach zadania pn.: Budowa drogi gminnej biegnącej śladem działek 385/6 i 408 w miejscowości Obora, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem elementy opisane w powyższej części.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla powyższych zadań stanowi udostępniona ze SWZ dokumentacja techniczna, w szczególności projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.

Wymagane cechy robót budowlanych zamawiający określił w ww. dokumentach.

Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający otrzymał Wstępną Promesę Nr 01/2021/6652/Polski Ład z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W przypadku, gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania przetargowego skutkującego wyborem Wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli ww. środki publiczne, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych z uwagi specyfikę przedmiotu zamówienia, ponieważ na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający otrzymał Wstępną Promesę Nr 01/2021/6652/Polski Ład z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zgodnie z regulaminem Zamawiający ma obowiązek przeprowadzenia jednego postępowania przetargowego na wykonanie zakresu zadania tożsamego z opisem Inwestycji zawartym we wniosku o dofinansowanie. Ponadto podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub formalnymi, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak podziału przedmiotowego zamówienia na części nie spowoduje braku dostępu do zamówienia podmiotów MŚP, ani nie skutkuje w niniejszym przypadku groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia. Wartość przedmiotowego zamówienia pozwala na udział małych i średnich przedsiębiorstw w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5143369,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6076570,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5143369,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „FOBIS” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6922383001

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 3

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5143369,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia wynosi:
do 230 dni licząc od dnia podpisania umowy, przy czym wymagany termin wykonania poszczególnych zadań:
Zadanie nr 1: 100 dni licząc od dnia podpisania umowy;
Zadanie nr 2: 120 dni licząc od dnia podpisania umowy;
Zadanie nr 3: 160 dni licząc od dnia podpisania umowy;
Zadanie nr 4: 120 dni licząc od dnia podpisania umowy;
Zadanie nr 5: 190 dni licząc od dnia podpisania umowy;
Zadanie nr 6: 220 dni licząc od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.