eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych /poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2021

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080466 z dnia 2021-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych /poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291149104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolberga 4

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-620

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kiki@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kielce.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kielce-praca.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych /poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w roku 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e1464d-9df1-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003527/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Szkolenia grupowe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie kieleckim (VII)'', Aktywizacja zawodowa osób powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie kieleckim (VII)''

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037033/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CAZS.262.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Specjalista ds. księgowości i rachunkowości” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 220. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: charakterystyka majątku i kapitałów jednostki gospodarczej, podstawy prawne i zasady rachunkowości w przedsiębiorstwie, zasoby majątkowe przedsiębiorstwa oraz źródła ich pochodzenia, przychody i koszty w przedsiębiorstwie, zasady sporządzania rachunku zysków i strat, sprawozdania finansowe, zasady sporządzania, obieg, kontrola i przechowywanie dowodów księgowych, zasady otwierania, prowadzenia i zamykania ksiąg rachunkowych, ewidencja operacji bilansowych, środki trwałe, charakterystyka i ewidencja księgowa aktywów obrotowych, inwentaryzacja, zdarzenia i operacje gospodarcze, rozrachunki, zapasy i kapitały, zajęcia komputerowe z obsługi programów księgowych min. Symfonia, Płatnik. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zadań związanych
z księgowością i rachunkowością, poszerzenie wiedzy z obsługi komputera i programów Symfonia, Płatnik. W trackie realizacji zajęć przy komputerze Wykonawca zabezpiecza indywidualny dostęp do zestawu komputerowego, zawierającego oprogramowanie adekwatne do programu szkolenia, który zagwarantuje efektywną naukę dla każdego uczestnika szkolenia. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 24660 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Profesjonalny opiekun osoby starszej” dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w ramach programu specjalnego „Wiosna dla aktywnych”. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: pielęgnacja osób starszych, przewlekle chorych, rehabilitacja osób chorych i niepełnosprawnych, zasady żywienia podopiecznych, przepisy prawne związane
z udzielaniem pierwszej pomocy, łańcuch ratunkowy, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, postępowanie przy utracie przytomności, postępowanie przy złamaniach, zwichnięciach, zatruciach i innych stanach jak zawał, astma, cukrzyca. Choroby wieku podeszłego, fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze opiekuna osoby starszej. Absolwent kursu nabędzie umiejętności konieczne do wykonywania zabiegów opiekuńczo-pielęgnacyjnych, udzielania pierwszej pomocy, prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem usług opiekuńczych oraz wiedzę w zakresie form opieki, anatomii i fizjologii człowieka, procesów starzenia się oraz rodzajów diet. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia
i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie. Termin realizacji: maj-czerwiec 2021r

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 18250 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Profesjonalny opiekun osoby starszej” dla 5 osób bezrobotnych zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach w ramach programu specjalnego „Stawiam na siebie”. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 100. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: pielęgnacja osób starszych, przewlekle chorych, rehabilitacja osób chorych i niepełnosprawnych, zasady żywienia podopiecznych, przepisy prawne związane
z udzielaniem pierwszej pomocy, łańcuch ratunkowy, resuscytacja krążeniowo-oddechowa, postępowanie przy utracie przytomności, postępowanie przy złamaniach, zwichnięciach, zatruciach i innych stanach jak zawał, astma, cukrzyca. Choroby wieku podeszłego, fizjologiczne i psychologiczne aspekty starzenia się. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia działalności gospodarczej o profilu - opiekun osoby starszej. Absolwent kursu nabędzie umiejętności konieczne do wykonywania zabiegów opiekuńczo-pielęgnacyjnych, udzielania pierwszej pomocy, prowadzenia dokumentacji związanej
z wykonywaniem usług opiekuńczych oraz wiedzę w zakresie form opieki, anatomii i fizjologii człowieka, procesów starzenia się oraz rodzajów diet. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie. Termin realizacji: maj-czerwiec 2021r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9125 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Kurs kulinarny” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 150. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady BHP i HACCP, procesy technologiczne w kuchni, zasady komponowania potraw, sporządzanie potraw kuchni świata - min. włoska, tajska, kombinacje kuchni fusion, przyjęcia okolicznościowe, zastosowanie potraw jarskich i półmięsnych w gastronomii, sporządzanie potraw z warzyw, ryb. Wykonawca w trakcie trwania szkolenia zapewni uczestnikom szkolenia bezpieczne
i higieniczne warunki pracy i nauki. Miejsce, w którym będą realizowane zajęcia szkoleniowe musi być dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy 10 – osobowej. Wykonawca zorganizuje szkolenie w odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu gastronomicznym, w którym będzie realizowana część teoretyczna i praktyczna szkolenia.
W trakcie zajęć praktycznych Wykonawca musi zapewnić indywidualny dostęp do sprzętu gastronomicznego spełniającego wymogi bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 26233,3 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Operator obrabiarek sterowanych numerycznie” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 80. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady BHP, kompletowanie i czytanie dokumentacji technicznej, programowanie obrabiarek CNC, elementy programu CNC, zastosowanie oprogramowanie CAD do tworzenia dokumentacji technicznej, komputerowe wspomaganie obróbki skrawaniem. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników, którzy po zakończeniu szkolenia powinni posiadać zasób wiadomości i umiejętności niezbędnych do samodzielnej pracy na stanowisku operatora obrabiarek sterowanych numerycznie. Do prawidłowej realizacji zajęć praktycznych Wykonawca zapewni uczestnikom wystarczającą ilość stanowisk komputerowych umożliwiających programowanie maszyn CNC. Wykonawca szkolenia jest zobowiązany do zorganizowania i opłacenia egzaminu zewnętrznego przed komisją certyfikującą TUV.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 23000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Kurs przygotowujący do egzaminu na prawo jazdy kat. C + kwalifikacja wstępna przyspieszona” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Liczba godzin kursu wynosi minimum 190. Program kursu musi zawierać zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz.U.2020. poz. 1268 z późń. zm.). Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi badania psychologiczne i lekarskie. Po ukończonym kursie Wykonawca zorganizuje i opłaci egzaminy państwowe – teoretyczne i praktyczny. Wykonawca zobowiązany jest dla każdego uczestnika szkolenia danej grupy przeprowadzić minimum:
1) 50 godzin w zakresie prawa jazdy kat. C w tym 20 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia kierowców ubiegających się o uprawienie pokierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U.2018 poz. 1855 z późń. zm.);
2) 140 godzin w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego C, C+E, C1, C1+E w wymiarze - 130 godzin zajęć teoretycznych i 10 godzin zajęć praktycznych z kwalifikacji wstępnej przyspieszonej.
Zajęcia w zakresie części teoretycznej i praktycznej prawa jazdy kat. C zakończone zostaną egzaminem wewnętrznym. Wykonawca sporządzi protokół z egzaminu i dostarczy Zamawiającemu. Celem szkolenia jest przygotowanie każdego uczestnika szkolenia do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. C i testu
z kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie bloku programowego kat. C, C+E, C1, C1+E.
Zamawiający planuje przeszkolić trzy grupy po 10 osób. Formularz ofertowy należy wypełnić dla grupy 10-osobowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 160920 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Przedstawiciel handlowy + prawo jazdy kat. B” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 150. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: I moduł szkolenia to zagadnienia dotyczące pracy przedstawiciela handlowego, a II moduł odpowiednie zagadnienia wynikające z ustawy z dnia 5 stycznia 2011 o kierujących pojazdami (Dz. U. 2020 r. poz. 1268 z późń. zm.). Celem szkolenia jest przygotowanie każdego uczestnika szkolenia do uzyskania pozytywnego wyniku egzaminu państwowego na prawo jazdy kat. B oraz uzyskanie kompetencji do pracy w zawodzie przedstawiciel handlowy. Po ukończonym kursie Wykonawca opłaci egzaminy państwowe – teoretyczny i praktyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 34875,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Kurs grafiki komputerowej” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 150. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: podstawowe pojęcia z zakresu grafiki komputerowej, podstawy projektowania graficznego, multimedialne techniki komputerowe, fotografia cyfrowa, programy Photoshop, GIMP, Corel Draw, język HTML/XHTML, kaskadowe arkusze stylów (CSS), programowanie aplikacji webowych, kreator stron (min. WIX), grafika animowana, grafika wektorowa, kompozycja i estetyka w grafice. Projektowanie banerów reklamowych na strony WWW i prezentacji ekranowych.
W przypadku zajęć praktycznych z zakresu obsługi komputera Wykonawca zabezpiecza indywidualny dostęp do zestawu komputerowego, zawierającego oprogramowanie adekwatne do programu szkolenia, który zagwarantuje efektywną naukę dla każdego uczestnika szkolenia. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności z zakresu obsługi programów Photoshop i Corel Draw oraz tworzenia stron internetowych. Dokumentem potwierdzającym ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 17166,6 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Operator koparko-ładowarki kl. III” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 134. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zgodne
z programem określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U.2018 poz. 583 z późń. zm.) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do uzyskania uprawnień
w zawodzie operator koparko-ładowarki. Wykonawca szkolenia zorganizuje i opłaci egzamin państwowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14266,6 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Liftingu i laminacji rzęs” dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kielcach. Minimalna liczba godzin kursu wynosi 28. Program kursu musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: zasady bhp i higieny pracy, budowa anatomiczna rzęs, metody i techniki stylizacji, narzędzia i produkty do wykonywania zabiegu, przeciwwskazania do zabiegu, dopasowanie form sylikonowych do oka i długości rzęs, technika wykonywania liftingu, botoksu i laminowania rzęs. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w niezbędną wiedzę i umiejętności do przeprowadzania zabiegu, którego zadaniem jest podniesienie rzęs, pogrubienie ich struktury, lekkie ściemnienie oraz dodanie witalności. Dokumentem potwierdzającym ukończenia szkolenie i uzyskanie kwalifikacji jest zaświadczenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 11833,3 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17116

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17116

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17116

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-00-61-775

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17116,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-22 do 2021-07-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

brak ważnej oferty

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-00-61-775

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-14 do 2021-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25200,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25200,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25200,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-00-08-869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-950

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25200,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-17 do 2021-07-13

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19896

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19896

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19896

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SANNORT Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 864-18-75-854

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19896,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-14 do 2021-06-28

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188400,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188400,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188400,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Jazdy KRZYSZTOF Krzysztof Bąk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-19-51-676

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-757

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188400,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-06 do 2021-11-16

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43500

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43500

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43500

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szkoła Jazdy KRZYSZTOF Krzysztof Bąk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-19-51-676

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-757

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43500,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-06 do 2021-10-15

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13155

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18940

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13155

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Dokształcania i Doskonalenia Kadr KURSOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-00-61-775

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13155,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-14 do 2021-07-08

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15400

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15400

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15400

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-00-08-869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-950

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15400,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-14 do 2021-07-06

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-00-08-869

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-950

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-14 do 2021-06-18
2021-06-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.