Ogłoszenie z dnia 2021-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026047/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079437 z dnia 2021-06-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Inwestorstwo zastępcze dla zadania pn. Budowa szkoły podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 115
1.5.2.) Miejscowość: Łomianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 888 98 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2021
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestorstwo zastępcze dla zadania pn. Budowa szkoły podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bd87520-920f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000996/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 "Inwestorstwo zastępcze dla zadania pn.: Budowa szkoły podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026047/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zlecenie Inwestorstwa zastępczego dla zadania pn.: „Budowa Szkoły Podstawowej w Sadowej wraz z poprawą infrastruktury sportowej”
w ramach zadania 2019/06 na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego,
w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
2. Inwestor zastępczy działa na rzecz i w imieniu Zamawiającego.
3. Inwestor zastępczy jest pełnomocnikiem, bądź przedstawicielem Zamawiającego
z upoważnieniami określonymi w zawartej z Zamawiającym umowie.
4. Inwestor zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzenie szkody będącej normalnym następstwem nienależytego wykonania obowiązków nałożonych na niego w zawartej z zamawiającym umowie, ocenianą w granicach starannego działania. Nie ponosi natomiast odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań dostawców, wykonawców, usługodawców, chyba że było ono wynikiem jego nienależytego działania.
5. Zamawiający sam dysponuje środkami finansowymi nie przekazując ich Inwestorowi zastępczemu.
6. Inwestor zastępczy ma ograniczoną swobodę powierzania innym jednostkom wykonania czynności objętych umową zawartą z Zamawiającym.
7. Inwestor zastępczy nie może podejmować decyzji finansowych w imieniu Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107010,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107010,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WDI Obsługa Inwestycji sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142676434
7.3.3) Ulica: Prosta 7
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WDI OBSŁUGA INWESTYCJI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107010,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-07-302021-06-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Remont pomieszczeń (pokoi mieszkalnych i korytarza) na pierwszym piętrze w budynku głównym (mieszkalnym) Domu Pomocy Społecznej w Sadowej.
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w celu rozbudowy ulicy Pancerz - "Opracowanie projektu rozbudowy ul. Pancerz"
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej Nr P 1630 R Zagórze - Hucisko Jawornickie od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 835"
- ZABEZPIECZENIE BUDYNKU ZABYTKOWEJ PLEBANII NA GÓRZE ZAMKOWEJ W MIELNIKU
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie branży architektonicznej, budowlanej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej nad robotami budowlanymi przy realizacji inwestycji pn. Przebudowa i mod...
- Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020 wykonywanych w systemie zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa basenu odkrytego w mieście Ścinawa"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn: Budowa nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 305 na odcinku od ul. Kolejowej do ul. Celnej w Nowym Tomyślu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.