eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Remont zabytkowego budynku "Podlasia" Miejskiego Ośrodka Kultury w Siedlcach - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077421 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zabytkowego budynku „Podlasia” Miejskiego Ośrodka Kultury w Siedlcach – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO SIEDLCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 257943785

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont zabytkowego budynku „Podlasia” Miejskiego Ośrodka Kultury w Siedlcach – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccf65c40-a8b0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077421

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043800/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: F.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 363739,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont zabytkowego budynku „Podlasia”
Miejskiego Ośrodka Kultury w Siedlcach – etap II”.
2.Budynek „Podlasia” Miejskiego Ośrodka Kultury wpisany jest do rejestru zabytków pod Nr A-460 prowadzonego przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
3.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na:
• renowacji górnej części elewacji nad stropem I kondygnacji,
• renowacji elementów wejścia głównego, w tym wykonanie poziomej i pionowej izolacji przeciwwilgociowej fundamentów oraz części ścian zewnętrznych budynku w miejscu przylegania schodów frontowych,
• renowacji i konserwacji stolarki drzwiowej zewnętrznej,
• renowacji i konserwacji stolarki okiennej od wewnątrz,
• renowacji schodów prowadzących do sali baletowej oraz wyjścia ewakuacyjnego z budynku od ul. Świętojańskiej, w tym wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian zewnętrznych,
• wykonaniu instalacji podgrzewania schodów,
• wymianie opraw podświetlających budynek umieszczonych w podeście wejścia głównego,
• robotach towarzyszących (rusztowanie zewnętrzne, wywóz ziemi i gruzu, odtworzenie chodnika).
4.Materiał pochodzący z rozbiórki tj. piaskowiec, stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest złożyć go na palety i przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta), co należy uwzględnić w wycenie
5.Zamawiający informuje, że:a)roboty objęte niniejszym zamówieniem prowadzone będą na zewnątrz oraz wewnątrz funkcjonującego obiektu. W związku z tym Wykonawca, organizując teren budowy, zobowiązany jest do zapewnienia możliwości bezpiecznego dojazdu, swobodnego
i bezpiecznego dojścia pracownikom obiektu oraz do ograniczenia do minimum czynników zakłócających pracę,b)z uwagi na lokalizację inwestycji, sąsiedztwo przystanku komunikacji miejskiej oraz postoju taxi, Wykonawca, organizując teren budowy, zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa pieszym oraz na bieżąco będzie współpracował w tym zakresie z Zamawiającym,c)Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i organizacji placu budowy, w tym do ogrodzenia placu budowy, co należy uwzględnić w wycenie,d)Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie koszt zainstalowania niezbędnych mierników i liczników oraz koszt zużycia energii i wody,e)w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowego uzgodnionego
z Inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz Użytkownikiem, tj. Dyrektorem Miejskiego Ośrodka Kultury uwzględniającego okoliczności prowadzenia robót w czynnym obiekcie. Harmonogram ten podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
6.Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w dokumentacji projektowej
i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będących załącznikiem do Specyfikacji Warunków Zamówienia, natomiast przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze.
7.Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań, wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8.Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający wymaga zatrudnienia
na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na robotach budowlano-remontowych oraz robotach w zakresie instalacji elektrycznych. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.),
z wyłączeniem osób kierujących budową i robotami budowlanymi.
9.Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone w Projekcie umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
Powyższe wymagania określają w szczególności:
a)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, wykonujących wskazane czynności;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
c)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
10.Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych
na miejscu u Zamawiającego.
11.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć realizację części przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, jeżeli są już znani. W przypadku braku wskazania w ofercie Podwykonawstwa, Wykonawca będzie mógł wprowadzić Podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w Projekcie umowy.
12.Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ tworzy ono nierozerwalną całość ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. Aby zakres rzeczowy, objęty przedmiotem zamówienia, był zrealizowany w wymaganym terminie musi być zrealizowany przez jednego Wykonawcę. W przypadku podziału zamówienia na części terminy musiałyby zostać znacznie wydłużone, a koszt inwestycji był większy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467338,52

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467338,52

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467338,52

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGALO PHU Robert Kurpiewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231025458

7.3.3) Ulica: Ks. Popiełuszki 16c

7.3.4) Miejscowość: Żanecin

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 467338,52

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.