Ogłoszenie z dnia 2022-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przywrócenie przejezdności uszkodzonych dróg leśnych na terenie leśnictwa Gajki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 20 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przywrócenie przejezdności uszkodzonych dróg leśnych na terenie leśnictwa Gajki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-027a5680-9565-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077283
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067232/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne: art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy PZP. Postępowanie zwolnione ze stosowania ustawy PZP (wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000 złotych), wobec czego właściwie zastosowanie ma Regulamin udzielania zamówień publicznych w Nadleśnictwie Gryfino.
Uzasadnienie faktyczne: Po wystąpieniu ekstremalnych warunków atmosferycznych związanych z silnym wiatrem oraz intensywnymi opadami deszczu, zachodzi konieczność niezwłocznego udzielenia zamówienia. Część drogi technologicznej została naprawiona w trybie awaryjnym. Wykonana naprawa w trybie pilnym nie przyniosła zamierzonego efektu, gdyż dalsze odcinki okazały się całkowicie nieprzejezdne dla ciężkiego sprzętu. Z informacji uzyskanych od właściwego terytorialnie leśniczego, samochody dosłownie grzęzły na nieutwardzonych odcinkach dróg. Podłoże jest na tyle niestabilne, że stwarza ryzyko uszkodzenia mienia i szkody zarówno dla przewoźników, Zamawiającego jak również środowiska naturalnego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b129e7c8-1c69-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78055,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przywrócenie przejezdności uszkodzonych dróg leśnych na terenie leśnictwa Gajki:
• pierwsza droga w oddz. 284, 311,
• druga droga w oddz. 191, 222,
• trzecia droga w oddz. 246, 247, 218.
Minimalny zakres prac polegać będzie na zagęszczeniu profilowaniu, a następnie wypełnieniu kolein destruktem betonowym i zagęszczeniu miejsc nieprzejezdnych oraz wykonaniu dołów chłonnych w zaniżeniach gdzie stagnuje woda. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę odcinka drogowego destruktem betonowym w oddz. 284, 311, 191, 222, 246, 247, 218 (recykling betonowy) 0-63 mm /grubość warstwy 15 cm po zagęszczeniu/ - łączna powierzchnia 4 410 m2.
Rzeczowy rozmiar prac określa przedmiar robót, mający charakter pomocniczy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Technicznej, zawierającej określenie zakresu robót budowlanych i wymagania dotyczące realizacji robót budowlanych.
Okres gwarancji (w zakresie głębokich kolein i wybojów) - 12 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi świadectwo pochodzenia materiału rozbiórkowego określające miejsce jego pozyskania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KML Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522401021
7.3.3) Ulica: Słoneczny Sad 17
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ogłoszenie o zamówieniu dla zamówienia podstawowego: 2021/BZP 00192336/01
Ogłoszenie o wynikach postępowania dla zamówienia podstawowego: 2021/BZP 00267573/01
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Modernizacja c.o. w budynku szkoły ZSP w Gryfinie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
- Dostawa nowego samochodu osobowo-towarowego typu brygadówka ze skrzynią ładunkową i wywrotem w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU POD POTRZEBY SENIORÓW
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2002C Gierkowo - Skłudzewo na odcinku 350 m
- Modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz inwestycje w infrastrukturę drogową oraz wodno-kanalizacyjną w Gminie Ogrodzieniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.