eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo › Świadczenie usług szkolenia zawodowego dla osób dorosłych dających kwalifikacje



Ogłoszenie z dnia 2021-06-09


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00076965 z dnia 2021-06-09

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkolenia zawodowego dla osób dorosłych dających kwalifikacje

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ, CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO W GRONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 128

1.5.2.) Miejscowość: Gronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566784118,-25,-66

1.5.8.) Numer faksu: 566784118

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: stzm@zsgronowo.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgronowo.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług szkolenia zawodowego dla osób dorosłych dających kwalifikacje

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef157a67-a28e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00076965

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001361/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług szkolenia zawodowego dla osób dorosłych dających kwalifikacje.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Spełnimy Twoje zawodowe marzenia 2, nr RPKP.10.04.02-04-0038/20, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 10: Innowacyjna Edukacja, Działanie 10.4. Edukacja dorosłych, Poddziałanie 10.4.2 Edukacja dorosłych na rzecz rynku pracy.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037776/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.DZ.335.2.2021.AMC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 975835,83 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs na instruktora nauki jazdy kat. B

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 37784,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs dla pilotów bezzałogowych statków powietrznych w kategorii szczególnej zgodnie ze scenariuszem standardowym NSTS-06 - BVLOS do 25 kg;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80412000-5 - Usługi szkół pilotażu

4.5.5.) Wartość części: 25800,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawa jazdy kat. B;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 141890 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawa jazdy kat. C + kwalifikacja wstępna

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 326400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawa jazdy kat. C

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 2790,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawa jazdy kat. C+E, kwalifikacja wstępna

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 57475,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawa jazdy kat. C+E

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 37205,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawa jazdy kat. D i kwalifikacja wstępna dla osób posiadających prawo jazdy kat. B

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 15180,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawa jazdy kat. D i kwalifikacja wstępna dla osób posiadających prawo jazdy kat. C

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 64313,26 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs prawa jazdy kat. D dla osób posiadających prawo jazdy kat. C;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 3330,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs obsługa i programowanie obrabiarek CNC

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 30750,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora koparko-ładowarki, klasa III

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora koparki jednonaczyniowej, klasa III (masa całkowita
do 25t)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 31440,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora koparki jednonaczyniowej, klasa I (wszystkie typy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 4133,34 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora ładowarki jednonaczyniowej, klasa III (masa całkowita
do 20t);

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 7860,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora ładowarki jednonaczyniowej, klasa I (wszystkie typy);

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 4133,34 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora równiarki, klasa I

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 5766,66 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora spycharki, klasa I (moc silnika powyżej 110 kW

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 4400,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs operatora wózków widłowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 26370,00 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs potwierdzający kwalifikacje do obsługi operatorów żurawi przewoźnych, przenośnych i stacjonarnych – HDS;

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80531000-5 - Usługi szkolenia przemysłowego i technicznego

4.5.5.) Wartość części: 6514,26 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs - przewóz materiałów niebezpiecznych ADR z uprawnieniami na cysterny

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, do Zamawiającego wpłynęło pismo od jednego z Wykonawców biorących udział w postępowaniu, wskazujące na możliwość wprowadzenia w błąd Zamawiającego, przy przedstawieniu przez Wykonawców, którzy złożyli oferty na części nr XIX, XX i XXI zamówienia, informacji w formie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) o spełnieniu warunków realizacji zamówienia opisanych w załączniku nr 2 do SWZ. Należy stwierdzić, że dokonany przez Zmawiającego opis przedmiotu zamówienia dla część nr I, XI, XIX, XX i XXI mógł utrudniać uczciwą konkurencję, gdyż żaden inny podmiot niż szkoła lub placówka wchodząca w skład systemu oświaty nie są uprawnione wydawać zaświadczeń MEN po ukończeniu szkolenia (względnie zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru MEN), co stanowi naruszenie art. 99 ust. 4
w związku z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp.
Na obecnym etapie postępowania (po otwarciu ofert) wskazana niezgodność z przepisami ustawy Ppz stanowi wadę postępowania o charakterze nieusuwalnym i mogącą mieć wpływ na wynik tego postępowania. Nie jest możliwe na etapie badania i oceny ofert dokonanie zmian opisu przedmiotu zamówienia w celu doprowadzenia tego opisu do zgodności
z przepisami prawa.
Powstała wada postępowania uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia. Unieważnienie umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w okolicznościach przewidzianych w art. 457 ustawy Pzp. W przypadku przedmiotowego postępowania znajduje zastosowanie art. 457 ust. 6 ustawy Pzp, który nie wyłącza możliwości żądania unieważnienia umowy na podstawie art. 705 Kodeksu cywilnego, zgodnie z którym Zamawiający (organizator) oraz uczestnik przetargu może żądać unieważnienia zawartej umowy, jeżeli strona tej umowy, inny uczestnik lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1590

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5000

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1590

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRONE4TECH.PL Mariusz Drążyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160243678

7.3.3) Ulica: Kaliskiego 35/60

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-476

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9540

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZM OZDG Sp. z o.o. Zakład nr 5

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090501108

7.3.3) Ulica: Szosa Lubicka 90

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126000

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4100

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5200

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4100

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZM OZDG Sp. z o.o. Zakład nr 5

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090501108

7.3.3) Ulica: Szosa Lubicka 90

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262400

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2480

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2750

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2480

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZM OZDG Sp. z o.o. Zakład nr 5

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090501108

7.3.3) Ulica: Szosa Lubicka 90

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2480

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4150

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5115

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4150

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZM OZDG Sp. z o.o. Zakład nr 5

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090501108

7.3.3) Ulica: Szosa Lubicka 90

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45650

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2390

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2655

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2390

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZM OZDG Sp. z o.o. Zakład nr 5

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090501108

7.3.3) Ulica: Szosa Lubicka 90

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33460

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6550

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6550

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców „Lekcja” s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870594632

7.3.3) Ulica: Kościuszki 41/47

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13100

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5450

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6350

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5450

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców „Lekcja” s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870594632

7.3.3) Ulica: Kościuszki 41/47

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59950

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3230

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3990

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3230

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Kierowców „Lekcja” s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 870594632

7.3.3) Ulica: Kościuszki 41/47

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3230

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, do Zamawiającego wpłynęło pismo od jednego z Wykonawców biorących udział w postępowaniu, wskazujące na możliwość wprowadzenia w błąd Zamawiającego, przy przedstawieniu przez Wykonawców, którzy złożyli oferty na części nr XIX, XX i XXI zamówienia, informacji w formie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) o spełnieniu warunków realizacji zamówienia opisanych w załączniku nr 2 do SWZ. Należy stwierdzić, że dokonany przez Zmawiającego opis przedmiotu zamówienia dla część nr I, XI, XIX, XX i XXI mógł utrudniać uczciwą konkurencję, gdyż żaden inny podmiot niż szkoła lub placówka wchodząca w skład systemu oświaty nie są uprawnione wydawać zaświadczeń MEN po ukończeniu szkolenia (względnie zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru MEN), co stanowi naruszenie art. 99 ust. 4 w związku z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp.
Na obecnym etapie postępowania (po otwarciu ofert) wskazana niezgodność z przepisami ustawy Ppz stanowi wadę postępowania o charakterze nieusuwalnym i mogącą mieć wpływ na wynik tego postępowania. Nie jest możliwe na etapie badania i oceny ofert dokonanie zmian opisu przedmiotu zamówienia w celu doprowadzenia tego opisu do zgodności z przepisami prawa.
Powstała wada postępowania uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia. Unieważnienie umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w okolicznościach przewidzianych w art. 457 ustawy Pzp. W przypadku przedmiotowego postępowania znajduje zastosowanie art. 457 ust. 6 ustawy Pzp, który nie wyłącza możliwości żądania unieważnienia umowy na podstawie art. 705 Kodeksu cywilnego, zgodnie z którym Zamawiający (organizator) oraz uczestnik przetargu może żądać unieważnienia zawartej umowy, jeżeli strona tej umowy, inny uczestnik lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3200

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3200

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1749

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2520

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1749

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORENT Bartosz Orent

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340005296

7.3.3) Ulica: Owocowa 95

7.3.4) Miejscowość: Brzozówka

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87450

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1729

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1729

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORENT Bartosz Orent

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340005296

7.3.3) Ulica: Owocowa 95

7.3.4) Miejscowość: Brzozówka

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20748

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia OSKAR Sławomir Karpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340876217

7.3.3) Ulica: Studzienna 13/3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1749

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1749

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORENT Bartosz Orent

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340005296

7.3.3) Ulica: Owocowa 95

7.3.4) Miejscowość: Brzozówka

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5247

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2800

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2800

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia OSKAR Sławomir Karpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340876217

7.3.3) Ulica: Studzienna 13/3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5600

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2850

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2850

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2850

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia OSKAR Sławomir Karpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340876217

7.3.3) Ulica: Studzienna 13/3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5700

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2900

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2900

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2900

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia OSKAR Sławomir Karpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 340876217

7.3.3) Ulica: Studzienna 13/3

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5800

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, do Zamawiającego wpłynęło pismo od jednego z Wykonawców biorących udział w postępowaniu, wskazujące na możliwość wprowadzenia w błąd Zamawiającego, przy przedstawieniu przez Wykonawców, którzy złożyli oferty na części nr XIX, XX i XXI zamówienia, informacji w formie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) o spełnieniu warunków realizacji zamówienia opisanych w załączniku nr 2 do SWZ. Należy stwierdzić, że dokonany przez Zmawiającego opis przedmiotu zamówienia dla część nr I, XI, XIX, XX i XXI mógł utrudniać uczciwą konkurencję, gdyż żaden inny podmiot niż szkoła lub placówka wchodząca w skład systemu oświaty nie są uprawnione wydawać zaświadczeń MEN po ukończeniu szkolenia (względnie zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru MEN), co stanowi naruszenie art. 99 ust. 4 w związku z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp.
Na obecnym etapie postępowania (po otwarciu ofert) wskazana niezgodność z przepisami ustawy Ppz stanowi wadę postępowania o charakterze nieusuwalnym i mogącą mieć wpływ na wynik tego postępowania. Nie jest możliwe na etapie badania i oceny ofert dokonanie zmian opisu przedmiotu zamówienia w celu doprowadzenia tego opisu do zgodności z przepisami prawa.
Powstała wada postępowania uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia. Unieważnienie umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w okolicznościach przewidzianych w art. 457 ustawy Pzp. W przypadku przedmiotowego postępowania znajduje zastosowanie art. 457 ust. 6 ustawy Pzp, który nie wyłącza możliwości żądania unieważnienia umowy na podstawie art. 705 Kodeksu cywilnego, zgodnie z którym Zamawiający (organizator) oraz uczestnik przetargu może żądać unieważnienia zawartej umowy, jeżeli strona tej umowy, inny uczestnik lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, do Zamawiającego wpłynęło pismo od jednego z Wykonawców biorących udział w postępowaniu, wskazujące na możliwość wprowadzenia w błąd Zamawiającego, przy przedstawieniu przez Wykonawców, którzy złożyli oferty na części nr XIX, XX i XXI zamówienia, informacji w formie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) o spełnieniu warunków realizacji zamówienia opisanych w załączniku nr 2 do SWZ. Należy stwierdzić, że dokonany przez Zmawiającego opis przedmiotu zamówienia dla część nr I, XI, XIX, XX i XXI mógł utrudniać uczciwą konkurencję, gdyż żaden inny podmiot niż szkoła lub placówka wchodząca w skład systemu oświaty nie są uprawnione wydawać zaświadczeń MEN po ukończeniu szkolenia (względnie zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru MEN), co stanowi naruszenie art. 99 ust. 4 w związku z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp.
Na obecnym etapie postępowania (po otwarciu ofert) wskazana niezgodność z przepisami ustawy Ppz stanowi wadę postępowania o charakterze nieusuwalnym i mogącą mieć wpływ na wynik tego postępowania. Nie jest możliwe na etapie badania i oceny ofert dokonanie zmian opisu przedmiotu zamówienia w celu doprowadzenia tego opisu do zgodności z przepisami prawa.
Powstała wada postępowania uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia. Unieważnienie umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w okolicznościach przewidzianych w art. 457 ustawy Pzp. W przypadku przedmiotowego postępowania znajduje zastosowanie art. 457 ust. 6 ustawy Pzp, który nie wyłącza możliwości żądania unieważnienia umowy na podstawie art. 705 Kodeksu cywilnego, zgodnie z którym Zamawiający (organizator) oraz uczestnik przetargu może żądać unieważnienia zawartej umowy, jeżeli strona tej umowy, inny uczestnik lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, do Zamawiającego wpłynęło pismo od jednego z Wykonawców biorących udział w postępowaniu, wskazujące na możliwość wprowadzenia w błąd Zamawiającego, przy przedstawieniu przez Wykonawców, którzy złożyli oferty na części nr XIX, XX i XXI zamówienia, informacji w formie oświadczenia zawartego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) o spełnieniu warunków realizacji zamówienia opisanych w załączniku nr 2 do SWZ. Należy stwierdzić, że dokonany przez Zmawiającego opis przedmiotu zamówienia dla część nr I, XI, XIX, XX i XXI mógł utrudniać uczciwą konkurencję, gdyż żaden inny podmiot niż szkoła lub placówka wchodząca w skład systemu oświaty nie są uprawnione wydawać zaświadczeń MEN po ukończeniu szkolenia (względnie zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru MEN), co stanowi naruszenie art. 99 ust. 4 w związku z art. 16 pkt 1 ustawy Pzp.
Na obecnym etapie postępowania (po otwarciu ofert) wskazana niezgodność z przepisami ustawy Ppz stanowi wadę postępowania o charakterze nieusuwalnym i mogącą mieć wpływ na wynik tego postępowania. Nie jest możliwe na etapie badania i oceny ofert dokonanie zmian opisu przedmiotu zamówienia w celu doprowadzenia tego opisu do zgodności z przepisami prawa.
Powstała wada postępowania uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia. Unieważnienie umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w okolicznościach przewidzianych w art. 457 ustawy Pzp. W przypadku przedmiotowego postępowania znajduje zastosowanie art. 457 ust. 6 ustawy Pzp, który nie wyłącza możliwości żądania unieważnienia umowy na podstawie art. 705 Kodeksu cywilnego, zgodnie z którym Zamawiający (organizator) oraz uczestnik przetargu może żądać unieważnienia zawartej umowy, jeżeli strona tej umowy, inny uczestnik lub osoba działająca w porozumieniu z nimi wpłynęła na wynik przetargu w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

2021-06-09 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.