eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabno › Budowa Centrum Kulturalnego z budową zjazdu publicznego z drogi gminnej (dz. 760) wraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w Niedomicach



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Kulturalnego z budową zjazdu publicznego z drogi gminnej (dz. 760) wraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w Niedomicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Żabno

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/umwzabno,m,342454,2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Kulturalnego z budową zjazdu publicznego z drogi gminnej (dz. 760) wraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w Niedomicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6225734d-697e-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003492/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa Centrum Kulturalnego z budową zjazdu publicznego z drogi gminnej wraz z budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w Niedomicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM) - Odnowa Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.102.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3616319,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Kulturalnego z budową zjazdu publicznego z drogi gminnej (dz. 760) wraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w Niedomicach, polegające na rewitalizacji terenu celem stworzeniu miejsca wypoczynku i rekreacji w otoczeniu zieleni, w tym:
a) Roboty przygotowawcze (zdjęcie warstwy humusu, wycinka drzew, roboty geodezyjne, przebudowa iż zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu,
b) Roboty ziemne pod fundamenty,
c) Wykonanie żelbetowych fundamentów wraz z podbetonem, izolacjami przeciwwilgociowymi, izolacjami termicznymi, folią kubełkową, systemem drenażu opaskowego, zasypaniem wykopów fundamentowych z zagęszczeniem gruntu,
d) Wykonanie elementów żelbetowych: stropu, wieńców i belek stropowych, rdzeni wieńców i nadproży na poddaszu,
e) wykonanie więźby dachowej o konstrukcji płatwiowo kleszczowej
f) Wykonanie warstw dolnych posadzki na gruncie (warstwa podsypkowa z pospóły lub piasku, beton wyrównawczy) z jednoczesnym wykonaniem, odcinków instalacji i przyłączy zlokalizowanych pod posadzką na gruncie,
g) Wykonanie ścian nośnych murowanych parteru z jednoczesnym wykonaniem rdzeni żelbetowych i nadproży,
h) Wykonanie żelbetowego stropu monolitycznego wraz z belkami i wieńcami
monolitycznie połączonymi z płytą stropową.
i) Wykonanie ścian nośnych murowanych poddasza z jednoczesnym wykonaniem rdzeni żelbetowych i wieńców,
j) Wykonanie konstrukcji drewnianej więźby dachowej z drewna,
k) Wykonanie pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej typu „na rąbek” w kolorze grafitowym na łatach i kontrłatach impregnowanych po uprzednim wykonaniu membrany wiatrochronnej, paroprzepuszczalnej,
l) Wykonanie warstw izolacyjnych dachu,
m) Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo – kartonowych na konstrukcji metalowej - jednowarstwowy na ruszcie podwójnym,
n) Wykonanie wylewki cementowo – piaskowej zbrojonej poddasza na warstwie styropianu podposadzkowego,
o) Wykonanie tynków ściennych cementowo – wapiennych maszynowych z warstwami wykończeniowymi (szpachlowanie, malowanie farbami zmywalnymi)
p) Wykonanie instalacji wewnętrznych i odcinków zewnętrznych,
q) Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz Instalacja kanalizacji sanitarnej,
r) Przebudowa sieci wodociągowej,
s) Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej tłocznej,
t) Przebudowa sieci ciepłowniczej,
u) Wykonanie odwodnienia terenu,
v) Wykonanie dróg wewnętrznych i parkingów,
w) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
x) Wykonanie instalacji c.o., wentylacji i kotłowni,
y) Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych:
 tablice rozdzielcze,
 wewnętrzne linie zasilające,
 instalację oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
 instalację gniazd wtykowych 1-faz,
 instalację internetową,
 instalacja siły,
 instalacje ochronne,
 instalacja odgromowa i wyrównawcza,
z) Montaż stolarki okiennej zewnętrznej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
aa) Montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej,
bb) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej aluminiowej,
cc) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej płycinowej,
dd) Wykonanie posadzek parteru z wykończeniem płytkami,
ee) Wykonanie sufitów podwieszonych na parterze z płyt gipsowo – kartonowych,
ff) Montaż urządzeń końcowych na instalacjach i wyposażenia,
gg) Wykonanie zadaszenia pergoli,
hh) Wykonanie pochylni i schodów zewnętrznych,
ii) Wykonanie poręczy i balustrad z elementów stalowych ze stali nierdzewnej,
jj) Wykonanie nawierzchni utwardzonych, wewnętrznych ciągów komunikacyjnych, placów itp. z kolorowej kostki betonowej wibroprasowanej ogrodowej bezfazowej
kk) Wykonanie zjazdu, dróg wewnętrznych i parkingów,
ll) Montaż ławek parkowych, koszy na śmieci,
mm) Uporządkowanie terenu, przywrócenie do stanu wyjściowego i urządzenie zieleni ozdobnej,
nn) Wycinka drzew i krzewów oraz nasadzenia.

2) Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego
w związku z realizacją zamówienia oraz wszelkich niezbędnych z tym związanych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń itd.. Zamawiający w celu wypełnienia przez Wykonawcę ww. obowiązku udzieli mu niezbędnych pełnomocnictw.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie o decyzję Starosty Tarnowskiego udzielającą pozwolenia na budowę oraz zatwierdzającą projekt budowlany nr 918/2017, która wchodzi w skład Dokumentacji projektowej
4) Zamówienie jest współfinasowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM).
5) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,
c) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
6) W dokumentach zamówienia przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączony do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 4) ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót i posiada on jedynie charakter pomocniczy.
7) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
8) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiar robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,
– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
– Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich,
a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów uznać należy jako określające jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Tym samym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretnego produktu przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Parametry te uważane będą jako kryteria stosowane przez Zamawiającego w celu oceny równoważności.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających posiadane parametry przez oferowane materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4773749,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6156856,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4773749,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana „MAT-BUD” K. Moskal, M. Moskal Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993-06-57-035

7.3.3) Ulica: Długa 138

7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 33-131

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4773749,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.