eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabno › Budowa Centrum Kulturalnego z budową zjazdu publicznego z drogi gminnej (dz. 760) wraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w Niedomicach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa Centrum Kulturalnego z budową zjazdu publicznego z drogi gminnej (dz. 760) wraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w Niedomicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żabno

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000529137

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Ul. Władysława Jagiełły 1

1.4.2.) Miejscowość: Żabno

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-240

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zabno.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021285

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00339814/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Kulturalnego z budową zjazdu publicznego z drogi gminnej (dz. 760) wraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w Niedomicach, polegające na rewitalizacji terenu celem stworzeniu miejsca wypoczynku i rekreacji w otoczeniu zieleni, w tym:
a) Roboty przygotowawcze (zdjęcie warstwy humusu, wycinka drzew, roboty geodezyjne, przebudowa iż zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu,
b) Roboty ziemne pod fundamenty,
c) Wykonanie żelbetowych fundamentów wraz z podbetonem, izolacjami przeciwwilgociowymi, izolacjami termicznymi, folią kubełkową, systemem drenażu opaskowego, zasypaniem wykopów fundamentowych z zagęszczeniem gruntu,
d) Wykonanie elementów żelbetowych: stropu, wieńców i belek stropowych, rdzeni wieńców i nadproży na poddaszu,
e) wykonanie więźby dachowej o konstrukcji płatwiowo kleszczowej
f) Wykonanie warstw dolnych posadzki na gruncie (warstwa podsypkowa z pospóły lub piasku, beton wyrównawczy) z jednoczesnym wykonaniem, odcinków instalacji i przyłączy zlokalizowanych pod posadzką na gruncie,
g) Wykonanie ścian nośnych murowanych parteru z jednoczesnym wykonaniem rdzeni żelbetowych i nadproży,
h) Wykonanie żelbetowego stropu monolitycznego wraz z belkami i wieńcami
monolitycznie połączonymi z płytą stropową.
i) Wykonanie ścian nośnych murowanych poddasza z jednoczesnym wykonaniem rdzeni żelbetowych i wieńców,
j) Wykonanie konstrukcji drewnianej więźby dachowej z drewna,
k) Wykonanie pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej typu „na rąbek” w kolorze grafitowym na łatach i kontrłatach impregnowanych po uprzednim wykonaniu membrany wiatrochronnej, paroprzepuszczalnej,
l) Wykonanie warstw izolacyjnych dachu,
m) Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo – kartonowych na konstrukcji metalowej - jednowarstwowy na ruszcie podwójnym,
n) Wykonanie wylewki cementowo – piaskowej zbrojonej poddasza na warstwie styropianu podposadzkowego,
o) Wykonanie tynków ściennych cementowo – wapiennych maszynowych z warstwami wykończeniowymi (szpachlowanie, malowanie farbami zmywalnymi)
p) Wykonanie instalacji wewnętrznych i odcinków zewnętrznych,
q) Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz Instalacja kanalizacji sanitarnej,
r) Przebudowa sieci wodociągowej,
s) Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej tłocznej,
t) Przebudowa sieci ciepłowniczej,
u) Wykonanie odwodnienia terenu,
v) Wykonanie dróg wewnętrznych i parkingów,
w) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
x) Wykonanie instalacji c.o., wentylacji i kotłowni,
y) Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych:
 tablice rozdzielcze,
 wewnętrzne linie zasilające,
 instalację oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
 instalację gniazd wtykowych 1-faz,
 instalację internetową,
 instalacja siły,
 instalacje ochronne,
 instalacja odgromowa i wyrównawcza,
z) Montaż stolarki okiennej zewnętrznej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
aa) Montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej,
bb) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej aluminiowej,
cc) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej płycinowej,
dd) Wykonanie posadzek parteru z wykończeniem płytkami,
ee) Wykonanie sufitów podwieszonych na parterze z płyt gipsowo – kartonowych,
ff) Montaż urządzeń końcowych na instalacjach i wyposażenia,
gg) Wykonanie zadaszenia pergoli,
hh) Wykonanie pochylni i schodów zewnętrznych,
ii) Wykonanie poręczy i balustrad z elementów stalowych ze stali nierdzewnej,
jj) Wykonanie nawierzchni utwardzonych, wewnętrznych ciągów komunikacyjnych, placów itp. z kolorowej kostki betonowej wibroprasowanej ogrodowej bezfazowej
kk) Wykonanie zjazdu, dróg wewnętrznych i parkingów,
ll) Montaż ławek parkowych, koszy na śmieci,
mm) Uporządkowanie terenu, przywrócenie do stanu wyjściowego i urządzenie zieleni ozdobnej,
nn) Wycinka drzew i krzewów oraz nasadzenia.

2) Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego
w związku z realizacją zamówienia oraz wszelkich niezbędnych z tym związanych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń itd.. Zamawiający w celu wypełnienia przez Wykonawcę ww. obowiązku udzieli mu niezbędnych pełnomocnictw.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie o decyzję Starosty Tarnowskiego udzielającą pozwolenia na budowę oraz zatwierdzającą projekt budowlany nr 918/2017, która wchodzi w skład Dokumentacji projektowej
4) Zamówienie jest współfinasowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM).
5) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,
c) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
6) W dokumentach zamówienia przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączony do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 4) ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót i posiada on jedynie charakter pomocniczy.
7) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
8) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego szczegółowego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiar robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,
– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
– Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich,
a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów uznać należy jako określające jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Tym samym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretnego produktu przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Parametry te uważane będą jako kryteria stosowane przez Zamawiającego w celu oceny równoważności.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających posiadane parametry przez oferowane materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

Po zmianie:
1) Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Kulturalnego z budową zjazdu publicznego z drogi gminnej (dz. 760) wraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w Niedomicach, polegające na rewitalizacji terenu celem stworzeniu miejsca wypoczynku i rekreacji w otoczeniu zieleni, w tym:
a) Roboty przygotowawcze (zdjęcie warstwy humusu, wycinka drzew, roboty geodezyjne, przebudowa iż zabezpieczenie sieci uzbrojenia terenu,
b) Roboty ziemne pod fundamenty,
c) Wykonanie żelbetowych fundamentów wraz z podbetonem, izolacjami przeciwwilgociowymi, izolacjami termicznymi, folią kubełkową, systemem drenażu opaskowego, zasypaniem wykopów fundamentowych z zagęszczeniem gruntu,
d) Wykonanie elementów żelbetowych: stropu, wieńców i belek stropowych, rdzeni wieńców i nadproży na poddaszu,
e) wykonanie więźby dachowej o konstrukcji płatwiowo kleszczowej
f) Wykonanie warstw dolnych posadzki na gruncie (warstwa podsypkowa z pospóły lub piasku, beton wyrównawczy) z jednoczesnym wykonaniem, odcinków instalacji i przyłączy zlokalizowanych pod posadzką na gruncie,
g) Wykonanie ścian nośnych murowanych parteru z jednoczesnym wykonaniem rdzeni żelbetowych i nadproży,
h) Wykonanie żelbetowego stropu monolitycznego wraz z belkami i wieńcami
monolitycznie połączonymi z płytą stropową.
i) Wykonanie ścian nośnych murowanych poddasza z jednoczesnym wykonaniem rdzeni żelbetowych i wieńców,
j) Wykonanie konstrukcji drewnianej więźby dachowej z drewna,
k) Wykonanie pokrycia dachowego z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej typu „na rąbek” w kolorze grafitowym na łatach i kontrłatach impregnowanych po uprzednim wykonaniu membrany wiatrochronnej, paroprzepuszczalnej,
l) Wykonanie warstw izolacyjnych dachu,
m) Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo – kartonowych na konstrukcji metalowej - jednowarstwowy na ruszcie podwójnym,
n) Wykonanie wylewki cementowo – piaskowej zbrojonej poddasza na warstwie styropianu podposadzkowego,
o) Wykonanie tynków ściennych cementowo – wapiennych maszynowych z warstwami wykończeniowymi (szpachlowanie, malowanie farbami zmywalnymi)
p) Wykonanie instalacji wewnętrznych i odcinków zewnętrznych,
q) Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz Instalacja kanalizacji sanitarnej,
r) Przebudowa sieci wodociągowej,
s) Przebudowa istniejącej kanalizacji sanitarnej tłocznej,
t) Przebudowa sieci ciepłowniczej,
u) Wykonanie odwodnienia terenu,
v) Wykonanie dróg wewnętrznych i parkingów,
w) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej,
x) Wykonanie instalacji c.o., wentylacji i kotłowni,
y) Wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych:
 tablice rozdzielcze,
 wewnętrzne linie zasilające,
 instalację oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego,
 instalację gniazd wtykowych 1-faz,
 instalację internetową,
 instalacja siły,
 instalacje ochronne,
 instalacja odgromowa i wyrównawcza,
z) Montaż stolarki okiennej zewnętrznej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
aa) Montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej aluminiowej,
bb) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej aluminiowej,
cc) Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej płycinowej,
dd) Wykonanie posadzek parteru z wykończeniem płytkami,
ee) Wykonanie sufitów podwieszonych na parterze z płyt gipsowo – kartonowych,
ff) Montaż urządzeń końcowych na instalacjach i wyposażenia,
gg) Wykonanie zadaszenia pergoli,
hh) Wykonanie pochylni i schodów zewnętrznych,
ii) Wykonanie poręczy i balustrad z elementów stalowych ze stali nierdzewnej,
jj) Wykonanie nawierzchni utwardzonych, wewnętrznych ciągów komunikacyjnych, placów itp. z kolorowej kostki betonowej wibroprasowanej ogrodowej bezfazowej
kk) Wykonanie zjazdu, dróg wewnętrznych i parkingów,
ll) Montaż ławek parkowych, koszy na śmieci,
mm) Uporządkowanie terenu, przywrócenie do stanu wyjściowego i urządzenie zieleni ozdobnej,
nn) Wycinka drzew i krzewów oraz nasadzenia.

2) Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnej decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego powstałego
w związku z realizacją zamówienia oraz wszelkich niezbędnych z tym związanych uzgodnień, zezwoleń, pozwoleń itd.. Zamawiający w celu wypełnienia przez Wykonawcę ww. obowiązku udzieli mu niezbędnych pełnomocnictw.
3) Przedmiot zamówienia realizowany będzie o decyzję Starosty Tarnowskiego udzielającą pozwolenia na budowę oraz zatwierdzającą projekt budowlany nr 918/2017, która wchodzi w skład Dokumentacji projektowej
4) Zamówienie jest współfinasowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM).
5) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5 do SWZ,
b) STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,
c) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
6) W dokumentach zamówienia przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc załączony do SWZ przedmiar robót (Załącznik nr 4) ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót i posiada on jedynie charakter pomocniczy.
7) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
8) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiar robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.

Uwagi końcowe:
– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,
– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,
– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
– Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane
z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich,
a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,
– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne.
W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów uznać należy jako określające jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Tym samym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretnego produktu przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Parametry te uważane będą jako kryteria stosowane przez Zamawiającego w celu oceny równoważności.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających posiadane parametry przez oferowane materiały lub urządzenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.