eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY

1.2.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. Niepodległości 49

1.4.2.) Miejscowość: Tychy

1.4.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076247

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00076204/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1.Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022 r.
2. C.d. uzasadnienia faktycznego wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniach nr DO.261.4.2021 – dot. Zadania nr 2 - oferty znacznie przewyższyły kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie mogła zostać zwiększona do oferty z najniższą/najkorzystniejszą ceną oraz DO.261.11.2021 – dot. Zadania nr 2 – w postępowaniu odrzucono ofertę najwyżej ocenioną. Ze względu na brak innych ofert postępowanie w tym zakresie unieważniono.

Wobec powyższego oraz ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, jaką jest m.in. niewątpliwie usuwanie drzew powalonych i złamanych, oczyszczanie terenu z wiatrołomu - zbieranie dużych gałęzi i konarów po działaniu niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. silne wiatry), awaryjne usuwanie drzew powalonych, złamanych i konarów zwisających na drzewie oraz bardzo niekorzystne warunki atmosferyczne, które niestety sprzyjały ww. sytuacjom oraz przede wszystkim mogły zagrozić bezpieczeństwu oraz życiu osób, a także dokonać znacznych zniszczeń mienia. Należy wskazać, że potrzeba pilnego udzielenia zamówienia nie wyniknęła z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i nie mogła być wcześniej przewidziana. Ponadto, nie było możliwym zachowanie terminów określonych dla postępowania w trybie podstawowym.

Po zmianie:
1.Termin wykonania umowy: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2022 r.
2. C.d. uzasadnienia faktycznego wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniach nr DO.261.4.2021 – dot. Zadania nr 2 - oferty znacznie przewyższyły kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie mogła zostać zwiększona do oferty z najniższą/najkorzystniejszą ceną oraz DO.261.11.2021 – dot. Zadania nr 2 – w postępowaniu odrzucono ofertę najwyżej ocenioną. Ze względu na brak innych ofert postępowanie w tym zakresie unieważniono.

Wobec powyższego oraz ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, jaką jest m.in. niewątpliwie usuwanie drzew powalonych i złamanych, oczyszczanie terenu z wiatrołomu - zbieranie dużych gałęzi i konarów po działaniu niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. silne wiatry), awaryjne usuwanie drzew powalonych, złamanych i konarów zwisających na drzewie oraz bardzo niekorzystne warunki atmosferyczne, które niestety sprzyjały ww. sytuacjom oraz przede wszystkim mogły zagrozić bezpieczeństwu oraz życiu osób, a także dokonać znacznych zniszczeń mienia. Należy wskazać, że potrzeba pilnego udzielenia zamówienia nie wyniknęła z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i nie mogła być wcześniej przewidziana. Ponadto, nie było możliwym zachowanie terminów określonych dla postępowania w trybie podstawowym.

3.Umowa zawarta w skutek przedmiotowego postępowania została rozwiązana z dniem 23.02.2022 r. za porozumieniem stron w związku z wniesionym odwołaniem do Krajowej Izby Odwoławczej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.