Ogłoszenie z dnia 2022-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00076247/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-04
- 2022/BZP 00076204/02 - Wynik z dnia 2022-03-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY
1.3.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc50f959-9bb2-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015386/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
– na podstawie art. 305 pkt 1) w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5) ustawy
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 30.12.2021 r. postępowanie o udzielenie zamówienia nr DO.261.4.2021 pn.: „Utrzymanie zieleni wysokiej na terenie miasta Tychy w 2022 roku - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2” zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp – dot. Zadania nr 1 i 2.
Również w dniu 18.01.2022 r. postępowanie o udzielenie zamówienia nr DO.261.11.2021 pn.: „Utrzymanie zieleni wysokiej na terenie miasta Tychy w 2022 roku - Zadanie nr 1, Zadanie nr 2” o tożsamym zakresie przedmiotowym w zakresie Zadania nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, natomiast w zakresie Zadania nr 2 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fb087204-6a2d-11ec-ae77- fe331fedffdc
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.261.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 915402,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 254142,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące utrzymania zieleni wysokiej w pasach drogowych na terenie miasta Tychy.
2. Zakres rzeczowy obejmuje:
2.1. wycinkę drzew w pasach drogowych,
2.2. pielęgnację drzew w pasach drogowych,
2.3. odsłonięcie skrajni,
2.4. odsłonięcie znaków i sygnałów drogowych oraz opraw oświetlenia ulicznego,
2.5. usunięcie odrośli z pnia oraz odrostów u podstawy drzewa,
2.6. pielęgnację drzew młodych,
2.7. zakup palików,
2.8. usuwanie drzew powalonych i złamanych,
2.9. oczyszczanie terenu z wiatrołomu - zbieranie dużych gałęzi i konarów po działaniu niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. silne wiatry),
2.10. karczowanie pni,
2.11. frezowanie pni,
2.12. frezowanie pni metodą alpinistyczną,
2.13. awaryjne usuwanie drzew powalonych, złamanych oraz konarów opadłych na ziemię i konarów zwisających na drzewie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO – MAR ZAKŁAD PROJEKTOWANIA, URZĄDZANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELENI MAREK TRZCIONKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272445620
7.3.3) Ulica: JAGODOWA 22A
7.3.4) Miejscowość: MIKOŁÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. C.d. uzasadnienia faktycznego wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniach nr DO.261.4.2021 – dot. Zadania nr 2 - oferty znacznie przewyższyły kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie mogła zostać zwiększona do oferty z najniższą/najkorzystniejszą ceną oraz DO.261.11.2021 – dot. Zadania nr 2 – w postępowaniu odrzucono ofertę najwyżej ocenioną. Ze względu na brak innych ofert postępowanie w tym zakresie unieważniono.
Wobec powyższego oraz ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia, jaką jest m.in. niewątpliwie usuwanie drzew powalonych i złamanych, oczyszczanie terenu z wiatrołomu - zbieranie dużych gałęzi i konarów po działaniu niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. silne wiatry), awaryjne usuwanie drzew powalonych, złamanych i konarów zwisających na drzewie oraz bardzo niekorzystne warunki atmosferyczne, które niestety sprzyjały ww. sytuacjom oraz przede wszystkim mogły zagrozić bezpieczeństwu oraz życiu osób, a także dokonać znacznych zniszczeń mienia. Należy wskazać, że potrzeba pilnego udzielenia zamówienia nie wyniknęła z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i nie mogła być wcześniej przewidziana. Ponadto, nie było możliwym zachowanie terminów określonych dla postępowania w trybie podstawowym.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa krzeseł biurowych dla publicznych placówek oświatowych Miasta Tychy oraz dla Miejskiego Centrum Oświaty w Tychach.
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym,
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- Dostawa olejów i smarów na potrzeby utrzymania ruchu
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach - drugie półrocze 2024
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Leśnej 59/49 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną przy ul. Opolskiej w Gliwicach (działki nr 208/4, 207/1)
- Wycinka, cięcie pielęgnacyjne drzew w ciągach dróg na terenie Powiatu Nowosolskiego
- Wykonanie prac związanych z realizacją 3 zadań budżetu obywatelskiego 2024 (nr 374, 793, 1255).
- Budowa i przebudowa dróg gminnych w Nowym Dworze Gdańskim środki z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.