eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › REWITALIZACJA BUDYNKU GORLICKIEGO CENTRUM KULTURY W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REWITALIZACJA BUDYNKU GORLICKIEGO CENTRUM KULTURY
W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorlice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893204

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3551252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.gorlice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/563700

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REWITALIZACJA BUDYNKU GORLICKIEGO CENTRUM KULTURY
W SYSTEMIE „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cafd2b65-79df-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024778/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rewitalizacja budynku Gorlickiego Centrum Kultury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest realizowane w ramach 11 Osi Priorytetowej Rewitalizacja przestrzeni regionalnej, Działanie 11.4 Rewitalizacja terenów poprzemysłowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, tytuł projektu: Rewitalizacja budynku Gorlickiego Centrum Kultury.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028649/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-III.271.2.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6190813,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji obiektu Gorlickiego Centrum Kultury w Gorlicach przy ul. Michalusa 4 poprzez zrealizowanie wszelkich niezbędnych prac projektowych, wykonanie robót budowlano – instalacyjnych i wyposażenie budynku w sposób zapewniający optymalne warunki i wysokie standardy prowadzenia działalności GCK. Budynek GCK znajduje się w gminnej ewidencji zabytków Miasta Gorlice (nr. 165 z 09.10.2019 roku).
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) fazę projektową niezbędną do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z kompletem uzgodnień i opracowań oraz dokumentacją techniczno – wykonawczą; Wykonawca w zakresie zamówienia wykona własny autorski projekt na podstawie wskazówek i wytycznych zamieszczonych w programie funkcjonalno – użytkowym Rewitalizacji budynku Gorlickiego Centrum Kultury przy ul. Michalusa 4 w Gorlicach wraz z załącznikami, stanowiącym łącznie załącznik nr 1 do SWZ zwanym także dalej „PFU”,
2) wykonanie kosztorysów ofertowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wypełnienie zestawienia rzeczowo – finansowego wyposażenia stanowiącego załącznik nr 16 do PFU,
3) złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę, przy czym dokumentacje projektowe przed złożeniem do organu architektoniczno – budowlanego w celu uzyskania pozwolenia na budowę winny być uzgodnione i odebrane przez Zamawiającego,
4) wykonanie robót przygotowawczych terenu objętego zadaniem,
5) fazę wykonawczą,
6) wyposażenie obiektu,
7) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z kosztorysem powykonawczym, mapą geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz instrukcje bezpieczeństwa pożarowego, zgodnie z zapisami PFU oraz obowiązującymi przepisami.
Wszystkie rozwiązania projektowo – wykonawcze muszą być dostosowane w szczególności do wymogów wynikających z Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, z uwzględnieniem następujących okoliczności:
- w budynku należy umieścić tablice z rozkładem pomieszczeń kontrastowe, w druku powiększonym, z informacjami w alfabecie Braille’a dla osób niewidomych i słabo widzących,
- w zakresie instalacji urządzeń lub innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących, w szczególności pętli indukcyjnych, systemów FM lub urządzeń opartych o inne technologie, których celem jest wspomaganie słyszenia z uwzględnieniem warunków technicznych pomieszczeń w których będą te urządzenia instalowane,
- należy w uzgodnieniu z Zamawiającym przewidzieć i zapewnić osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami (nr 1 – nr 18) pn. „Rewitalizacja budynku Gorlickiego Centrum Kultury” przy ul. Michalusa 4 w Gorlicach oraz załącznikiem: „Linki do inspiracji zawarte w załącznikach do PFU” stanowiący zał. nr 1 do SWZ, przy czym wykonanie czynności przewidzianych dla pomieszczenia 1.06 (biblioteka z czytelnią) pkt 1 – 3 w załączniku nr 9 do PFU, zostaje wyłączone z opisu przedmiotu zamówienia i nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie przewiduje konieczności wymiany całej stolarki zewnętrznej. Stolarkę zewnętrzną budynku należy wymienić w zakresie określonym w PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12767400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14692497,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12767400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TBM TECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140185666

7.3.3) Ulica: Białostocka 22

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-741

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12767400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.