eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa i transport oleju napędowego ON do Zakładu Gospodarki Odpadami.



Ogłoszenie z dnia 2022-03-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i transport oleju napędowego ON do Zakładu Gospodarki Odpadami.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sidaspzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


podmiot prawa publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i transport oleju napędowego ON do Zakładu Gospodarki Odpadami.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49dafe18-4de9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00075812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320741/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Orientacyjne zapotrzebowanie na dostawę i transport paliwa:
a) olej napędowy (ON) ok. 44 640 litrów

II. Okres trwania umowy:
1. Umowa będzie zawarta na okres od daty podpisania umowy, nie wcześniej niż od 5 stycznia 2022r. przez okres 12 miesięcy.
2. Umowa ulega rozwiązaniu w przypadku wykorzystania całkowitej kwoty przeznaczonej na realizację zadania.

III. Uwagi zamawiającego:
1. Paliwa będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać normy obowiązujące w Polsce zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23 października 2015 roku, poz. 1680).

2. Cena jaką Zamawiający zapłaci za zakup paliwa, ustalona będzie na podstawie ilości rzeczywiście dostarczonego paliwa oraz ceny hurtowej 1 litra paliwa, wyświetlonej na stronie internetowej rafinerii (określonej przez Dostawcę w formularzu ofertowym), obowiązującej w dniu dostawy, obejmującej stałą marżę Dostawcy i pomniejszoną o określoną kwotę rabatu dla Zamawiającego wyrażonego w PLN.

3. Rozliczenie zakupów dokonanych w ramach umowy będzie realizowane na podstawie raportu dostaw, załączonego do wystawionej faktury. Raport dostaw załączony do faktury musi zawierać chronologicznie:
a) datę przeprowadzonej transakcji,
b) nazwisko osoby pobierającej paliwo oraz jego podpis,
c) ilość dostarczonego paliwa,

4. Rozliczenie za faktycznie zakupione paliwo będzie się odbywać fakturą wystawioną w ciągu 14 dni od daty dostawy.

5. Wystawiona faktura musi zwierać informację o: ilości zakupionego paliwa, cenie hurtowej paliwa (we wskazanej rafinerii) w dniu dostawy, cenę paliwa po uwzględnieniu wszystkich rabatów dla Zamawiającego.

6. Paliwa będą zamawiane sukcesywnie. Dostawca dostarczy paliwo w ciągu 48h od daty złożenia zamówienia. Zamówienie będzie można składać w formie pisemnej, elektronicznej lub telefonicznej. W zamówieniu zostanie określona ilość paliwa w dostawie. Jednorazowa dostawa będzie w ilości: 2000 – 5000 litrów ON. Dostawy będą się odbywać nie częściej niż jeden raz w tygodniu w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00.

7. Cena paliwa zostanie ustalona na podstawie ceny hurtowej (we wskazanej rafinerii) w dniu dostarczenia paliwa do Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, Polkowice.

8. Dostawca powinien dysponować pojazdem, który:
- wyposażony jest w możliwość ciśnieniowego podania paliwa;
- jest w stanie jednorazowo dostarczyć 5000 litrów paliwa;
- posiada legalizowany licznik przepływu paliwa.

9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania paliwa w akredytowanym laboratorium.

10. W przypadku stwierdzenia, iż badana próbka paliwa nie spełnia norm, wszelkie koszty badania oraz szkody powstałe z powodu złej jakości paliwa ponosi Dostawca. W przypadku, gdy badana próbka paliwa będzie spełniać wszelkie normy, koszty za badanie próbki paliwa poniesie Zamawiający.

11. Dostawca zobowiązany będzie do przedstawienia na każde życzenie Zamawiającego dokumentów
i świadectwa jakości dostarczanych paliw oraz aktualnej legalizacji licznika przepływu paliwa.

12. Dostawy paliwa będą się odbywały zgodnie z Ustawą (poz. 708) z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów”.

13. Miejsce dostawy paliwa: Zakład Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, 59-100 Polkowice.


Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134000-7 - Oleje napędowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240604,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245520 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240604,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473

7.3.3) Ulica: Kieszek 52

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240609,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.