eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w ramach projektu Niepełnosprawni bez barier transportowych



Ogłoszenie z dnia 2023-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w ramach projektu Niepełnosprawni bez barier transportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Dziennych Domów Pomocy Społecznej w Puławach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430760703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 6 Sierpnia 20

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zddps@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zddps.um.pulawy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pulawy.ezamawiajacy.pl/pn/pulawy/demand/96997/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wsparcie typu dziennego dla osób dorosłych przewlekle somatycznie chorych i niepełnosprawnych intelektualnie i fizycznie dzieci i młodzieży

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w ramach projektu Niepełnosprawni bez barier transportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-160dd314-8788-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00074217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00387868/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich w ramach projektu Niepełnosprawni bez barier transportowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG 3802.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego samochodu, z możliwością przewozu 9 osób (1 kierowca, 8 pasażerów), dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym jednej osoby na wózku inwalidzkim (najazdy na wózek) dla Zespołu Dziennych Domów Pomocy Społecznej w Puławach. Rok produkcji 2022-2023r., fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, niezarejestrowany.
Dostawa samochodu winna być zrealizowana transportem wykonawcy do siedziby zamawiającego.
Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów tego typu poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego Unii Europejskiej dla tego typu samochodów. Samochód musi mieć kierownicę fabrycznie usytuowaną po lewej stronie pojazdu, musi być przystosowany do przewozu osób w ruchu prawostronnym.
Samochód ma posiadać homologację, wystawioną zgodnie z art. 70b ustawy – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022r., poz. 988 ze zm.). Samochód ma spełniać wszystkie wymagania określone w obowiązujących przepisach prawnych, w tym określone w dziale III ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232470 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Auto Park” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422840021

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 05.07.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.