eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgrów › Zmiana sposobu użytkowania z przebudową części mieszkalnej budynku szkoły na potrzeby szkoły w zabudowie usługowej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 5818/1 w Węgrowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072902 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania z przebudową części mieszkalnej budynku szkoły na potrzeby szkoły w zabudowie usługowej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 5818/1 w Węgrowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Jana Dobrogosta Krasińskiego w Węgrowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368054255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karola Szamoty 35

1.5.2.) Miejscowość: Węgrów

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gimnazjum.wegrow@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.wegrow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania z przebudową części mieszkalnej budynku szkoły na potrzeby szkoły w zabudowie usługowej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 5818/1 w Węgrowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d84d1bbb-9b90-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004144/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zmiana sposobu urzytkowania z przebudową części mieszkalnej budynku szkoły na potrzeby szkoły

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033641/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP/226/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania z przebudową części mieszkalnej budynku szkoły na potrzeby szkoły w zabudowie usługowej na działce oznaczonej w ewidencji gruntów nr 5818/1 w Węgrowie polegająca na:
1. Wykonaniu robót rozbiórkowych: wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwi, wykucie okien, rozebranie ścian, schodów drewnianych, balustrad, odbicie tynków wewnętrznych, zerwanie okładzin schodów z lastryka, okładzin ściennej z płytek glazurowanych, posadzki z płytek. Wykonanie demontażu: zabudowy meblowej, wanien z syfonem, baterii wannowych i umywalkowych, mis klozetowych, umywalek. Rozebranie posadzek z deszczułek do ponownego ułożenia.
2. Wykonaniu robót murowanych: zbrojenie konstrukcji żelbetowych, ściany działowe, wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł – dostarczenie i obsadzenie belek.
3. Stolarka okienna i drzwiowa dostarczenie i montaż: okien z kształtowników z wysokogatunkowego PCW, okna aluminiowe, drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe, drzwi stalowe.
4. Tynki i okładziny wewnętrzne: wykonanie tynków wewnętrznych kat III, uzupełnienie tynków, gruntowanie podłoży, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, tynki gładzie jednowarstwowe, dwukrotne malowanie.
5. Posadzki: warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, posadzki z deszczułek, cyklinowanie starych posadzek z deszczułek, lakierowanie trzykrotne, okładziny schodów, balustrady i pochwyt ze stali nierdzewnej.
6. Wykonaniu nowej instalacji wody zimnej poprzez wcinkę w instalację wody zimnej obsługującą kotłownię wykonaną z rur stalowych ocynkowanych Dn 25. Za zaworem odcinającym należy wstawić trójnik redukcyjny Dn 25/20/25 i zawór odcinający Dn20. Zgodnie z ekspertyzą ochrony przeciwpożarowej zaprojektowano 4 hydranty Dn 25 o wydajności 1dm3/s. Instalację do nowych hydrantów wykonać z rur stalowych ocynkowanych zaczynając od wstawienia trójnika za zaworem odcinającym wodomierz.
7. Nową instalację ciepłej wody dla pomieszczeń przebudowywanych należy wciąć w kotłowni w poziom ciepłej wody zasilający kuchnię, wykonany z rur stalowych, gwintowanych, podwójnie ocynkowanych Dn 25, poprzez wstawienie trójnika redukcyjnego Dn 25/20/25 i zaworu odcinającego Dn20. Nową instalację ciepłej wody w przebudowywanej części szkoły wykonać z rur wielowarstwowych (PP-RCT stabilizowane włóknem bazaltowym), do wody zimnej i ciepłej oraz centralnego ogrzewania, z systemem złączek zgrzewanych Ekoplastik.
8. Piony kanalizacyjne wykonać z rur i kształtek kanalizacyjnych PVC o średnicy 75 mm, kielichowych, łączonych na uszczelkę gumową. Piony prowadzić w bruzdach ściennych w części użytkowej budynku, w części nieużytkowej (piwnica) mogą być prowadzone po wierzchu. Odpowietrzenie poszczególnych pionów przez istniejące wywietrzniki dachowe. Pion nr 5 poprzez zawór napowietrzający Ø75.
9. Instalacje c.o. dla pokrycia strat ciepła pomieszczeń zastosowano grzejniki stalowe, płytowe z podejściem bocznym. Każdy grzejnik wyposażono w odpowietrznik i korek oraz komplet firmowych wieszaków naściennych (dla długości do 1600mm - 2szt, dla długości od 1800mm - 3 szt.). Grzejniki usytuowano w miejscach wskazanych na rzutach instalacji, mocując do ściany przy pomocy firmowych uchwytów 10-15 cm nad podłogą. Instalację c.o. wykonano z rur stalowych cienkościennych ze stali gat. 1.0034, łączonych za pomocą systemowych złączek zaciskowych i kształtek gwintowanych jako w całości prowadzoną po wierzchu. Wszystkie grzejniki posiadają zawory termostatyczne z głowicami i zawory powrotne. Odpowietrzenie instalacji automatycznymi odpowietrznikami.
10. Wentylacja w przebudowywanych pomieszczeniach pozostawiono istniejącą wentylację grawitacyjną. Każde pomieszczenie posiada przynajmniej jeden otwarty kanał wentylacji grawitacyjnej. Pomieszczenia wymagające intensywniejszej wentylacji, sala zajęć sensorycznych i biblio-teka posiadają po trzy otwarte kanały wentylacyjne.
11. Instalacja gazowa demontaż instalacji gazowej do lokali mieszkalnych należy zdemontować w szczególności przewody biegnące po wierzchu w klatce schodowej i w byłych kuchniach.
12. Wykonaniu Wlz zasilający wraz z montażem rozdzielni TR.
13. Instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych i zasilania urządzeń, instalacja dzwonkowa.
14. Instalacji sieci strukturalnej – okablowanie, instalacja, uziemiająca i połączeń wyrównawczych, instalacja oddymiania klatki schodowej, ochrona przeciwporażeniowa.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót). W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( Dz. U. Nr 177 poz. 1729 z dnia 23 września 2003r.).

Uwaga
Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia harmonogramu rzeczowo- finansowego i kosztorysu ofertowego przed podpisaniem umowy.
Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego ustalania robót z inwestorem.

Szczegółowy zakres wyznaczają projekt budowlany, przedmiar robót (pomocniczo), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 1,,2, 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430000,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 577293,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARGALO PHU Robert Kurpiewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712373514

7.3.3) Ulica: Żanecin, ul. Ks. Popiełuszki 16 c

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.