Ogłoszenie z dnia 2024-01-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00567136/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej do 140 m³ z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430840684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 87 68
1.5.8.) Numer faksu: 81 886 87 68 wew. 116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuk.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zuk.pulawy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuk-pulawy.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa oleju napędowego w ilości szacunkowej do 140 m³ z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e07688e2-9fdc-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00072691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZUK/16/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 671020,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: sukcesywną dostawę oleju napędowego w ilości szacunkowej do 140 m3, nie mniejszej niż 100 m3, z miejscem dostawy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych przy ul. Dęblińskiej 96, 24-100 Puławy, w okresie 12 miesięcy lub do czasu wyczerpania zamówionej ilość paliwa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi część III SWZ – Opis przedmiotu zamówienia,
- opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru stanowi część II SWZ – Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Termin wykonania zamówienia Zamawiający określa od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do czasu zakupu maksymalnej ilości paliwa, nie mniejszej niż 140 000 litrów tj. 140 m3 w zależności, która z powyższych okoliczności nastąpi wcześniej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 825354,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 834309,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 825354,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transoil Group Sp. z o.o. Sp. K
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 951-242-55-17
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Kazury 22/9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-795
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSOIL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TRANSOIL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 825354,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa posiłków dla Grupy Pomocy Humanitarnej
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW I SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO Z PODZIAŁEM NA 10 ZADAŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- "Świadczenie usług prawno-podatkowych na rzecz Startupów będących w inkubacji w ramach projektu Wschodni Akcelerator Biznesu 2"
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO PROGRAMÓW LEKOWYCH Z PODZIAŁEM NA 5 ZADAŃ DLA ODDZIAŁU REUMATOLOGII SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PRZEZ OKRES 12 MIESIĘCY OD DNIA ZAWARCIA UMOWY do PIWet - PIB w Puławach oraz Zakładu Pryszczycy w Zduńskiej Woli.
- Zagospodarowanie Skweru Niepodległości w Puławach.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oleju napędowego wraz z dostawą do zakładowej stacji paliw, adres: Berzyna 6, 64-200 Wolsztyn, na potrzeby własne PGK Wolsztyn.
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- Sukcesywny zakup paliwa dla potrzeb samochodów służbowych Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie oraz Jednostek Organizacyjnych Powiatu Wąbrzeskiego
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów i maszyn Urzędu Miejskiego w Goniądzu i jednostek organizacyjnych Gminy Goniądz
- Dostawa oleju napędowego do COBORU Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Przecławiu w 2024 roku.
- "Bezgotówkowy zakup paliwa tj. benzyny bezołowiowej 95 - Pb95 i oleju napędowego 'standardowego' - ON tankowanego bezpośrednio do zbiorników paliwowych samochodów i kanistrów Zamawiającego"
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.