eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26



Ogłoszenie z dnia 2023-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Garwoliński - Starostwo Powiatowe w Garwolinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586685

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mazowiecka 26

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@garwolin-starostwo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.samorzad.gov.pl/web/powiat-garwolin

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-garwolin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fc54109-8762-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025301/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521726

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW 272.58.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na m.in.:
a) sprzątaniu pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych, archiwów, magazynów, mycie i dezynfekcję pomieszczeń sanitarnych, segregację sprzątniętych śmieci.
b) sprzątanie terenu wokół budynku tj. zamiatanie, opróżnianie koszów na śmieci.
c) odkażanie i mycie aparatów telefonicznych w budynku.
d) mycie okien i fasady szklanej budynku (łącznie z tablicami szklanymi i tabliczkami urzędowymi) wg harmonogramu tj. mycie – kwiecień/maj 2023 r najpóźniej do 31.05.2023r.
1) Technikę, środki do mycia i czyszczenia dostosować do istniejących okien oraz konstrukcji; przy usłudze mycia okien czyszczeniu podlega również stolarka okienna oraz parapety zewnętrzne.
2) Mycie okien i fasady powinno się odbywać metodą alpinistyczną ze względu na wysokość budynku oraz konstrukcję okien.
3) Mycie i konserwację elewacji zewnętrznej (fasada) budynku należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta materiałów, z których wykonana jest powierzchnia podlegająca usłudze (napisy znajdujące się na szklanej tafli oraz herb powiatu)
e) pranie wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych.
f) sprzątanie tarasu znajdującego się na trzecim piętrze.
g) bieżące sprzątanie po remontach, awariach i przeprowadzkach, sprzątanie po kataklizmach.
h) zakres zadania obejmuje również koszt środków czystości i artykułów higieniczno-sanitarnych.
i) wykonawca wyposaży pracowników w sprzęt do sprzątania i odzież ochronną z widocznymi emblematami firmy Wykonawcy.
j) sprzęt przeznaczony do sprzątania należy przechowywać w wyznaczonym do tego celu miejscu. Sprzęt przeznaczony do sprzątania musi być zawsze czysty i suchy.
k) prawo do bieżącej kontroli jakości wykonywanej usługi będzie miała p. Dyrektor Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego tut. starostwa.
ł) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającego wykaz pracowników odpowiedzialnych za sprawowanie nadzoru i wykonanie przedmiotu umowy. Lista powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko pracownika oraz zakres wykonywanych czynności. Listę należy sporządzić w dwóch egzemplarzach i przekazać do Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego i Wydziału Inwestycji i Nadzoru Właścicielskiego. O każdej planowanej zmianie personalnej, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego.
m) Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób do realizacji zadania, przy czym liczba pracowników nie może być mniejsza niż 6 w tym jedna osoba będąca koordynatorem prac.
Szczegółowy zakres prac i częstotliwość ich wykonywania znajduje się w załączniku nr 8 do SWZ.

1. Wymagania o których mowa w art.95 ust.1 ustawy Pzp:

1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące czynności sprzątania wewnątrz budynku zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 1320).
2) Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności sprzątania wewnątrz budynku były zatrudnione i wykonywały czynności sprzątania w godzinach od 13.00 – 18.00 na terenie Starostwa Powiatowego w Garwolinie. Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia i nie dopuszcza, aby w w/w godzinach było miej niż wymagana ilość osób.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia;
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy
o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
d) innych dokumentów
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 3, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone §10 ust. 5 projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228657,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228657,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clar System S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781027841

7.3.3) Ulica: ul. Janickiego 20B

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-542

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część usług sprzątania - część prac wykonywanych codziennie i okresowo.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228657,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.