eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgierska Górka › Modernizacja rekreacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeni publicznych w gminie Węgierska Górka



Ogłoszenie z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072153 z dnia 2021-06-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja rekreacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeni publicznych w gminie Węgierska Górka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgierska Górka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zielona 43

1.5.2.) Miejscowość: Węgierska Górka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-350

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 338609742

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugwg@wegierska-gorka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wegierska-gorka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.wegierska-gorka.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja rekreacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeni publicznych w gminie Węgierska Górka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a5b586c-c38b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072153

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003519/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja rekreacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeni publicznych w gminie Wegierska Górka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OS.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243901,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Modernizacja rekreacyjnych i ogólnodostępnych przestrzeni publicznych w gminie Węgierska Górka.

2. W zakres zamówienia wchodzi: uporządkowanie architektoniczne 4 przestrzeni publicznych
w czterech miejscowościach (Węgierska Górka, Cięcina, Żabnica, Cisiec) zlokalizowanych przy ścieżkach pieszo-rowerowych przebiegających przez Gminę Węgierska-Górka poprzez:
-niwelację nawierzchni, wykonania podbudów zieleni uzupełniającej na pow.480,5 m2
-wykonanie nawierzchni bezpiecznej na pow.480 m2
-dostawę i montaż urządzeń : piramida linowa gigant o wys.7,5 m i średnicy 10,5m - 1 szt.
piramida linowa o wys. 3 m i podstawie 3m x 3m- 3 szt.
gibbon na profilu aluminiowym o szer.5,2 m x wys.1,92 m - 3 szt.
huśtawka stojąca łukowa dwuosobowa - 3 szt.
-uporządkowanie terenu po pracach montażowych, uzupełnienie nawierzchni.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 1 A Arkusz kalkulacyjny do SWZ oraz karty techniczne, stanowiących Opis przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla dostawy urządzeń rekreacyjnych. wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry danego urządzenia rekreacyjnego określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. W ofercie można przyjąć systemy, technologie, parametry, funkcje, itp. innych odpowiednich sprzętów , jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających (nie będących gorszymi i zbliżonymi) systemom, technologiom, parametrom, fakcjom, itp. urządzeniom rekreacyjne opisanym w Opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto zamienne urządzenia rekreacyjne przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek udowodnienia, iż zastosowane rozwiązania równoważne pozwolą osiągnąć wszystkie założenia funkcjonalne przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli urządzenia rekreacyjne zaoferowane przez Wykonawcę jako równoważne nie będą równoważne do określonych w Opisie przedmiotu zamówienia, w świetle przedłożonych przez Wykonawcę dowodów, oferta tego Wykonawcy zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SWZ.
5. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest zaznaczyć w ofercie, którego urządzenia rekreacyjnego dotyczy oferta równoważna oraz winien wykazać, że oferowane przez niego urządzenia rekreacyjne spełniają kryterium równoważności opisane w kartach technicznych.

6. W ramach realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć , najpóźniej w dniu podpisania umowy :
- Karta techniczna produktu potwierdzająca parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia,
- Certyfikat zgodności z EN 1176 wydany przez akredytowaną jednostkę,
- Autoryzacja producenta lub jego przedstawiciela wystawiona na przedmiotowe zadanie ,
- Na nawierzchnie Certyfikat zgodności z PN-EN 1177 potwierdzający wysokość upadkową wydany przez akredytowaną jednostkę,
- Na nawierzchnie Atest Higieniczny,


7. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324700,32

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354200,03

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 324700,32

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPE POLAND

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272718111

7.3.3) Ulica: Metalowców 3A

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324700,32

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

2021-06-02 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.