eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › "Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Blanki, gmina Lidzbark Warmiński"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-03-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Blanki, gmina Lidzbark Warmiński"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIDZBARK WARMIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Krasickiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (089) 767-32-74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminalidzbark@pnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalidzbark.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lidzbark

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Blanki, gmina Lidzbark Warmiński"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c328cd1-7527-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019178/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa SUW w Blankach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020130/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.1.2022.DA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3073707,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Blanki na działce 71/1, gmina Lidzbark Warmiński dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres rzeczowy robót obejmuje, w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe,
b) roboty budowlane, zagospodarowanie terenu,
c) budynek stacji uzdatniania wody,
d) fundamenty pod zbiorniki wyrównawcze,
e) ogrodzenie terenu stacji uzdatniania wody,
f) place manewrowe,
g) osłonę śmietnika,
h) zieleń, nasadzenia,
i) technologię stacji uzdatniania wody,
j) wewnętrzną instalację wodociągową,
k) wewnętrzna kanalizację ścieków chemicznych i sanitarnych,
l) wewnętrzną kanalizację technologiczną,
m) wentylację,
n) studnie głębinowe SW1 i SW2,
o) rurociągi tłoczne wody surowe,
p) rurociągi tłoczne wody uzdatnionej,
q) rurociąg przelewowy i spustowy ze zbiorników,
r) przyłącze kanalizacji sanitarnej,
s) przyłącze kanalizacji ścieków chemicznych,
t) kanalizacja technologiczna z odstojnikiem popłuczyn,
u) przyłącze do istniejącej sieci wodociągowej,
v) zbiorniki wody uzdatnionej,
w) sieci elektroenergetyczne i sterownicze,
x) instalacje elektryczne w budynku,
y) agregat prądotwórczy,
a także: rozruch Stacji Uzdatniania Wody wraz z doprowadzeniem do prawidłowych i zgodnych z obowiązującymi przepisami prawa parametrów mikrobiologicznych i fizyko-chemicznych uzdatnionej wody. Po uzyskaniu prawidłowych parametrów należy wykonać wcinkę do istniejącej sieci wodociągowej zapewniającą dostarczenie wody odbiorcom (w uzgodnieniu z administratorem sieci).
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w projekcie budowlanym (załącznik nr 10 do SWZ), przedmiarze robót (załącznik nr 11 do SWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4182073,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5147550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4182073,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa "PYZAK" Anna Pyzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280597682

7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 11

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4182073,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.