eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierzwnik › "Zakup i dostawa opa³u do szkó³ na terenie Gminy Bierzwnik- drewna opa³owego i oleju lekkiego opa³owego"



Og³oszenie z dnia 2023-01-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i dostawa opa³u do szkó³ na terenie Gminy Bierzwnik- drewna opa³owego i oleju lekkiego opa³owego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bierzwnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967030

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bierzwnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 768 01 30

1.5.8.) Numer faksu: 96 768 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bierzwnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bierzwnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa opa³u do szkó³ na terenie Gminy Bierzwnik- drewna opa³owego i oleju lekkiego opa³owego”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4fafba5a-a08e-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00070965

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00066659/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 „Zakup i dostawa opa³u do szkó³ na terenie Gminy Bierzwnik- drewna opa³owego i oleju lekkiego opa³owego”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https:/bip.bierzwnik.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: -miniPortal http://miniportal.uzp.gov.pl/
-ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal
-poczta elektroniczna e-mail: urzad@bierzwnik.pl z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu
miniPortalu/ePUAP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawc± odbywa siê zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na
ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp:
- do formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz
- do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortaluoraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug ePUAP, które s± dostêpne na stronie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w szczególno¶ci w formacie danych .doc, .docx, .pdf. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za
po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii
dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji - przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców”
lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania podaj±c ID postêpowania ( Zamawiaj±cy przekazuje ID w za³±czniku).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik. Tel. 95 768 0130, email
urzad@bierzwnik.pl
- Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê przez adres e-mail:
iod@bierzwnik.pl lub pisemnie na adres administratora;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa opa³u do szkó³ na terenie Gminy Bierzwnik- drewna opa³owego i oleju lekkiego opa³owego” w trybie podstawowym.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u
oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZR.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci 1 jest zakup i dostawa drewna opa³owego dla Szko³y Podstawowej im. Janusza
Korczaka w £asku (opis przedmiotu zamówienia okre¶lony w za³±czniku nr 2 do SWZ ).
1) Drewno opa³owe: twarde, w ilo¶ci 20 m3
Wykonawca zobowi±zuje siê przewidzieæ w cenie zapewnienie dostaw na w³asny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego
przez Zamawiaj±cego. Dostawy opa³u bêd± odbywa³y siê w turach zgodnie z harmonogramem dostaw opa³u (za³±cznik nr 7 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 03413000-8 - Drewno opa³owe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-03-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce
kryteria oceny ofert:
Lp.
Nazwa kryterium Waga kryterium
(w %)
1 Cena ca³kowita C 60
2 Termin p³atno¶ci T 40
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmuj±c zasadê ¿e 1% = 1 punkt.
1) Kryterium "Cena ca³kowita" (CC) – max 60 pkt. bêdzie rozpatrywana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Formularza
Oferty.
Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
C min.
C = (----------- x 100pkt ) x 60 %
C bad.
gdzie:
CC – ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena ca³kowita ”,
C min – cena oferty najtañszej, spo¶ród nieodrzuconych,
C bad.– cena oferty badanej.
2) Kryterium „Termin p³atno¶ci” (T) – max 40 pkt.
Ocena dokonana zostanie na podstawie terminu p³atno¶ci wynosz±cego odpowiednio: 7 dni, 14 dni lub 30 dni – zadeklarowanego
przez Wykonawcê w Formularzu Oferty.
UWAGA !
Najkrótszy mo¿liwy termin p³atno¶ci za przedmiot dopuszczony przez Zamawiaj±cego: T min = 7 dni od dnia kolejnego po dacie
odbioru koñcowego. Najd³u¿szy mo¿liwy termin p³atno¶ci przyjêty do oceny oferty przez Zamawiaj±cego: T max = 30 dni od dnia
kolejnego po dacie odbioru koñcowego .
W przypadku je¿eli wykonawca nie poda w formularzu ofertowym terminu p³atno¶ci Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje
minimalny wymagany termin i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poni¿sz± tabel±:
Termin p³atno¶ci Ilo¶æ punktów
7 dni 0
14 dni 20
30 dni 40
2. W toku oceny ofert, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie wyników z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. £±cznie oferta
najkorzystniejsza mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
3. Najwiêksza ilo¶æ punktów (P) obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem, zdecyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejsz±. Wynik
bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
P= CC+T
4. W przypadku wykluczenia Wykonawcy Zamawiaj±cy odrzuci jego ofertê. Nastêpnie Zamawiaj±cy dokona oceny, czy oferty
Wykonawców niewykluczonych z postêpowania nie podlegaj± odrzuceniu.
5. Ocenie bêd± podlegaæ oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. W toku badania oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców
wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
6. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie (art. 223 Pzp):
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z SWZ, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia dla czê¶ci 2 jest zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Szko³y Podstawowej w
Zieleniewie, Zieleniewo 37, 73-240 Bierzwnik (opis przedmiotu zamówienia okre¶lony w za³±czniku nr 2 do SWZ ).
1) Olej opa³owy lekki : gêsto¶æ w temp. 15oC nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml; temperatura zap³onu nie ni¿sza ni¿ 56oC; lepko¶æ
kinematyczna w temperaturze 20oC nie wiêksza ni¿ 6,00 mm2/s; zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10 %; pozosta³o¶æ po
koksowaniu w 10 % pozosta³o¶ci destylacyjnej, nie wiêksza ni¿ 0,10 % m/m; warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg;
temperatura p³yniêcia nie wy¿sza ni¿ minus 20oC; barwa czerwona, w 12 000 l.
3. Wykonawca zobowi±zuje siê przewidzieæ w cenie przechowanie wêgla oraz zapewnienie dostaw na w³asny koszt i ryzyko
do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego. Dostawy opa³u bêd± odbywa³y siê w turach zgodnie z harmonogramem
dostaw opa³u (za³±cznik nr 7 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09211810-2 - Oleje lekkie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce
kryteria oceny ofert:
Lp.
Nazwa kryterium Waga kryterium
(w %)
1 Cena ca³kowita C 60
2 Termin p³atno¶ci T 40
Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmuj±c zasadê ¿e 1% = 1 punkt.
1) Kryterium "Cena ca³kowita" (CC) – max 60 pkt. bêdzie rozpatrywana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Formularza
Oferty.
Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
C min.
C = (----------- x 100pkt ) x 60 %
C bad.
gdzie:
CC – ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium „Cena ca³kowita ”,
C min – cena oferty najtañszej, spo¶ród nieodrzuconych,
C bad.– cena oferty badanej.
2) Kryterium „Termin p³atno¶ci” (T) – max 40 pkt.
Ocena dokonana zostanie na podstawie terminu p³atno¶ci wynosz±cego odpowiednio: 7 dni, 14 dni lub 30 dni – zadeklarowanego
przez Wykonawcê w Formularzu Oferty.
UWAGA !
Najkrótszy mo¿liwy termin p³atno¶ci za przedmiot dopuszczony przez Zamawiaj±cego: T min = 7 dni od dnia kolejnego po dacie
odbioru koñcowego. Najd³u¿szy mo¿liwy termin p³atno¶ci przyjêty do oceny oferty przez Zamawiaj±cego: T max = 30 dni od dnia
kolejnego po dacie odbioru koñcowego .
W przypadku je¿eli wykonawca nie poda w formularzu ofertowym terminu p³atno¶ci Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca oferuje
minimalny wymagany termin i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.
Ilo¶æ punktów w tym kryterium zostanie naliczona zgodnie z poni¿sz± tabel±:
Termin p³atno¶ci Ilo¶æ punktów
7 dni 0
14 dni 20
30 dni 40
2. W toku oceny ofert, Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glenie wyników z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. £±cznie oferta
najkorzystniejsza mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
3. Najwiêksza ilo¶æ punktów (P) obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem, zdecyduje o uznaniu oferty za najkorzystniejsz±. Wynik
bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty.
P= CC+T
4. W przypadku wykluczenia Wykonawcy Zamawiaj±cy odrzuci jego ofertê. Nastêpnie Zamawiaj±cy dokona oceny, czy oferty
Wykonawców niewykluczonych z postêpowania nie podlegaj± odrzuceniu.
5. Ocenie bêd± podlegaæ oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. W toku badania oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców
wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
6. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie (art. 223 Pzp):
1) oczywiste omy³ki pisarskie,
2) oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omy³ki polegaj±ce na niezgodno¶ci oferty z SWZ, niepowoduj±ce istotnych zmian w tre¶ci oferty

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mo¿e siê ubiegaæ wykonawca, który spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez
Zamawiaj±cego w SWZ, tj.
1) posiadanie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych
przepisów.
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan±
przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U.
2022r., poz. 1385 z pó¼n. zm.)
UWAGA: warunek wymagany w przypadku dostawy oleju opa³owego (czê¶æ nr 2)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1) W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanej dostawy z wymaganiami i cechami okre¶lonymi w Specyfikacji Warunków
Zamówienia i opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych
przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
- opis przedmiotu zamówienia z³o¿onego w formie specyfikacji technicznej okre¶laj±cej parametry oferowanego przedmiotu
zamówienia zgodnie z Za³±cznikiem Nr 2 do SWZ
oraz
- opis rozwi±zañ równowa¿nych – tylko w przypadku zastosowania w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych nale¿y za³±czyæ do
oferty informacje o zaoferowanych rozwi±zaniach równowa¿nych, dowody, uzasadnienie, o których mowa w rozdziale III pkt.
2 SWZ.

W przypadku sk³adania oferty wspólnej wykonawcy sk³adaj± ww. dokument wspólnie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

opis przedmiotu zamówienia z³o¿onego w formie specyfikacji technicznej okre¶laj±cej parametry oferowanego przedmiotu
zamówienia zgodnie z Za³±cznikiem Nr 2 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych dostaw.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian umowy na warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik 3A i
3B.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wy³±cznie drog± elektroniczn±. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na e-PUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu, https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (esp) na ePUAP:/t4khye646m/SkrytkaESP Nazwa zamawiaj±cego na ePUAP: Urz±d Gminy w Bierzwniku

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-10 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-11

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy nie przewiduje:
- zawarcia umowy ramowej,
- sk³adania ofert wariantowych,
- rozliczania w walutach obcych,
- aukcji elektronicznej,
- zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu;
- zastrze¿enia mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez wykonawców , o których mowa w art. 94
ustawy Pzp.
- ani wymogu ani mo¿liwo¶ci z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych;
- wymogu sprawdzenia dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia dostêpnych na miejscu u Zamawiaj±cego;
- udzielenia zamówieñ o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.