eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Przebudowa drogi gminnej - ulicy Szafirowej o dł. 302m w miejscowości Nowa Wieś na terenie Gminy Włocławek



Ogłoszenie z dnia 2022-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej - ulicy Szafirowej o dł. 302m w miejscowości Nowa Wieś na terenie Gminy Włocławek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gmina.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej - ulicy Szafirowej o dł. 302m w miejscowości Nowa Wieś na terenie Gminy Włocławek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4855b31-78f4-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00070862

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013163/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa dróg gminnych na terenie Gm. Włocławek tj. ul. Szafirowa o dł. 302m w m.Nowa Wieś w ram. zad. pn. Przebudowa ulic: Aagatowej,Ametystowej, Szafirowej, Rubinowej i Tulipanowej w m. Nowa Wieś

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00025570/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.02.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej – ul. Szafirowej dł. 302m szer. 6m na odcinku od ulicy Rubinowej od km 0+012 do ulicy Ametystowej km 0+314 w miejscowości Nowa Wieś na terenie Gminy Włocławek. Dodatkowo ulicę Szafirową stanowi droga dojazdowa do domów jednorodzinnych znajdujących się za Świetlicą Wiejską i terenami rekreacyjnymi.
Przebudowa polega na wykonaniu:
- wzmocnienia bitumicznej jezdni szer. 6m poprzez sfrezowanie istn. nawierzchni bitumicznej i ułożenie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm na w-wie profilowej w ilości 50kg/m2;
- ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej na istniejącej podbudowie po sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej;
- wyniesionego skrzyżowania (wraz z przejściami dla pieszych) ul. Szafirowej z ul. Diamentową stanowiącego element uspokojenia ruchu;
- liniowych progów zwalniających szt. 3;
- zjazdów połączonych pełniących rolę zatok postojowych;
- budowie chodników z kostki betonowej;
- regulacja urządzeń;
- zieleni – trawniki, nasadzenia, wycinka kolidujących drzew;
- oznakowania pionowego i poziomego
Integralną częścią projektu przebudowy ul. Szafirowej jest branża elektryczna. Zakres tej branży obejmuje:
- demontaż słupów parkowych;
- montaż 2 słupów oświetleniowych wys. 7m ocynkowanych z oprawami w tym jeden z wysięgnikiem dwuramiennym i drugi z wysięgnikiem jednoramiennym;
- przedłużenie istn. kabli nn zasilających słupy oświetleniowe.
Bilans terenu:
- jezdnia bitumiczna - 1 800,5 m2
- wyniesione skrzyżowanie - 379,0 m2
- ciąg pieszo- jezdny z kostki - 650,5m2
- zjazdy z kostki - 951,7m2
- chodniki z kostki - 832,6m2
- progi zwalniające z kostki - 27,0m2
co stanowi ŁĄCZNIE: 4 641,3 m2
Zakres robót ujętych w kosztorysie obejmuje:
- roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe, usunięcie drzew wraz z wywozem karpiny, pni i gałęzi (drewno do zagospodarowania przez Wykonawcę), frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na grub. 4cm o pow. 2584,9m2 (frezowiny do dyspozycji Inwestora – wywóz na odl. do 3km), rozbiórka el. betonowych- kostka, krawężniki wraz z wywozem gruzu betonowego w ilości 165,8m3w miejsce wskazane przez Inwestora na odl. do 4 km, przestawienie ogrodzenia placu zabaw wykonanych z przęseł stalowych na słupkach stalowych wys. 1,2 m o pow. 24m2 ;
- roboty ziemne – usunięcie ziemi urodzajnej grub. 12cm o obj. 99,9m3 pod potrzeby chodników, korytowanie głęb. 20cm pod potrzeby elementów drogowych wraz z wywozem poza tern budowy;
- odwodnienie – ustawienie studni z rur betonowych fi 1000 o głębokości 2m celem wpięcia jej do kolektora deszczowego, włączenie 4 wpustów betonowych z osadnikiem z kratą żeliwną i przykanalikami z rur PCV 200mm ;
- ustawienie krawężników 15*30cm dł.440m, 15*22cm dł. 384m, oporników 12*25cm na ławach betonowych z oporem o F=0,06m2;
- ułożenie w-wy ścieralnej z bet. asfaltowego grub. 4cm na jezdni szer. 6,0m i 4,5,0m o pow. 1800,5m2m2 , po uprzednim sfrezowaniu i ułożeniu w-wy profilowej w ilości 50kg/m2 tj. 101.3t;
- wykonanie wyniesionego skrzyżowania (na istniejącej podbudowie) z kostki żółtej grub. 8cm na podsypce cem.piaskowej o pow. 379m2 z wyrównaniem podbudowy z tłucznia 0/31,5mm w ilości 19m3;
- wykonanie ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej grub. 8cm z kostki grafitowej o pow. 650,5m2 na istn. podbudowie ;
- wykonanie zjazdów ( połączonych) stanowiących miejsca postojowe z kostki betonowej grafitowej grub. 8cm na podbudowie betonowej grub. 15cm z betonu C12/15 o łącznej pow. 951,7m2;
- wykonanie chodników z kostki betonowej grub. 6cm w kolorze szarym na pow. 624,6m2 z czerwonym pasem szer. 0,4m o pow. 208m2 wraz z ustawieniem w obrzeży 8*30cm na ławie betonowej o F=0,04m2 w ilości 545mb;
- wykonanie 3 progów zwalniających szer. 1,5m z kostki betonowej grub. 8cm w kolorze żółtym na podbudowie betonowej o pow. 37m2;
- oznakowanie pionowe i poziome grubowarstwowe na przejściach dla pieszych ;
- roboty wykończeniowe:
- regulacja wysokościowa mediów
- wykonanie trawników na pow. 285m2
- sadzenie krzewów 200szt – tawua szara;
- inwentaryzacja powykonawcza.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej.

W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców.


2. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy.
Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga na podstawie art. 95 ust. 1 pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, ze zm.), tj. pracowników fizycznych wykonujących przy realizacji zadania wszelkie roboty: rozbiórkowe, przygotowawcze, ziemne, konstrukcyjne, brukarskie, bitumiczne, montażowe, instalacyjne i elektryczne, wskazane w przedmiarze robót w tym w szczególności dotyczące: przebudowy jezdni i zjazdów, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu, wykonania chodników), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, oraz z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna.
Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, w odniesieniu do osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, udokumentuje Zamawiającemu fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SWZ (pkt. 4.1.).
Szczegółowy opis wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały opisane w Rozdziale II, pkt. 4 SWZ.

3. Rozwiązania równoważne:
W dokumentacji projektowej, opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm i oferowane świadczenie nie musi być zgodne z wymaganymi normami, ale wykonawca jest zobowiązany udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia został skonstruowany poprzez określenie wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, wówczas, to zgodnie z art. 101 ust. 4-6 ustawy Pzp, Wykonawca może powołać się na zgodność oferowanych świadczeń ze stosownymi normami, jeżeli dotyczą one wymagań w zakresie wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. W takiej sytuacji, wykonawca wykazuje że obiekt budowlany, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego. Zastosowanie rozwiązań równoważnych należy zasygnalizować w ofercie, niezależnie od tego, czy zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1045694,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1045694,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1045694,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882461309

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II Nr 7

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 87-853

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Roboty elektryczne - Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe EL-MAR Marcin Wnukiewicz z siedzibą w Chełmica - Cukrownia nr 3 (87-811 Fabianki).

2. Roboty brukarskie - PPHU "LUX-DOM" Sp. z o. o., ul. Papieżka 11 (87-800 Włocławek).


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1045694,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.