eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › Budowa drogi gminnej 3 KDD na terenie LSSE podstrefa środa śląska - etap III wraz z budową chodnika, ścieżki rowerowej, miejsc postojowych oraz oświetlenia ulicznego



Ogłoszenie z dnia 2021-06-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00070287 z dnia 2021-06-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej 3 KDD na terenie LSSE podstrefa środa śląska – etap III wraz z budową chodnika, ścieżki rowerowej, miejsc postojowych oraz oświetlenia ulicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@srodaslaska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://srodaslaska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://srodaslaska.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej 3 KDD na terenie LSSE podstrefa środa śląska – etap III wraz z budową chodnika, ścieżki rowerowej, miejsc postojowych oraz oświetlenia ulicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18990b2e-a292-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070287

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002626/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Budowa drogi gminnej 3KDD na terenie LSSE Podstrefa Środa Śląska – etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00037891/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP 271.8-15/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
zadanie 1
Etap III – budowa drogi gminnej o nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych o powierzchni 2 851,00 m2 jezdnia składającej się z warstwy podbudowy z mieszanki mineralno – bitumicznej AC22P grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm, warstwy wiążącej AC16W o grubości po zagęszczeniu 5 cm, warstwa ścieralna AC11S grubość po zagęszczeniu 4 cm o łącznej długości 390 m oraz pobocza o nawierzchni z miału kamiennego o powierzchni 599,20 m2 na odcinku od istniejącej drogi gminnej wykonanej w ramach budowy I i II etapu w 2020 roku do skrzyżowania z drogą gminną dz nr 153.
Drogę wykonać jako drogę klasy D1/2 o szerokości 7,0 (2x3,5m).
Uwaga – sieć kanalizacji deszczowej została wykonana, do wykonania zostały tylko studzienki ściekowe (wpusty) na nowo budowanym odcinku.
Roboty budowlane w ramach etapu III należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym pn. „Budowa Drogi gminnej 3KDD na terenie LSSE podstrefa Środa Śląska” z kwietnia 2017 r. opracowanym przez Pracownię Projektową Bartłomiej Dynowski ul. Zofii Kossak 3A, 59-220 Legnica oraz decyzją pozwolenia na budowę nr 867/2017 z dnia 08.11.2017 r stanowiących załącznik nr 11a, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 12a, oraz aktualnie obowiązującymi przepisami.

zadanie 2
Etap IV – Budowa infrastruktury towarzyszącej w tym:
- jednostronnego chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm o powierzchni 770,00m2 (o szerokości 2m i długości 460 m)
- pasa postojowego dla samochodów ciężarowych o nawierzchni z kostki kamiennej o wymiarach 9/11 o powierzchni 557,00m2 o szerokości 3,0 m i długości całkowitej 180 m ze skosem wjazdowym i wyjazdowym 1:2,
- ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego o powierzchni 612,00m2 (o szerokości 2m i długości 460 m),
- 4 zjazdów z betonu asfaltowego z nowo budowanego odcinka drogi gminnej o powierzchni 415,00m2
- oświetlenia ulicznego drogi gminnej (23 latarnie z czego 3 to latarnie z dwoma oprawami) i przejścia dla pieszych (2 latarnie) wraz z ułożeniem kabla YAKXS 4x35mm2 oraz szafką oświetlenia ulicznego.
Uwaga w związku z tym, iż w etapie IV przewidziano zjazdy oraz przejście dla pieszych w miejscu ich posadowienia należy obniżyć krawężniki do poziomu opisanego w dokumentacji projektowej.
Roboty budowlane w ramach etapu IV należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym pn. „Budowa Drogi gminnej 3KDD na terenie LSSE podstrefa Środa Śląska” z marca 2021 roku, opracowanym przez Pracownię Projektową Bartłomiej Dynowski ul. Zofii Kossak 3A, 59-220 Legnica stanowiących załącznik nr 11b, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 12b, oraz aktualnie obowiązującymi przepisami. Pozwolenie na budowę dla etapu IV zostanie dostarczone Wykonawcy przed rozpoczęciem robót budowlanych.

Miejsce składowania i koszt utylizacji gruntu oferent wyceni indywidualnie.
Koszt organizacji ruchu zastępczego należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
Oferent do oferty dołączy kosztorys uproszczony

Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowo - kosztorysowej stanowiącej załącznik do SWZ.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją projektowo kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi, wyjaśnieniami do SWZ i instrukcjami Zamawiającego, w tym polecenia Inspektora Nadzoru. Załączona do SWZ dokumentacja projektowo – kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią część umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
1. dokumentacja projektowa,
2. przedmiary robót.
3. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
4. SWZ wraz z wyjaśnieniami i wprowadzonymi modyfikacjami,
5. kosztorys Ofertowy
6. oferta Wykonawcy,
7. harmonogram rzeczowo-finansowy.
Podane w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza w ofercie, a następnie zastosowanie podczas wykonywania robót innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych technologicznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji.
W takiej sytuacji Zamawiający wymagać będzie na etapie realizacji robót złożenia stosownych dokumentów, które uwiarygodnią proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia.
Wykonawca proponujący urządzenia i materiały równoważne musi udowodnić, że proponowany element zamienny spełnia wymienione wymagania zarówno pod względem technicznym i jakościowym wraz z oświadczeniem, że proponowane urządzenie jest równoważne do zaproponowanego w dokumentacji, co do jego przeznaczenia. Przez pojęcie urządzeń i materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia i materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Koniecznym jest podanie nazwy producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia lub materiału oraz załączenie niezbędnych dokumentów, takich jak: zdjęcie produktu, atest PZH, deklaracja zgodności producenta/aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne wraz z charakterystyką pracy urządzeń ujętych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający nie wyraża zgody, aby proponowane urządzenia równoważne były prototypami lub urządzeniami testowymi. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone, pracujące na innych zrealizowanych obiektach. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia działania urządzenia równoważnego pracującego na wskazanym obiekcie.
Wykonawca przedstawiając rozwiązania równoważne nie może naruszyć praw osób trzecich z tytułu patentów, znaków towarowych, praw autorskich i innych oraz oświadczyć, że wymagana dla realizacji przedmiotu umowy produkcja i sprzedaż nie jest prowadzona z naruszeniem zasad uczciwej konkurencji.
Zamawiający dopuszcza wykonanie przez podwykonawcę części zamówienia na roboty budowlane.
W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112. Ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Obowiązki dotyczące zatrudnienia:
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia budowa drogi gminnej 3 kdd na terenie lsse podstrefa środa śląska – etap III wraz z budową chodnika, ścieżki rowerowej, miejsc postojowych oraz oświetlenia ulicznego
- roboty ziemne i profilowanie podbudowy- operator koparko ładowarki i równiarki - nawierzchnie z betonu asfaltowego – operator rozściełacza
musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 4 osób na podstawie umowy o pracę w tym: co najmniej 2 pracowników do robót bitumicznych , co najmniej 2 pracowników operator koparko ładowarki i równiarki okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1473046,65

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1958784,02

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1473046,65

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berger Bau Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8981011638

7.3.3) Ulica: Szczecińska 11

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-517

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1473046,65

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

2021-06-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.