eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › ,,Montaż instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej i wymiana oświetlenia ulicznego (II etap) na terenie Miasta Przasnysz" (2 części)



Ogłoszenie z dnia 2022-02-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Montaż instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej i wymiana oświetlenia ulicznego (II etap) na terenie Miasta Przasnysz” (2 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PRZASNYSZ

1.3.) Oddział zamawiającego: ul. Jana Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297564900

1.5.8.) Numer faksu: 297564939

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umprzas@przasnysz.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przasnysz.um.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Montaż instalacji OZE na budynkach użyteczności publicznej i wymiana oświetlenia ulicznego (II etap) na terenie Miasta Przasnysz” (2 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-578b4678-753e-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013453/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja oświetlenia ulicznego na energooszczędne i przyjazne środowisku na terenie Miasta Przasnysz.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020448/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3100274 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zaprojektowanie i wybudowanie: systemu instalacji modułów fotowoltaicznych, wytwarzających energię elektryczną, zainstalowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy Przasnysz – Miasto:

1. Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Przasnyszu, ul. Żwirki i Wigury 4; 06-300 Przasnysz.
Działka ewidencyjna numer: 1232/2, Powierzchnia działki 13930m2
Obręb: Przasnysz numer obrębu 142201_1.0002;

2. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Przasnyszu,
ul. Jana Kilińskiego 1; 06-300 Przasnysz.
Działka ewidencyjna numer: 1719/6, Powierzchnia działki 555m2
Działka ewidencyjna numer: 1719/7, Powierzchnia działki 56m2
Działka ewidencyjna numer: 1719/8, Powierzchnia działki 548m2
Działka ewidencyjna numer: 1719/9, Powierzchnia działki 101m2
Działka ewidencyjna numer: 1719/10, Powierzchnia działki 2196m2
Działka ewidencyjna numer: 1719/11, Powierzchnia działki 90m2
Obręb: Przasnysz numer obrębu 142201_1.0002

3. Szkoła Podstawowa nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Przasnyszu,
ul. Orlika 48; 06-300 Przasnysz
Działka ewidencyjna numer: 1580/2; Powierzchnia działki 11781m2
Obręb: Przasnysz numer obrębu 142201_1.0002;

4. Miejskie Przedszkole nr 1 im. Marii Kownackiej w Przasnyszu
ul. Lipowa 8, 06-300 Przasnysz
Działka ewidencyjna numer: 2213/8; Powierzchnia działki 4534m2
Obręb: Przasnysz numer obrębu 142201_1.0002;

5. Miejskie Przedszkole nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Przasnyszu
ul. Świerczewo 8, 06-300 Przasnysz
Działka ewidencyjna numer: 1628; Powierzchnia działki 3221m2
Obręb: Przasnysz numer obrębu 142201_1.0002;

6. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Przasnyszu
ul. Makowska 23, 06-300 Przasnysz
Działka ewidencyjna numer: 1847/7; Powierzchnia działki 46190m2
Obręb: Przasnysz numer obrębu 142201_1.0002;

7. Targowisko Miejskie w Przasnyszu przy ulicy Polnej
ul. Polna, 06-300 Przasnysz
Działka ewidencyjna numer: 1043/6; Powierzchnia działki 18560m2
Obręb: Przasnysz numer obrębu 142201_1.0002

Nieruchomości nie posiadają źródeł OZE. Uzyskana energia elektryczna w całości zużywana będzie na potrzeby własne obiektów. Zasilanie obiektów w energię elektryczną odbywa się energetyczną linią kablową ziemną lub linią napowietrzną nN 0,4kV.

W ramach przedmiotu zamówienia, wykonawca wykona prace budowlane:

- Wybudowanie systemu instalacji modułów fotowoltaicznych o mocy:


A1/ dachu - moc do 40kW dla budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Przasnyszu,
B2/ dachu – moc do 40kW dla budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Przasnyszu,
C3/ dachu – moc do 40kW dla budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Przasnyszu,
D4/ dachu – moc do 17kW dla budynku Miejskiego Przedszkola nr 1 w Przasnyszu,
D5/ dachu – moc do 17kW dla budynku Miejskiego Przedszkola nr 2 w Przasnyszu,
D6/ na gruncie – moc do 17kW dla budynków OSiRu w Przasnyszu,
D7/ dachu – moc do 30kW dla Targowiska Miejskiego w Przasnyszu przy ulicy Polnej,


-Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV,
-Wykonanie przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla kabli elektrycznych i ich zabezpieczenie,
-Położenie okablowania do podłączenia paneli PV,
-Zamontowania falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV,
-Podłączenia falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego inwestora,
-Wykonanie systemu wizualizacji i pomiarów wyprodukowanej energii i zaoszczędzonych emisji CO2 z poszczególnych paneli PV umożliwiającego odczyt we wskazanych przez inwestora miejscach + oprogramowanie systemu (np. komputer lub panel informacyjny w gabinecie Dyrektora Szkoły Podstawowej, Przedszkola Miejskiego oraz na urządzeniach przenośnych - smartfonach).

Energia elektryczna wytwarzana przez zaprojektowany system przewidziana jest do zasilania istniejących obiektów i zredukowania jej zużycia, tym samym zredukowania kosztów zakupu od miejscowego Operatora Energetycznego. Informacje dotyczące charakterystyki terenu oparte są na materiałach dostarczonych przez inwestora, m.in. projekty branżowe, ofert wstępnych potencjalnych wykonawców instalacji fotowoltaicznej oraz ogólnodostępnych danych dostępnych na specjalistycznych portalach internetowych.

W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca sporządzi projekty techniczno – budowlane obejmujące:

a/ projekt techniczny (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
b/ projekt powykonawczy z podziałem na branże (2 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej).


Prace nad projektem techniczno – budowlanym należy wykonać zakładając, że jest to inwestycja o charakterze odtworzeniowym elementu infrastruktury obiektu liniowego (patrz art. 61 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2013 roku Nr 0, poz. 405) przy zachowaniu regulacji zawartych w ustawie z dnia 17 maja 1989 r. - prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zmianami) uwzględniając niniejszy program funkcjonalno-użytkowy. Projekt techniczno – budowlany powinien być sporządzony w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego. Projekt ten musi uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202 póz. 2072).

W celu sporządzenia dokumentacji projektowej instalacji oraz uzyskania niezbędnych pozwoleń na wykonanie ww. instalacji, należy wykonać wszelkie niezbędne i wymagane inwentaryzacje uzgodnienia oraz ekspertyzy, w tym: z zakładem energetycznym.

Wymagania formalne.

- Należy opracować ekspertyzę lub orzeczenie techniczne przez osoby do tego uprawnione które będzie miało na celu sprawdzenie wszystkich istotnych elementów konstrukcyjnych na dodatkowe obciążenia które zostaną wywołane przez dobudowanie instalacji PV na budynkach.

- Projekt Budowlany oraz Projekty wykonawcze należy wykonać w oparciu o Polskie lub Europejskie Normy oraz o aktualne Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. Dokumentację powinna sporządzić osoba posiadająca właściwe uprawnienia projektowe w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.

WAŻNE: Wniosek do Operatora Sieci Dystrybucyjnej o przyłączenie do sieci każdej z wykonanych mikroinstalacji powinien być złożony przez Wykonawcę nie później niż do 31 marca 2021 r.

W zakresie szczegółowym Zamawiający odsyła do Programu Funkcjonalno – Użytkowego, a także projektowanych postawień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 880000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace obejmują wszystkie czynności mające na celu wykonanie i podłączenie pod napięcie oświetlenia zewnętrznego na drogach i placach Miasta, zgodnie z SWZ, umową, i dokumentacją projektową instalacji wraz z załącznikami. O przystąpieniu do wykonywania robót należy każdorazowo, na bieżąco informować właściwego dla danego terenu konserwatora oświetlenia. Roboty wykonywać zgodnie z harmonogramem prac przedłożonym i zatwierdzonym przez właściciela sieci energetycznej i oświetleniowej.


W ramach wykonania przebudowy oświetlenia należy:

1. Zdemontować istniejące oprawy oświetleniowe (w ilości jak w przedmiarach znajdujących się w dokumentacji przedmiotowego zamówienia), wysięgniki oraz przewody elektryczne.
2. Zamontować wysięgniki, oprawy zgodne z projektem lub równoważne zachowując istniejący system ochronny. Oprawy oświetleniowe przed ich montażem powinny być zaprogramowane na redukcję mocy w godzinach ustalonych z inwestorem.
3. Dostawę oprogramowania wraz z niezbędnym osprzętem pozwalającym na samodzielną zmianę przez konserwatora oświetlenia parametrów poziomów redukcji mocy w oprawach.
4. Oprawy linii oświetleniowej napowietrznej zasilić przewodem YDY 2x2,5 mm2 prowadzonym wewnątrz wysięgnika, przewód poza wysięgnikiem należy, pozostawiając zapas, podłączyć do zacisków linii napowietrznej.
5. Z łącza bezpiecznikowe użyć stosowne do typu linii (kablowa, napowietrzna nieizolowana, napowietrzna oświetleniowa izolowana), na której zostaną zastosowane.
6. Zdemontowany materiał przekazać do utylizacji lub do Właściciela (PGE
Dystrybucja SA RE Ostrołęka, Miasto Przasnysz), w zależności od decyzji Właściciela demontowanego majątku.
7. Wykonać pomiary elektryczne - skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, oraz wysięgników dla sieci napowietrznej.
8. Wykonać pomiary fotometryczne po modernizacji przed i po redukcji mocy w oprawach dla przęseł charakterystycznych dla których wykonano obliczenia fotometryczne w dokumentacji projektowej.
9. Dla ograniczenia poboru mocy biernej wykonać jej kompensację. Kompensacja może być wykonana indywidualnie lub grupowo.
10. Wykonać dokumentację powykonawczą.


Szczegółowy zakres został opisany w Dokumentacji Projektowej Oświetlenia Ulicznego – Instrukcji Wykonania Prac, STWIOR oraz Przedmiarach. Wykonawca obowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się szczegółowo z dokumentami zamówienia w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71355200-3 - Wykonywanie badań

4.5.5.) Wartość części: 2220274,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 953828,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1028400,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 953828,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUBIE OZE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732908693

7.3.3) Ulica: WESOŁA

7.3.4) Miejscowość: MYKANÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 42-233

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 953828,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1706810,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2495551,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2299000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDRZEJ MRÓZ Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: LEŚNA

7.3.4) Miejscowość: KOSÓW LACKI

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2299000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.