Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036203/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00068590 z dnia 2021-05-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Konserwacja i naprawa budynku nr 30 na terenie Składu Osowiec ( K-466)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojsko
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Konserwacja i naprawa budynku nr 30 na terenie Składu Osowiec ( K-466)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a0a0b79-9e98-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006631/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Konserwacja i naprawa budynku nr 30 na terenie Składu Osowiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036203/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 07/W1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 349761,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Konserwacja i naprawa budynku nr 30 na terenie Składu Osowiec (K-466)”
C PV:
45000000-7 Roboty budowlane
45261000-4 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
Zakres przewidzianych robót przewiduje;
A. Roboty remontowo - budowlane
- Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze.
- Częściowa wymiana okładzin ściennych.
- Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych na stropach i ścianach. z jednoczesnym
wyrównaniem powierzchni.
- Likwidacja zacieków na sufitach.
- Gruntowanie podłoży preparatami wzmacniającymi — głęboko penetrującymi.
- Wykucia i zamurowania otwórów.
- Wymiana częściowa drzwi wewnątrzlokalowych kompletnych z ościeżnicą stałą i narożną.
- Częściowa naprawa posadzek z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej.
- Częściowe odtworzenie izolacji z folii — pozioma, pod posadzkowa.
- Częściowe odtworzenie izolacji cieplnej z płyt styropianowych gr 8 cm.
- Odnowienie powłok malarskich farbami lateksowymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów.
- Wykonanie lamperii w technologii „Gramaplast.
- Częściowa wymiana parapetów z konglomeratu.
- Naprawa i uzupełnienie okładzin ściennych z płytek z kamieni sztucznych.
- Częściowa wymiana pokrycia dachowego.
- Częściowa wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.
- Przemurowanie kominów z cegły klinkierowej
- Częściowa wymiana czapek kominowych.
- Częściowa wymiana tynków zewnętrznych III Kat. Cern-wap.
- Częściowa wymiana drabinek wejściowych na komin
B. Roboty instalacyjne elektryczne:
- Wymiana i remont skrzynek natynkowych i tablic rozdzielczych.
- Częściowa wymiana gniazd instalacji elektrycznej, oraz opraw oświetleniowych.
- Wymiana rozdzielni i złącza kablowego.
- Częściowa wymiana zabezpieczeń. .
- Naprawa i wymiana częściowa pozostałego osprzętu instalacji elektrycznej.
- Częściowa wymiana instalacji odgromowej
C. Roboty instalacyjne sanitarne:
- Częściowa wymiana instalacji wod.—kan. i armatury
- Wymiana pionów instalacji wody zimnej ciepłej i cyrkulacji oraz podejścia dopływowe do armatury z rur PP.
- Wymiana leżaków kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych wraz z przyłączem do studni rewizyjnej zewnętrznej.
- Wymiana pionów kanalizacji sanitarnej wraz z wywiewką oraz podejść odpływowych z rur żeliwnych na PCV jednouchwytową
- Montaż urządzeń sanitarnych umywalka trzy-stariowiskowa ze stali kwasoodpornej.
UWAGA:
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347475,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546120,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347475,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BAR-BUD Grzegorz Baranik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9661316176
7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 29
7.3.4) Miejscowość: Księżyno
7.3.5) Kod pocztowy: 16-001
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grzegorz Baranik P.H.U. BAR-BUD
jakie przetargi wygrała firma
Grzegorz Baranik P.H.U. BAR-BUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347475,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa drzwi do pomieszczeń różnych jednostek w Politechnice Białostockiej
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSYŁU i ROZPOWSZECHNIANIA PROGRAMU RADIA BIAŁYSTOK S.A. W LIKWIDACJI
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej map do celów projektowych w podziale na 3 części
- Remont szatni Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku ul. Henryka Sienkiewicza 57, 15-002 Białystok
- Sprzedaż i dostawa mrożonek dla potrzeb tutejszego Domu.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.