eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Kiełczyn



Ogłoszenie z dnia 2022-02-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu
we wsi Kiełczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERŻONIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PIASTOWSKA 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 832 56 95

1.5.8.) Numer faksu: 74 832 56 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu
we wsi Kiełczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f40669ae-7535-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001082/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rewitalizacja zabytkowego pałacu wraz z zagospodarowaniem terenu we wsi Kiełczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020181/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1011482,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem niniejszego postępowania są roboty budowlane polegające na wykonaniu rewitalizacji budynku zabytkowego pałacu w Kiełczynie wraz z wymianą stolarki okiennej (częściowo) oraz kompleksowymi robotami budowlanymi na poziomie 1 i 2 piętra oraz całej klatce schodowej, w szczególności:
a) roboty budowlane w zakresie:
- wykonanie elewacji budynku zgodnie z programem prac konserwatorskich pod nadzorem konserwatora zabytków,
- odsłonięcie, oczyszczenie i uzupełnienie cokołu fundamentowego,
- wykonanie posadzek: demontaż, renowacja istniejących drewnianych podłóg i uzupełnienie, ponowny montaż, nowe cokoły (listwy) drewniane (na wzór parteru),
- wzmocnienie nośności stropów,
- wzmocnienie i naprawa spękań ścian nośnych,
- montaż dodatkowego ściągu spinającego górną krawędź kolebki przy wejściu na poddasze,
- roboty konstrukcyjne;
- roboty murowe;
- wykonanie stropów o odporności ogniowej REI60 zgodnie z ekspertyzą ppoż.
- roboty żelbetowe (szyb windowy i toalety dla osób niepełnosprawnych),
- wykonanie tynków i okładzin (na wzór parteru);
- roboty malarskie;
- renowacja i ponowny montaż (lub dostawa nowej) stolarki drzwiowej wewnętrznej (na 1 i 2 piętrze),
- wykonanie i montaż drewnianych parapetów na wzór parteru,
- wykonanie szybu windowego wraz z montażem podnośnika windowego platformowego,
- częściowa wymiana stolarki okiennej na drewniane (na takie jak na parterze) z odtworzeniem drewnianych naczółków na wór istniejących,
- wykonanie drewnianych okładzin schodów z desek drewna bukowego gr. 40 mm lakierowanego zabezpieczonego farbą do NRO na całej klatce schodowej + drewniane poręcze,
- renowacja i ponowny montaż istniejącego portalu drewnianego z odtworzeniem prawej bazy kolumny,
b) Instalacje elektryczne w zakresie:
- instalacja wewnętrzna: tablice rozdzielcze, gniazda wtyczkowe i włączniki;
- oświetlenie (na wzór parteru), w tym kierunkowe i awaryjne,
- instalacja ppoż. (SSP) na 1 i 2 piętrze z włączeniem do centrali na parterze (zgodnie
z projektem);
- rozbudowa systemu sygnalizacji pożaru (ssp) o system alarmowy (antywłamaniowy).
c) Instalacje centralnego ogrzewania w zakresie:
- instalacje c.o. na 1 i 2 piętrze i wpięcie do istniejącej kotłowni (ze wszystkimi próbami, pomiarami itp.);
d) Instalacja wodno – kanalizacyjna w zakresie:
- instalacja wodna;
- instalacja kanalizacyjna z wyprowadzeniem pionów ponad dach;
e) przewody wentylacyjne z wyprowadzeniem ponad dach;
f) wykonanie nawietrzaków szufladowych podokiennych (w całym budynku);
g) uzyskanie decyzji na użytkowanie obiektu.
2) Zakres rzeczowy tego etapu zadania nie obejmuje wykonania prac na parterze budynku, wymiany pokrycia dachowego, zagospodarowania terenu wokół budynku, prac rozbiórkowych ścianek działowych wtórnych.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego wykonania określają postanowienia SWZ oraz:
a) projekt budowlany i projekty wykonawcze wykonane przez firmę BEST PROJEKT Kordian Morawski, ul. Groszowicka 21A, 45 -517 Opole wraz z pozwoleniem na budowę nr 429/2016
z dnia 06.06.2016r.;
b) Program prac konserwatorskich z września 2015r.;
c) Decyzja nr 455/2016 z dnia 04.05.2016r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu zmieniona decyzją nr 521/2018
z 25.04.2018r. oraz decyzją nr 1305/2020 z dnia 18.10.2021r.;
d) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w części dotyczącej przedmiotu zamówienia;
e) Projekt umowy – załącznik nr 2 do SWZ;
f) Projekt wykonawczy systemu sygnalizacji pożaru wykonany przez firmę Fire&Gass p. z o.o. sp. k, ul. Elewatorska 9, 15-620 Białystok,
g) Projekt techniczny szybu windowego dla podnośnika dźwigowego wykonany przez firmę DORBUD Zdzisław Kapłun, ul. Modrzewiowa 34, 58-200 Dzierżoniów
h) Przebudowa schodów wewnętrznych wykonany przez firmę DORBUD Zdzisław Kapłun, ul. Modrzewiowa 34, 58-200 Dzierżoniów
i) Ekspertyza techniczna rzeczoznawcy budowlanego i do spraw zabezpieczeń ppoż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1240000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1795800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1240000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane "PROGRESS" Zbigniew Ciereszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821848416

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza

7.3.4) Miejscowość: Piława Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 58-240

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1240000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.