Ogłoszenie z dnia 2021-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040587/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066785 z dnia 2021-05-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 442 099
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75aab8f0-a33c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019378/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Przeprowadzenie obowiązkowej kontroli rocznej i kontroli półrocznej obiektów budowlanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040587/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/ZP/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.
Zadanie nr 1 - Kutno, Skierniewice – 3 kompleksy wojskowe
KUTNO ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 1, 99 - 300 Kutno
SKIERNIEWICE ul. Batorego 64, 96 - 100 Skierniewice
SKIERNIEWICE ul. Jana Pawła II 1, 96 - 100 Skierniewice
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 11203,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.
Zadanie nr 2 - Leźnica Wielka
LEŹNICA WIELKA 95 -043 gm. Parzęczew – 2 kompleksy wojskowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 15433,43 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.
Zadanie nr 3 - Łódź, Gałkówek – 8 kompleksów wojskowych
ŁÓDŹ ul. 1-go Maja 90, 90 - 766 Łódź
ŁÓDŹ ul. Legionów 83, 90- 072 Łódź
ŁÓDŹ ul. Źródłowa 52, 91 -735 Łódź
ŁÓDŹ ul. 6-go Sierpnia 92, 90 - 646 Łódź
ŁÓDŹ ul. Jerzego 7a, 91 - 072 Łódź
ŁÓDŹ ul. Gdańska 89, 90 - 613 Łódź
ŁÓDŹ ul. Pryncypalna 94, 93 – 373 Łódź
SKŁAD GAŁKÓWEK 95 - 041 gm. Koluszki
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 29465,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.
Zadanie nr 4 - Nowy Glinnik – 1 kompleks wojskowy
NOWY GLINNIK 97 – 217 Lubochnia, Nowy Glinnik 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 19579,14 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.
Zadanie nr 5 - Tomaszów Mazowiecki – 3 kompleksy wojskowe
TOMASZÓW MAZOWIECKI ul. Piłsudskiego 72, 97 - 200 Tomaszów
Mazowiecki
TOMASZÓW MAZOWIECKI ul. POW 9, 97 - 200 Tomaszów Mazowiecki
SKŁAD REGNY 95 - 040 gm. Koluszki
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 32765,36 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.
Zadanie nr 6 - Zgierz, Jeżewo – 2 kompleksy wojskowe
ZGIERZ ul. Konstantynowska 85, 95 -100 Zgierz
JEŻEWO 95 - 001 gm. Zgierz
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 9363,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 7
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9489,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14821,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9489,45
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma PANORAMA-BUD Nadzory i Okresowe Przeglądy Budowlane Aneta Kowalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991205338
7.3.3) Ulica: Bulwar Ikara 16/13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9489,45
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12949,80
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30048,90
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12949,80
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Florczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541211327
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 9b/10
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12949,80
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23800,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24231,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma PANORAMA-BUD Nadzory i Okresowe Przeglądy Budowlane Aneta Kowalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991205338
7.3.3) Ulica: Bulwar Ikara 16/13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24231,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13608,10
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29692,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13608,10
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Florczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541211327
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 9b/10
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13608,10
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24569,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35005,80
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24569,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma PANORAMA-BUD Nadzory i Okresowe Przeglądy Budowlane Aneta Kowalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991205338
7.3.3) Ulica: Bulwar Ikara 16/13
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-130
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24569,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-01Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 7
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7339,82
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12226,20
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7339,82
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Florczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541211327
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 9b/10
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7339,82
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-012021-05-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- DOSTAWA LEKÓW ORAZ PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NIEZBĘDNYCH DO PRAWIDŁOWEGO FUNKCJONOWANIA ZESPOŁÓW ZABEZPIECZENIA MEDYCZNEGO ORAZ MUŚ I AMBULATORIÓW 31 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
- Modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. M. Skłodowskiej - Curie w Zgierzu.
- "Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Szczawinie"
- "Przebudowa kuchni i stołówki w Szkole Podstawowej w Giecznie"
- Sukcesywne dostawy zestawów do badań, barwników, asortymentu jedno- i wielorazowego użytku na potrzeby ZDL i Pododdziału Urologii oraz odczynników do badań z zakresu serologii grup krwi
- NAPRAWA I SERWISOWANIE URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH, SKANERÓW ORAZ ZASILACZY AWARYJNYCH (UPS
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa budynku rekreacyjnego wraz z rewitalizacją parku pałacowego w zespole pałacowym Buchholtza w Supraślu
- Budowa Wiejskiego Domu Rzemiosła w miejscowości Podmąchocice
- Wykonanie podjazdu dla karetek nowoprojektowanego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Zagłębiowskiego Centrum Onkologii Szpitala Specjalistycznego im. Sz. Starkiewicza w Dąbrowie Górniczej
- "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury nawodnieniowo-uprawowej kwater hodowlanych dla potrzeb hodowli roślin ogrodniczych (2 części) "
- Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Toruńskiej 53 w Bydgoszczy
- Dokumentacja projektowa - Modernizacja sieci strukturalnej - O/Biłgoraj
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.