eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00066785 z dnia 2021-05-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 442 099

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/31wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75aab8f0-a33c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00066785

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019378/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przeprowadzenie obowiązkowej kontroli rocznej i kontroli półrocznej obiektów budowlanych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040587/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 32/ZP/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.

2. Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.
Zadanie nr 1 - Kutno, Skierniewice – 3 kompleksy wojskowe

KUTNO ul. Bohaterów Walk nad Bzurą 1, 99 - 300 Kutno
SKIERNIEWICE ul. Batorego 64, 96 - 100 Skierniewice
SKIERNIEWICE ul. Jana Pawła II 1, 96 - 100 Skierniewice

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 11203,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.

Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.

Zadanie nr 2 - Leźnica Wielka
LEŹNICA WIELKA 95 -043 gm. Parzęczew – 2 kompleksy wojskowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 15433,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.

Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.

Zadanie nr 3 - Łódź, Gałkówek – 8 kompleksów wojskowych
ŁÓDŹ ul. 1-go Maja 90, 90 - 766 Łódź
ŁÓDŹ ul. Legionów 83, 90- 072 Łódź
ŁÓDŹ ul. Źródłowa 52, 91 -735 Łódź
ŁÓDŹ ul. 6-go Sierpnia 92, 90 - 646 Łódź
ŁÓDŹ ul. Jerzego 7a, 91 - 072 Łódź
ŁÓDŹ ul. Gdańska 89, 90 - 613 Łódź
ŁÓDŹ ul. Pryncypalna 94, 93 – 373 Łódź
SKŁAD GAŁKÓWEK 95 - 041 gm. Koluszki

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 29465,57 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.

Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.

Zadanie nr 4 - Nowy Glinnik – 1 kompleks wojskowy
NOWY GLINNIK 97 – 217 Lubochnia, Nowy Glinnik 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 19579,14 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.

Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.

Zadanie nr 5 - Tomaszów Mazowiecki – 3 kompleksy wojskowe
TOMASZÓW MAZOWIECKI ul. Piłsudskiego 72, 97 - 200 Tomaszów
Mazowiecki
TOMASZÓW MAZOWIECKI ul. POW 9, 97 - 200 Tomaszów Mazowiecki
SKŁAD REGNY 95 - 040 gm. Koluszki

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 32765,36 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2021 r. obowiązkowej kontroli jednorocznej i kontroli półrocznych obiektów budowlanych, sprawdzeniu przydatności do użytkowania w 2021 r. obiektów budowlanych będących w administrowaniu 31 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zgierzu.

Opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usługi - Załączniki nr 9 - 10 do SWZ.

Zadanie nr 6 - Zgierz, Jeżewo – 2 kompleksy wojskowe

ZGIERZ ul. Konstantynowska 85, 95 -100 Zgierz
JEŻEWO 95 - 001 gm. Zgierz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 9363,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 7

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9489,45

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14821,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9489,45

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma PANORAMA-BUD Nadzory i Okresowe Przeglądy Budowlane Aneta Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991205338

7.3.3) Ulica: Bulwar Ikara 16/13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9489,45

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12949,80

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30048,90

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12949,80

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Florczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541211327

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 9b/10

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12949,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23800,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24231,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma PANORAMA-BUD Nadzory i Okresowe Przeglądy Budowlane Aneta Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991205338

7.3.3) Ulica: Bulwar Ikara 16/13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24231,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 5

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13608,10

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29692,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13608,10

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Florczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541211327

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 9b/10

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13608,10

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 6

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24569,25

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35005,80

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24569,25

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma PANORAMA-BUD Nadzory i Okresowe Przeglądy Budowlane Aneta Kowalska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991205338

7.3.3) Ulica: Bulwar Ikara 16/13

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24569,25

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 7

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7339,82

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12226,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7339,82

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sławomir Florczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8541211327

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 9b/10

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-110

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7339,82

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-01
2021-05-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.