eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Modernizacja pracowni informatycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. prof. Wilhelma Rotkiewicza w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pracowni informatycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. prof. Wilhelma Rotkiewicza w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Dzierżoniowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 27

1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pow.dzierzoniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pow.dzierzoniow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pracowni informatycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. prof. Wilhelma Rotkiewicza w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-728ed650-7e80-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011501/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja pracowni informatycznej w Zespole Szkół Nr 1 w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu RPDS.07.02.01-02-0005/20 pn. „Poprawa warunków kształcenia w szkołach zawodowych na terenie Powiatu Dzierżoniowskiego”. Projekt jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00035937/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141285,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pracowni informatycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. prof. Wilhelma Rotkiewicza w Dzierżoniowie, przy ul. Mickiewicza 8.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje połączenie dwóch sal dydaktycznych poprzez wyburzenie ścianki działowej, remont powstałego pomieszczenia w celu utworzenia pracowni informatycznej, dostępnej dla osób z niepełnosprawnościami, a także wykonanie podjazdu przy wejściu do budynku od strony boiska.
3. Elementami budynku przeznaczonymi do rozbiórki są:
1) istniejąca ścianka działowa z płyt g-k na ruszcie stalowym,
2) posadzki w pomieszczeniach pracowni nr 1 i 2 oraz zaplecza,
3) balustrada wraz z murkiem i fragmentem spocznika schodów zewnętrznych.
4. Prace remontowe w zakresie zamówienia:
1) remont posadzki i wykonanie podłogi w pracowni i na zapleczu z obiektowej wykładziny PCV;
2) tynki wewnętrzne - w pomieszczeniu powstałym z połączenia dwóch pracowni i na zapleczu należy pozostawić istniejące tynki, ubytki po bruzdowaniu pod instalacje należy uzupełnić zaprawami tynkarskimi. Na całości wykonać gładź gipsową gr. 2 mm;
3) malowanie ścian wewnętrznych pracowni i zaplecza;
4) tapetowanie ściany na gotowym podłożu flizelinową fototapetą – 17 641 m2;
5) odnowa istniejących drzwi wewnętrznych do pracowni i zaplecza;
6) montaż rolet okiennych zaciemniających, wewnętrznych, automatycznie sterowanych;
7) obudowa g-k pionów c.o. - 32,94 m2;
8) instalacja sieci LAN i gniazd DATA;
9) montaż rozdzielnicy RP;
10) instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych pracowni, wymiana opraw oświetleniowych na LED (8 kpl);
11) wykonanie schodów zewnętrznych i pochylni dla osób z niepełnosprawnościami;
12) wykonanie balustrady schodów zewnętrznych i pochylni;
13) wykonanie cokołu budynku w obrębie wejścia;
14) wymiana drzwi wejściowych zewnętrznych, zadaszenie wejścia.
5. Na potrzeby inwestycji nie przewiduje się konieczności realizacji zewnętrznych przyłączy i instalacji. Wszystkie prace remontowe i instalacyjne prowadzone będą wewnątrz istniejącego obiektu.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ.
7. Dokumentację projektową i techniczną stanowią:
1) projekt wykonawczy;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dalej „STWiOR”);
3) Przedmiar robót.
8. Przedmiar robót stanowi jedynie dokumentację informacyjną i pomocniczą przy sporządzaniu oferty (nie jest dokumentem stanowiącym podstawę do wyceny przedmiotu zamówienia).
9. Ilekroć w dokumentacji projektowej bądź STWiOR istnieje odwołanie do nieobowiązkowej normy międzynarodowej bądź krajowej, to należy rozumieć, że Zamawiający dopuszcza w ofercie rozwiązania równoważne opisanym w każdej zacytowanej nieobowiązkowej normie krajowej bądź międzynarodowej.
10. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji technicznej i projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów technicznych i standardów jakościowych wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Oferowane do wbudowania materiały muszą co do jakości odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) wraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy w zw. z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz odpowiadać parametrom technicznym i wymaganiom jakościowym nie gorszym niż opisanym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
11. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót, potwierdzającego wykonanie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421145-2 - Instalowanie rolet

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169458,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169458,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169458,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarządzanie Inwestycjami Budowlanymi Sławomir Tomala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8871118306

7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169458,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.