eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miasteczko Śląskie › "Budowa sieci wodociągowej w ciągu ul. Makowej w Miasteczku Śląskim"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00065631 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa sieci wodociągowej w ciągu ul. Makowej w Miasteczku Śląskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTECZKO ŚLĄSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Miasteczko Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-610

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasteczko-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasteczko-slaskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miasteczkoslaskie.bip.net.pl/?a=4775

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa sieci wodociągowej w ciągu ul. Makowej w Miasteczku Śląskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b30cbd3a-7fd5-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065631

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002142/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sieci wodociągowej w ciągu ulicy Makowej w Miasteczku Śląskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015423/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej w ciągu ulicy Makowej w Miasteczku Śląskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w poniższej dokumentacji (zwanej dalej także: „dokumentacją projektową” lub „dokumentacją techniczną”):
1) projekt budowlano wykonawczy;
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
3) przedmiar robót,
sporządzonej przez Firmę Projektowo Usługową Zbigniew Lorenc, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ. Szczegółowy zakres inwestycji:
A) rozbudowa sieci wodociągowej nastąpi poprzez ułożenie odcinka sieci wodociągowej o średnicy Ø125mm z materiału PE100 SDR17 PN10 o łącznej długości 962,5 m oraz ośmiu podziemnych zestawów hydrantowych,
B) zwiększenie średnicy istniejącego w ulicy Sztygarskiej wodociągu, który zostanie ułożony po śladzie istniejącego. Przełączenia istniejących przyłączy wodociągowych należy wykonać za pomocą nawiertki NWZ/PE NT PN16 DN125/Gw 5/4" ze zintegrowaną zasuwą (miejsca przełączeń W2, W3, W28, W29, W30).
Inwestycja polega na wykonaniu sieci wodociągowej:
A) od włączenia projektowanego wodociągu do istniejącej sieci wodociągowej w ulicy Św. Marka,
B) następnie sieć będzie prowadzona ulicą Sztygarską (istniejąca sieć zostanie zlikwidowana),
C) przejście przez ulicę Św. Marka,
D) ułożenie rurociągu w ulicy Makowej aż do połączenia go z istniejącym wodociągiem w ulicy Makowej.
Zabudowane zasuwy oraz hydranty ppoż. należy oznaczyć informacyjnymi tabliczkami na murze lub na słupkach metalowych (w miejscach, w których nie ulegną uszkodzeniu) wg normy PN – B- 09700. Teren wokół skrzynek zasuw i hydrantów należy utwardzić brukowcem. Opis stanu istniejącego:
Obecnie w ulicy Makowej funkcjonuje istniejąca sieć wodociągowa, która jest zakończona zestawem hydrantowym w rejonie stacji transformatorowej Tauron Dystrybucja S.A. W części ulicy Sztygarskiej nie ma istniejącej sieci. Natomiast w ulicy Św. Marka funkcjonuje istniejący wodociąg, który został przebudowany przez PWiK Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach w 2018 r.
Zabudowę na omawianym obszarze stanowią przede wszystkim domy mieszkalne w zabudowie jednorodzinnej.
Obszar inwestycji jest uzbrojony w następujące sieci podziemne: wodociągową, gazową, kanalizację sanitarną oraz elektroenergetyczną i teletechniczną. Wszelkie roboty ziemne i montażowe wykonywać należy pod nadzorem właścicieli istniejącego uzbrojenia. W miejscu skrzyżowania z kablem teletechnicznym oraz gazociągiem należy wykonać zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia w osłonach dzielonych rurowych typu AROT.
Rurociągi należy montować w przygotowanym i odwodnionym wykopie na podsypce piaskowej. W przypadku wystąpienia wody gruntowej wykopy należy odwadniać za pomocą igłofiltrów wpłukiwanych lub za pomocą pomp szlamowych bezpośrednio z wykopu.
Przebieg trasy wodociągu należy oznakować taśmą lokalizacyjną z wkładką metalową koloru niebieskiego o szerokości 30 cm. Roboty uzupełniające:
1. Wykonanie planu BIOZ;
2. Realizacja inwestycji musi przebiegać pod nadzorami branżowymi, w tym pod nadzorem PWiK Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach zgodnie z wydanymi uzgodnieniami stanowiącymi załączniki do dokumentacji projektowej;
3. Wykonanie próby szczelności ułożonych rurociągów zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami;
4. Postępowanie z wytworzonymi odpadami zgodnie z obowiązującymi przepisami (wywóz i utylizacja odpadów);
5. Przygotowanie wszystkich formalności związanych z zajęciem działek drogowych (w tym wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu);
6. Odbudowa nawierzchni drogowej zgodnie z wydanymi uzgodnieniami oraz decyzjami;
7. Uporządkowanie terenu budowy;
8. Wykonanie badań laboratoryjnych wody przez akredytowane laboratorium, po wybudowaniu sieci wodociągowej;
9. Obsługa geodezyjna inwestycji – tyczenie;
10. Wykonanie dokumentacji geodezyjnej zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (łącznie z naniesieniem zmian do zasobu geodezyjnego i kartograficznego) przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe, w 2 egzemplarzach;
11. Wznowienie znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót;
12. Wykonanie protokołów odbioru częściowego oraz końcowego, protokołów z prób szczelności;
13. Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2. egzemplarzach.
Całość robót należy wykonać:
A) zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, w tym również zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. Nr 47, poz. 401),
B) w oparciu o decyzję nr 835/18 Starosty Tarnogórskiego z dnia 05.06.2018r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.

Wykonawca ma bezwzględny obowiązek zapoznania się z warunkami uzgodnień podanymi w decyzjach, pismach uzgadniających, pisemnych zgodach oraz Opinii Komisji Koordynacyjnej, załączonych do dokumentacji projektowej oraz przestrzegania wszystkich wytycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 688800,21

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 688800,21

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 688800,21

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDUA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751885697

7.3.3) Ulica: Gliwicka 35

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie części sieci wodociągowej - podwykonawca: Artur Fiszer WOD-KOP


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 688800,21

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.