Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00435165/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Nadleśnictwie Miechów podzielonych na 7 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIECHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Kolejowe 54A
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413825000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miechow@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: miechow.krakow.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_miechow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna Skabu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Nadleśnictwie Miechów podzielonych na 7 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ceb2438-58f4-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Utrzymanie składnic drewna w Leśnictwie Opacz4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 105241,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Utrzymanie szlaków zrywkowych w Leśnictwie Chrusty4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 331784,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Leśnictwie Trąby.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 547017,92 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Utrzymanie szlaków zrywkowych w Leśnictwie Tunel.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 188159,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 5 - Utrzymanie szlaków zrywkowych w Leśnictwie Klonów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 95674,32 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 - Utrzymanie składnic drewna w Leśnictwie Sosnówka.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 119592,90 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 - Utrzymanie szlaków zrywkowych i składnic drewna w Leśnictwie Trzyciąż4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 367990,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły
okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający w toku kontroli zarządczej stwierdził, że warunki techniczne opisu
przedmiotu zamówienia (przedmiary robót) obarczone są istotnymi brakami z punktu
widzenia technicznego, a które są niezbędne z punktu widzenia organizacyjnego.
W opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględniono podstawowych wymogów
stawianych przed stałymi szlakami zrywkowymi, a na etapie postępowania nie jest
w stanie wykonać podstawowych czynności audytu technicznego niezbędnych do
sporządzenia rzetelnego opisu przedmiotu zamówienia.
Z przyczyn określonych powyżej Zamawiający nie dysponuje opisem przedmiotu
zamówienia zgodnego z wymogami postawionymi przez art. 99 ust. 1 PZP,
a mianowicie nie jest on wyczerpujący i jednoznaczny.
Ze względu na powyższe Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia
postepowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły
okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający w toku kontroli zarządczej stwierdził, że warunki techniczne opisu
przedmiotu zamówienia (przedmiary robót) obarczone są istotnymi brakami z punktu
widzenia technicznego, a które są niezbędne z punktu widzenia organizacyjnego.
W opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględniono podstawowych wymogów
stawianych przed stałymi szlakami zrywkowymi, a na etapie postępowania nie jest
w stanie wykonać podstawowych czynności audytu technicznego niezbędnych do
sporządzenia rzetelnego opisu przedmiotu zamówienia.
Z przyczyn określonych powyżej Zamawiający nie dysponuje opisem przedmiotu
zamówienia zgodnego z wymogami postawionymi przez art. 99 ust. 1 PZP,
a mianowicie nie jest on wyczerpujący i jednoznaczny.
Ze względu na powyższe Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia
postepowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły
okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający w toku kontroli zarządczej stwierdził, że warunki techniczne opisu
przedmiotu zamówienia (przedmiary robót) obarczone są istotnymi brakami z punktu
widzenia technicznego, a które są niezbędne z punktu widzenia organizacyjnego.
W opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględniono podstawowych wymogów
stawianych przed stałymi szlakami zrywkowymi, a na etapie postępowania nie jest
w stanie wykonać podstawowych czynności audytu technicznego niezbędnych do
sporządzenia rzetelnego opisu przedmiotu zamówienia.
Z przyczyn określonych powyżej Zamawiający nie dysponuje opisem przedmiotu
zamówienia zgodnego z wymogami postawionymi przez art. 99 ust. 1 PZP,
a mianowicie nie jest on wyczerpujący i jednoznaczny.
Ze względu na powyższe Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia
postepowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły
okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający w toku kontroli zarządczej stwierdził, że warunki techniczne opisu
przedmiotu zamówienia (przedmiary robót) obarczone są istotnymi brakami z punktu
widzenia technicznego, a które są niezbędne z punktu widzenia organizacyjnego.
W opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględniono podstawowych wymogów
stawianych przed stałymi szlakami zrywkowymi, a na etapie postępowania nie jest
w stanie wykonać podstawowych czynności audytu technicznego niezbędnych do
sporządzenia rzetelnego opisu przedmiotu zamówienia.
Z przyczyn określonych powyżej Zamawiający nie dysponuje opisem przedmiotu
zamówienia zgodnego z wymogami postawionymi przez art. 99 ust. 1 PZP,
a mianowicie nie jest on wyczerpujący i jednoznaczny.
Ze względu na powyższe Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia
postepowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły
okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający w toku kontroli zarządczej stwierdził, że warunki techniczne opisu
przedmiotu zamówienia (przedmiary robót) obarczone są istotnymi brakami z punktu
widzenia technicznego, a które są niezbędne z punktu widzenia organizacyjnego.
W opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględniono podstawowych wymogów
stawianych przed stałymi szlakami zrywkowymi, a na etapie postępowania nie jest
w stanie wykonać podstawowych czynności audytu technicznego niezbędnych do
sporządzenia rzetelnego opisu przedmiotu zamówienia.
Z przyczyn określonych powyżej Zamawiający nie dysponuje opisem przedmiotu
zamówienia zgodnego z wymogami postawionymi przez art. 99 ust. 1 PZP,
a mianowicie nie jest on wyczerpujący i jednoznaczny.
Ze względu na powyższe Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia
postepowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły
okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający w toku kontroli zarządczej stwierdził, że warunki techniczne opisu
przedmiotu zamówienia (przedmiary robót) obarczone są istotnymi brakami z punktu
widzenia technicznego, a które są niezbędne z punktu widzenia organizacyjnego.
W opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględniono podstawowych wymogów
stawianych przed stałymi szlakami zrywkowymi, a na etapie postępowania nie jest
w stanie wykonać podstawowych czynności audytu technicznego niezbędnych do
sporządzenia rzetelnego opisu przedmiotu zamówienia.
Z przyczyn określonych powyżej Zamawiający nie dysponuje opisem przedmiotu
zamówienia zgodnego z wymogami postawionymi przez art. 99 ust. 1 PZP,
a mianowicie nie jest on wyczerpujący i jednoznaczny.
Ze względu na powyższe Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia
postepowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio
przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły
okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający w toku kontroli zarządczej stwierdził, że warunki techniczne opisu
przedmiotu zamówienia (przedmiary robót) obarczone są istotnymi brakami z punktu
widzenia technicznego, a które są niezbędne z punktu widzenia organizacyjnego.
W opisie przedmiotu zamówienia nie uwzględniono podstawowych wymogów
stawianych przed stałymi szlakami zrywkowymi, a na etapie postępowania nie jest
w stanie wykonać podstawowych czynności audytu technicznego niezbędnych do
sporządzenia rzetelnego opisu przedmiotu zamówienia.
Z przyczyn określonych powyżej Zamawiający nie dysponuje opisem przedmiotu
zamówienia zgodnego z wymogami postawionymi przez art. 99 ust. 1 PZP,
a mianowicie nie jest on wyczerpujący i jednoznaczny.
Ze względu na powyższe Zamawiający jest zmuszony do unieważnienia
postepowania
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze Szpitala św. Anny w Miechowie
- Dostawa myjni dezynfektorów oraz maceratora dla potrzeb Szpitala św. Anny w Miechowie.
- "Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów"
- Dzierżawa automatycznych analizatorów parametrów krytycznych wraz z dostawą odczynników dla Szpitala św. Anny w Miechowie
- "Termomodernizacja budynku 1a wraz z przebudową, rozbudową i nadbudową części budynku "Środowiskowego Domu Samopomocy" przy ul. Szpitalnej 1 w Miechowie".
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych: ul. Reymonta, ul. Ogrodowa, ul. Konarskiego, oraz ul. Królowej Jadwigi w Chojnowie
- Bieżąca konserwacja dróg leśnych
- Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Barlinek w leśnictwach Polana, Kinice, Barlinek
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w leśnictwach Wolinia, Wielka Wieś - pierwsze postępowanie w 2024 roku
- "Remont, naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Sarbia w 2024 roku"
- "Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Siedlce w 2024 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.