Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00019075/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
- 2022/BZP 00024473/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów cateringowych oraz urządzeń zaopatrzeniowych
w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Aktywności Zawodowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220139236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 640 35 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@zazsztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zazsztum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi cateringowe, stolarskie, szwalnicze i papiernicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów cateringowych oraz urządzeń zaopatrzeniowychw 2022 roku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83445758-7520-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018939/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów cateringowych oraz urządzeń zaopatrzeniowych na 2022 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019075/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAZ.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów cateringowych oraz urządzeń zaopatrzeniowych w 2022 roku.
2. Przedmiotem dostawy jest:
a) Pakiet 1: Tacki na żywność z polipropylenu, do dań gorących, nadających się do zgrzewu i kuchenki mikrofalowej,
b) Pakiet 2: Sztućce plastikowe i kubki jednorazowe
c) Pakiet3: Urządzenia restauracyjne (Urządzenia do zgrzewania ręcznego lub półautomatycznego pojemników z polipropylenu) wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1 do SWZ oraz w
załączniku nr 2 do SWZ w ogólnych warunkach umowy.
4. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszym opisie przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
5. Zamawiający w związku z powyższym dopuszcza możliwość złożenia oferty zawierającej rozwiązania równoważne. Oznacza to ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych produktów niż podane w opisie, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie.
6. Terminy dostaw:
a) dla artykułów z pakietu 1 i pakietu 2 - w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, dostawy artykułów z Pakietów 1 i 2 powinny być realizowane co najmniej 1 raz w tygodniu w ilościach wskazanych w Formularzu cenowym jako „Tygodniowe zapotrzebowanie w sztukach”
b) dla artykułów z pakietu 3 winna odbyć się nie później niż w terminie 7 dni od dnia podpisania Umowy z Wykonawcą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39222000-4 - Artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe
39222120-1 - Kubki jednorazowe
39222200-6 - Tacki na żywność
39310000-8 - Urządzenia zaopatrzeniowe
39315000-3 - Urządzenia restauracyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158269,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200953,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158269,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Packman Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361932408
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 4
7.3.4) Miejscowość: Łajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 05-119
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158269,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Administrowanie cmentarzami komunalnymi położonymi na terenie Miasta i Gminy Sztum
- Dostawa, posadzenie, montaż i pielęgnacja kompozycji kwiatowych i roślin ozdobnych w konstrukcjach kwietnikowych i gazonach na terenie miasta Sztum oraz demontaż konstrukcji kwietnikowych.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych nr 2900G oraz 3137G w wymiarze 1,609 KM w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Sukcesywna dostawa artykułów higienicznych i do utrzymania czystości z papieru i tworzyw sztucznych na potrzeby MCUS we Wrocławiu, z podziałem na trzy części zamówienia.
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
więcej: Artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.