eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych: Wymiana nawierzchni drogi i budowa chodnika w m. Chróścina", (...) ul. Piastów w m. Góra"-etap II, (...) ,,ul. Mickiewicza w m. Góra" -etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-02-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych: Wymiana nawierzchni drogi i budowa chodnika w m. Chróścina", (...) ul. Piastów w m. Góra"–etap II, (...) ,,ul. Mickiewicza w m. Góra" –etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 655443641

1.5.8.) Numer faksu: 655432658

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych: Wymiana nawierzchni drogi i budowa chodnika w m. Chróścina", (...) ul. Piastów w m. Góra"–etap II, (...) ,,ul. Mickiewicza w m. Góra" –etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42bec1cf-5ce0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001042/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.30 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadań inwestycyjnych: Wymiana nawierzchni drogi i budowa chodnika w m. Chróścina", (...) ul. Piastów w m. Góra"–etap II, (...) ,,ul. Mickiewicza w m. Góra" –etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334054/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.117.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5541395,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni drogi i budowa chodnika w m. Chróścina,,.
Zadanie inwestycyjne obejmuje budowę chodnika o szerokości 2 m i długości 2150 m z kostki brukowej betonowej oraz utwardzenie zjazdów do posesji po północnej stronie wsi. Zgodnie z uzgodnieniem DWKZ we Wrocławiu, na wysokości kościoła ( ok. 200m) należy zastosować materiały granitowe ( kostka, obrzeża, obustronny krawężnik). Kostkę i krawężniki granitowe przekaże Zamawiający, Wykonawca dokona jego załadunku i transportu na plac budowy na odległość do 10 km. Pozostałe materiały, również obrzeża granitowe to materiał Wykonawcy. Przewidziano wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z częściowym zarurowaniem rowu ok. 1906,0 m, montaż ok. 36 szt. studni betonowych, ok 52 wpustów kanalizacji deszczowej, oczyszczenie przepustów, oczyszczenie i wyprofilowanie rowu na odcinku 140 m w pasie drogi wojewódzkiej. Dla robót w pasie drogi wojewódzkiej nr 323 Wykonawca opracuje projekt tymczasowej organizacji ruchu i uzyska zezwolenia na zajęcie pasa drogowego.
W ramach tej części postępowania przewidziano do wykonania m. in. następujące zakresy robót:
- ścinanie drzew ok. 10 szt.,
- wykonanie przepustów ok. 400,0 m,
- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej – ok. 1408,0 m2 + ok. 3235,0 m2 + 1100,00 m2
- nawierzchnie z kostki kamiennej – ok. 415,0 m2,
- kanały z rur PVC łączonych na wcisk – ok. 376,0 m +1631,0 m
- nawierzchnie z mieszanek – warstwa ścieralna ok. 450,0 m2 + 7500,0 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 4179157,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Piastów w m. Górze,, – etap II
Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni jezdni i chodników na ul. Piastów w zakresie opisanym jako etap II.
W ramach tej części postępowania przewidziano do wykonania m. in. następujące zakresy robót:
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową – ok. 62,0 t,
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej – skropienie, warstwa wiążąca i ścieralna po ok. 779,0 m2,
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm – ok. 485,0 m2,
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm – ok. 205,0 m2,
- oznakowanie poziome i pionowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 333327,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cz. 3 ,, Wymiana nawierzchni drogi i chodników ul. Mickiewicza w m. Góra,, – I etap
Ze względu na zły stan techniczny drogi zaplanowano wymianę nawierzchni jezdni oraz krawężników, budowę ścieku przykrawężnikowego, odtworzenie oznakowania poziomego oraz uzupełnienie oznakowania pionowego.
W ramach tej części postępowania przewidziano do wykonania
- rozbiórka elementów dróg: nawierzchni ,z kostki brukowej ok. 380,0 m, chodników z płyt- ok. 203,0 m2, nawierzchni z płyt drogowych – ok. 20,0 m2, z mas mineralno – bitumicznych ok. 787,12 , podbudowy ok. 787,12 m2, krawężników betonowych ok. 225,0 m, obrzeży trawnikowych ok. 115,0 m, ław ok. 9,0 m3, demontaż studzienek 8 kpl, demontaż słupków ze znakami 14 szt.
- wykonanie wykopów ok. 317,74 m3,
- kanały z rur PVC- ok. 83,5 m,
- studzienki ściekowe – 16,0 szt,
- regulacja studzienek dla urządzeń podziemnych – ok. 17,0 szt.
- roboty konstrukcyjne, nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa ścieralna ok. 2118,0 m2,
- nawierzchnia z kostki bazaltowej – ok. 22,4 m2,
- nawierzchnia z kostki granitowej – ok. 924,60 m2,
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej – ok. 228,0 m2,
- oznakowanie poziome i pionowe,
- ustawienie krawężników kamiennych ok 225,0 m,
- ścieki uliczne z kostki granitowej ok. 571,0 m,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 1029205,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4702764,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5455164,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4702764,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Drogowo Melioracyjne ,, DROGOMEL,, A. Skoczylas, K. Głuszko

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 111

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4702764,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358362,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562476,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358362,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo Melioracyjne DROGOMEL A. Skoczylas, K. Głuszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991025279

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 111

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358362,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1215164,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1762048,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1215164,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657

7.3.3) Ulica: Witosa 8

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Lesznoskropienie nawierzchni emulsją asfaltową kationową, wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z mas bitumicznych oraz frezowanie nawierzchni bitumicznej.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1215164,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.