eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Budowa świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z zagospodarowaniem terenu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-26


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064639 z dnia 2021-05-26

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z zagospodarowaniem terenu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486752823

1.5.8.) Numer faksu: 486752106

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaprzysucha.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z zagospodarowaniem terenu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0edd8fba-9832-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00064639

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006391/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029296/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.14.2021.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 495846,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:
1) budowie budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi instalacjami koniecznymi dla prawidłowego funkcjonowania obiektu, w tym:
a) Budynek świetlicy – obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Parametry techniczne budynku: długość – 14,50 m; szerokość – 10,00 m; wysokość do kalenicy – 6,72 m; powierzchnia zabudowy – 145,00 m2; powierzchnia użytkowa - 118,54 m2; kubatura – 511,85 m. Dach dwuspadowy (spadek 300), konstrukcja drewniana, pokryty blachodachówką. Ogrzewanie elektryczne . Elementy konstrukcyjne budynku: Ławy, stopy i ściany fundamentowe – ławy i stopy żelbetowe wylewane, ściany fundamentowe wylewane na mokro z betonu o grubości 25cm lub murowane z bloczka betonowego. Fundamenty posadowione bezpośrednio na gruncie na głębokości około 1,0 m posadowienie budynku powyżej poziomu wód gruntowych; Ściany zewnętrzne – murowane z pustaków ceramicznych grubości 25cm lub bloczków gazobetonowych odm.600, gr. 24cm, z dociepleniem z wełny mineralnej i styropianu gr. 15 cm oraz wykończone tynkiem; Ściany wewnętrzne nośne – .murowane z pustaków ceramicznych grubości 25cm lub z bloczków gazobetonowych; Ściany działowe – z cegły gr. 12 cm; Główna konstrukcja budynku – murowana; Pokrycie dachu z blachy dachówkowej w kolorze naturalnym na łatach drewnianych; Stolarka okienna i drzwiowa drewniana lub PVC typowa wg zestawienia. Drzwi wejściowe do budynku antywłamaniowe klasy C z naświetlem. Taras, schody przy wejściu głównym oraz opaska wokół budynku – nawierzchnia z kostki betonowej grubości 6 cm o powierzchni ok.75,00 m2.
b) Oświetlenie wewnętrzne podstawowe typu LED. Oświetlenie ewakuacyjne i kierunkowe dla wszystkich dróg i przejść typu LED wyposażone w układ elektroniczny i własne baterie akumulatorowe o czasie podtrzymania świecenia minimum 1 godziny. Osprzęt łączeniowy i gniazda wtykowe 230 V. Przewody instalacji elektrycznej układane podtynkowo. Uziemienia i połączenia wyrównawcze – uziom otokowy po obwodzie budynku w odległości 1 m od jego ścian zewnętrznych. Instalacja odgromowa – drut FeZN Φ8 mm w rurkach odgromowych w warstwie ocieplenia elewacji. IV klasa ochrony. Instalacja ochrony od porażeń w układzie sieciowym TN-S,
c) Instalacja fotowoltaiczna. Moduły o mocy 330Wp w ilości 30 szt. zamontowane na dachu na konstrukcjach metalowych, Inwerter fotowoltaiczny o mocy nominalne 10 kW oraz maksymalnej 12 kW.
2) Wykonaniu przyłączy wodno – kanalizacyjnych.
a) przyłącze wodociągowe: rury PEHD Φ 40 o długości ok. 70 m,
b) przyłącze kanalizacyjne – rury PVC Φ 160 o długości ok. 65 m.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: parametry techniczne obiektu, rozwiązania materiałowe, elementy wykończeniowe, wyposażenie określają niżej wymienione dokumenty.
1) Projekt budowlany pod nazwą: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Jakubowie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
2) Szczegółowe specyfikacje techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych.
3) Decyzja pozwolenie na budowę nr AB.6740.2.184.2020 z dnia 01.10.2020 r.
3. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
4. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Gmina Przysucha, miejscowość Jakubów, działka nr geod. 515/2,jedn. ewidencyjna: 142306_5, Przysucha – obszar wiejski, obręb ewidencyjny: 0008 Jakubów.
5. Termin realizacji zamówienia.
1) Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 7 miesięcy od dnia przekazania placu budowy.
2) Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. Gotowość do odbioru potwierdza oświadczeniem inspektor nadzoru inwestorskiego stwierdzając ostateczne zakończenie wszystkich robót, kompletność dokumentacji, jej sprawdzenie i zatwierdzenie.
3. Gwarancja jakości.
1) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości w na okres minimum 36 miesięcy.
2) Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
4. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
1) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy (j.t. Dz.U. 2020 poz. 1320 z p.. zm.) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia.
2) Rodzaj czynności, których dotyczy obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, roboty instalatorskie wewnętrzne.
5. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego zawarte są w SWZ wraz z załącznikami dostępnej na stronie prowadzonego postępowania: https://bip.gminaprzysucha.pl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 595469,42

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777721,37

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 595469,42

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.B TERMO-BUD ŁUKASZ KŁAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7991815881

7.3.3) Ulica: ul. Wesoła 45

7.3.4) Miejscowość: Ruszkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 26-422

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 595469,42

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-26 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.