eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieliny › Uzupełnienie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Bieliny z możliwością składania ofert częściowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uzupełnienie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Bieliny z możliwością składania ofert częściowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009975

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 17

1.5.2.) Miejscowość: Bieliny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-004

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.ania@bieliny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieliny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uzupełnienie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Bieliny z możliwością składania ofert częściowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d1d19d7-7e1c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007286/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Uzupełnienie sieci wodociagowej i kanalziacyjnej na terenie Gminy Bieliny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482788

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1132185,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowościach Makoszyn, Zofiówka, Bieliny Poduchowne.
Zadanie 1 . Rozbudowa sieci wodociągowej w Makoszynie.
- rurociąg z rur PE 90 – 209,9 m
- hydranty pożarowe nadziemne DN-80 – 2 szt.

Zadanie 2. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Zofiówce.
Sieć wodociągowa.
- rurociąg z rur PE 110 – 269,6 m
- hydranty pożarowe nadziemne DN-80 – 2 szt.
Sieć kanalizacyjna.
- kanalizacja ciśnieniowa z rur PE 63 – 188 m
- przydomowa przepompownia ścieków UZT– 1 szt.
Zadanie 3. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Bielinach Poduchownych.
Sieć wodociągowa.
- rurociąg z rur PE 40 – 60 m
Siec kanalizacyjna.
- rurociąg z rur PVC 200 – 69 m
- przewiert pod drogą – 17 m
- studnia rewizyjna betonowa śr. 1200 – 1 szt
- studzienki kanalizacyjne systemowe 425 – 2 szt.
Zadanie 4. Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Makoszynie.
- rurociąg z rur PVC 160 – 9,3 m
- rurociąg z rur PE 63 – 27,20,
- rurociąg z rur PE 50 – 36,80 m,
- przewiert sterowany DN 11 – 25,3 m
- przydomowa przepompownia ścieków UZT– 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 342825,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Bielinach Kapitulnych.
Sieć wodociągowa.
- rurociąg z rur PE 125 – 410,10 m
- przewiert pod drogą – 14 m
- hydranty pożarowe nadziemne DN-80 – 3 szt.
- przepięcia istniejących przyłączy wodociągowych - 2 szt.
Siec kanalizacyjna.
- rurociąg z rur PVC 200 – 351,6 m
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr 1000 mm – 6 szt.
- studnia kanalizacyjna systemowa 425 mm – 1 szt.
- rurociąg z rur PE 90 – 356,30 m
- studnie rewizyjne z trójnikiem i zasuwą nożową – 2 szt.
- studnia rozprężna z dnem owalnym – 1 szt.
Przepompownia ścieków – 1 kpl.
- zbiornik fi 1200x 4000 z armaturą 2x Dn 80 i wyposażenie,
- pompa MSv-80-14 M o mocy 1,1 kW – 2 szt.
- konstrukcja stalowa,
- układ sterowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 675291,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Dostawa, montaż i uruchomienie pompowni przydomowych UZT.
Zakres części obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie pompowni przydomowych do działek:
- Huta Koszary nr dz. 35,
- Huta Koszary nr dz. 38/1,
- Huta Koszary nr dz. 215/3,
- Huta Podłysica nr dz. 250/1,
- Zofiówka nr dz. 599/3,
- Belno nr dz. 407.
I. Szczegółowy opis zamówienia:
Kompletne urządzenie zbiornikowo –tłoczne tzw. przydomowa przepompownia ścieków powinna spełniać następujące parametry:
Dla zapewnienia najwyższej jakości producent pomp i pompowni musi posiadać certyfikat zgodności z systemem zapewnienia jakości wg normy PN-EN ISO 9001 w zakresie produkcji m.in. pomp oraz przepompowni. Ustalone wymogi techniczne kompaktowej pompowni mają na celu dostarczenie urządzeń niezawodnych o wymaganym poziomie jakości gwarantujących określony poziom techniczny wykonania.
Pompownia ścieków składa się z takich elementów jak:
1. Zbiornik. Zbiornik z PEHD Ø800 z dnem specjalnym - monolityczna studzienka składające się z kominka włazowego o średnicy wewnętrznej DN600, trzonu środkowego o średnicy wewnętrznej DN800 oraz dnie ze zredukowaną komorą mokrą zapewniającą zwiększoną rotację ścieków, zapobiegającą zagniwaniu ścieków i wydzielaniu się odoru oraz sedymentacji osadów stałych. Objętość komory pracy (od dna zbiornika do wlotu grawitacji H=0,8mb) powinna wynosić od 120-1601. Po każdym cyklu pracy maksymalnie w zbiorniku powinno pozostać do 20 dm3 ścieków. Objętość rezerwowa zbiornika powinna wynosić min. 550dm3 +/-10% tj powyżej poziomu alarmowego (przepełnienia).
Urządzenia elektryczne pracujące pod napięciem znajdujące się wewnątrz zbiornika należy do-starczyć w wykonaniu przeciwwybuchowym.
2. Pokrywa - płyta odciążająca żelbetowa + właz żeliwny Ø 600 klasy D400 (40 Mg).
3. Rurociąg napływowy - Hn min odległość dna rurociągu napływowego wynosi 800mm, wykonany z rury PVC 110/160 zakończony w zbiorniku kolanem 90/120st. PVC pełniącym rolę deflektora kierunkowego.
4. Krócieć tłoczny - DN32 wykonany z rury ze stali 304 lub lepszej zakończony gwintem 5/4"GZ.
5. Przepust przewodów elektrycznych - odległość przepustu od powierzchni ziemi ok. 350 mm, wykonanego rura Arota DN50 lub większej.
6. Skrzynka sterownicza - zawiera m.in.:
• Obudowa z tworzywa sztucznego IP65
• Wyłącznik główny, wyłącznik różnicowo-prądowy (ochrona przeciwporażeniowa)
• Czujnik kontroli i zaniku faz (400V) lub układ rozruchowy (230V)
• Ogrzewanie wraz termostatem (zapobiegnięcie kondensacji i powstawania wilgoci)
• Sterownik programowalny z wyświetlaczem LCD spełniającym wymogi:
– Wejście zasilające 24 VAC
– 6 wejść cyfrowych 24VAC / 3 wejścia analogowe 24VAC (w tym 2 pomiary prądu)
– 3 porty komunikacyjne w standardzie RS-485 i BACnet i USB — MINI USB
– Wyświetlacz LCD 2x8,4 przyciski sterujące (<—, OK - zatwierdź, —>, C - cofnij)
– Wbudowany sygnalizator alarmu — akustyczny (pulsacyjny), Czujnik temperatury ogrzewania
– Oprogramowanie zapewniające:
 trybu pracy pompy: auto / postój / praca,
 wybór sensorów: sensorów: sonda analogowa, pływaki, Hydrosonda
 pomiar i wyświetlanie poziomu cieczy
 pomiar i wyświetlanie czasu pracy i ilości załączeń pompy oraz ilości tłoczonego medium
 pomiar i wyświetlanie natężenia prądu
 płynnie nastawialne zabezpieczenie: nadprądowe, podprądowe, nadciśnieniowe
 płynnie nastawialne zabezpieczenie: max czasu pracy, zastojowe, opóźnienia wyłączenia pompy celem odsłonięcia dzwonu
 płynnie nastawialne funkcję opóźnienia załączenia pompy po powrocie zasilania
 rejestrowania wystąpienia alarmów w ilości min. 50, zawierających informację: czas i data oraz typ alarmu.
 Możliwość podłączenia zewnętrznego panelu kontrolnego lub modemu do komunikacji bezprzewodowej (GSM/WIFI) lub przewodowej (LAN)
Skrzynka montowana na ścianie budynku lub na stojaku (wykonany ze stali 304 lub lepszej). Zalecana odległość skrzynki w linii prostej od zbiornika do miejsca montażu wynosi 6mb dla regulatorów 10 mb (11mb dla regulatorów 15mb)
• Regulatory poziomu
Wymaga się, aby w jednym cyklu pracy wypompować 50 litrów +/-10% ścieków. Każdy z poziomów musi być realizowany przez niezależny regulator.
a) Poziom S2 Praca - Hydrosonda - załącz / wyłącz pompę
b) Poziom S3 Alarm - Hydrosonda - alarm (przepełnienie) + załącz / wyłącz pompę
Hydrosonda to hydrostatyczny czujnik poziomu ścieków, pracujący beznapięciowo w zbiorniku. Hydrosonda pełni funkcję załączenia i wyłączenia pomp oraz włączenia alarmu. Nie dopuszcza się zastosowania przewodów dłuższych niż 15 mb.
Dopuszcza się zastosowanie czujników poziomu w postaci pływaków z przewodem neoprenowym odpornym na ścieki oraz na efekty starzenia się (twardnienia) w okresie eksploatacji. Na skutek zmiany poziomu cieczy pływaki będą podnosić się i przekazywać sygnał S1 - SUCHOBIEG (zabezpieczenie przed „pracą na sucho”) lub S2 - PRACA (załącz / wyłącz pompę) lub S3 – ALARM (w przypadku przekroczenia poziomu ścieków w zbiorniku oraz awaryjna praca pompy (załącz / wyłącz)),
• Pompa zatapialna wyporowa z rozdrabniaczem szt. 1 o poniższych parametrach technicznych i jakościowych:
1. Parametry hydrauliczne pracy: Qmin.=0,55 1/s przy Hmin = 0,5MPa, przy wymaganych parametrach silnika elektrycznego.
2. Parametry elektryczne silnika pompy: Pn=800W +/-10%, U=230V/400V, n=~1450obr/min.+/-10%, (małe obroty silnika zmniejszają częstotliwość wymiany części pracujących obniżając koszty eksploatacji). Powyższe parametry silnika zapewniają dużą energooszczędność oraz wieloletnią żywotność części pracujących.
3. Silnik elektryczny wykonany w wersji przeciwwybuchowej Ex, wyposażony zabezpieczenie termiczne typu klikson.
4. Masa pompy nie może przekraczać 25 kg
5. Rozdrabniacz: wykonany ze stali nierdzewnej o podwyższonej odporności na ścieranie hartowanej do twardości 55-60 HRC, średnica wirnika rozdrabniacza min. 125mm (duża średnica zapewnia rozdrabnianie wszystkich nietypowych zanieczyszczeń jak szmaty, podpaski, pieluszki, prezerwatywy i inne, jednocześnie gwarantując nieblokowalność pompy, co obniża koszty eksploatacji).
6. Silnik zabezpieczony przed ściekami poprzez uszczelnienie mechaniczne (nie dopuszcza się stosowanie uszczelnień typu simering jako awaryjnych i małoodpornych na ścieki). Przykładowy typ pompy: ORKA-N 5/4” firmy INWAP lub inne spełniające powyższe wymogi techniczne i jakościowe.
 Zawór zwrotny 5/4" - żeliwo, stal nierdzewna lub równoważne; zawór zwrotny musi być zgodny z normą PN-EN 12050-4.
 Pion tłoczny DN32 - stal 304 lub lepsza
 Belka wsporcza - stal 304 lub lepsza
 Szybkozłącze hydrauliczne DN32 — stal 304 lub lepsza - ułatwia osadzanie oraz rozłączanie pompy od rurociągu tłocznego bez konieczności rozkręcania jakichkolwiek elementów, nie dopuszcza się stosowania elementów typu złącze skręcane, śrubunek itp.
 Klucz zasuwy nożowej - stal 304 lub lepsza - umożliwia zamykanie zaworu z poziomu ziemi (ok. 30cm od ziemi). Na wyposażeniu eksploatatora dostarczona w ilości 1% ogólnej ilości pompowni.
 Zawór odcinający DN32 - stal 304 lub lepsza - typu zasuwa nożowa obsługiwany z poziomu ziemi
 Prowadnica - stal 304 lub lepsza - ułatwia osadzanie pompy przy wysokim poziomie ścieków
 Uchwyt do wyciągania pompy - stal 304 lub lepsza - umożliwia wyciąganie pompy z poziomu ziemi
 Zawór bezpieczeństwa nastawa 0,6 MPa - mosiężny lub równoważne
 Stojak skrzynki sterującej - stal 304 lub lepsza (opcja - jeśli konieczne)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 114068,46 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258115,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425862,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258115,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akwedukt Staszów sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661746539

7.3.3) Ulica: Towarowa 7D

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258115,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395034,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625516,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395034,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akwedukt staszów sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661746539

7.3.3) Ulica: Towarowa 7D

7.3.4) Miejscowość: Staszów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395034,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121640,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158723,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121640,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PISiP Insmont Edward Bąk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8660001263

7.3.3) Ulica: Wyzwolenia 5

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121640,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.