eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Wykonanie PFU pn.: "Scalanie gruntów na terenie obr. ewid. Krzyżanowice - budowa, przebudowa i remont dróg transportu rolnego"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00063868 z dnia 2021-05-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie PFU pn.: „Scalanie gruntów na terenie obr. ewid. Krzyżanowice - budowa, przebudowa i remont dróg transportu rolnego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT RACIBORSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Raciborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Okrzei 4

1.5.2.) Miejscowość: Racibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 4597385

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatraciborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatraciborski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.powiatraciborski.pl / https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie PFU pn.: „Scalanie gruntów na terenie obr. ewid. Krzyżanowice - budowa, przebudowa i remont dróg transportu rolnego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eda9c60b-a366-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002426/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Scalanie gruntów na terenie obrębu ewidencyjnego Krzyżanowice, gmina Krzyżanowice – budowa, przebudowa i remont dróg transportu rolnego oraz roboty na rowach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Działanie 4 – Inwestycje w środki trwałe, Poddziałanie 4.3 – „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa”. Operacja typu „Scalanie gruntów”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038728/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.VII.272.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 218440 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13350 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiot zamówienia polega na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego oraz wykonaniu wyceny planowanych robót budowlanych, dla robót realizowanych w ramach zagospodarowania poscaleniowego na obrębie ewidencyjnym Krzyżanowice w gminie Krzyżanowice - dla budowy, przebudowy i remontów dróg transportu rolnego o szerokości 4,0 m i długości 10,695 km w szczególności:
1) Przebudowa dróg szerokości 4,0 m na długości 1 160 mb w tym: nr D3b o dł. 442 m; nr D17b o dł. 480 m, nr D18b – 238 m,
- planowany zakres prac obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, przygotowanie podłoża, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszyw naturalnych, wykonanie nawierzchni z asfaltu, połączenie nawierzchni drogi nr D17b z drogą gminną,

2) Przebudowa dróg szerokości 4,0 m na długości 6 847 mb w tym: nr D1 o dł. 1482 m, nr D2b o dł. 454 m, nr D10 o dł. 420 m, nr D11a o dł. 927 m, nr D12 o dł. 696 m, nr D13 o dł. 790 m, nr D14 o dł. 330 m, nr D15 o dł. 179 m, nr D18c o dł. 231 m, nr D19 o dł. 442 m, nr D25 o dł. 444 m, nr 30a o dł. 164 m, nr D31 o dł. 288 m,
- planowany zakres prac obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, przygotowanie podłoża, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszyw naturalnych, połączenie nawierzchni dróg D1, D12, D18c, D25, D30a, D31, z drogami gminnymi,

3) Remont dróg szerokości 4,0 m na długości 2 077 mb w tym: nr D2a o dł. 1178 m, nr D3a o dł. 307 m, nr D11b i D11c o dł. 512 m, nr D24b o dł. 80 m,
- planowany zakres prac obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne rozebranie części podbudowy, transport urobku, przygotowanie podłoża, wykonanie nawierzchni z kruszyw naturalnych, połączenie nawierzchni dróg D2a, D11b, D11c, z drogami gminnymi,

4) Budowa dróg szerokości 4,0 m na długości 611 mb w tym: nr D9 o dł. 456 m; nr D28 o dł. 155 m,
- planowany zakres prac obejmuje głównie: roboty pomiarowe, mechaniczne korytowanie, transport urobku, przygotowanie podłoża, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kruszyw naturalnych, przebudowę/remont urządzeń odwadniających,

3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) wykonanie niezbędnej inwentaryzacji,
2) wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129),
3) wykonanie wyceny planowanych robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym z 18 maja 2004 r. (Dz. U. z 2004 r., poz. 1389).
3.3. Zamawiający dysponuje mapami ewidencyjnymi oraz mapami zasadniczymi w części posiadanej przez zasób geodezyjny dla zakresu przedmiotu zamówienia, które przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej, do celów opracowania dokumentacji w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
3.6. Pozostałe wymagania określono we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PN-PROJEKT mgr inż. Piotr Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6391150734

7.3.3) Ulica: Węgierska 11

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

2021-05-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.