eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Przebudowa drogi powiatowej nr 4770P na odcinku od DW309 Poznań- Wrocław do skrzyżowania w m. Wilkowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 4770P na odcinku od DW309 Poznań- Wrocław do skrzyżowania w m. Wilkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 525 69 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 4770P na odcinku od DW309 Poznań- Wrocław do skrzyżowania w m. Wilkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-585845e5-4ec0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001745/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Przebudowa drogi powiatowe nr 4770P na odc. od DW309 Poznań-Wrocław do skrzyżowania w m. Wilkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286810/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/p.n/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi: „Przebudowę drogi powiatowej nr 4770P na odcinku od DW309 Poznań- Wrocław do skrzyżowania w m. Wilkowice”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wycinka drzew oraz mechaniczne karczowanie pni
- frezowanie nawierzchni bitumicznej
- roboty rozbiórkowe nawierzchni bitumicznej, betonowej, z kostki brukowej betonowej, z płyt betonowych, z kamienia narzutowego, z płyt drogowych żelbetowych, krawężnika z ławą, obrzeża, podbudowy tłuczniowej, betonowej, przepustów pod zjazdami z rur betonowych i tworzywa sztucznego, oraz ścianek czołowych betonowych wraz z fundamentami,
- roboty ziemne pod konstrukcje nawierzchni jezdni, zjazdów ciągu pieszego i pieszo-rowerowego oraz chodnik,
- odtworzenie i pogłębienie rowów przydrożnych,
- budowa przepustów pod zjazdami z rur polietylenowych
- wykonanie wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o klasie wytrzymałości C5/6 (Rm=5 MPa),
- ustawienie krawężników i obrzeży betonowych wibroprasowanych na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 31,5/63 mm stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie,
- oczyszczenie i skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową,
- ułożenie podbudowy z mieszanki mineralno-bitumicznej,
- ułożenie nawierzchni zjazdów, ciągu pieszego i pieszo-rowerowego oraz chodnika z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4
- ułożenie warstwy wiążącej oraz ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- montaż barier ochronnych oraz ustawienie słupków do znaków drogowych wraz z montażem tablic znaków drogowych,
- malowanie grubowarstwowe linii segregacyjnych, krawędziowych ciągłych i przerywanych, przejść dla pieszych oraz symboli na jezdni,

UWAGA!
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie obejmuje:
1) wykonanie rurociągu GRP 600 SN 10, przedstawionego na Planie zagospodarowania terenu- rysunek nr 3, Projektu budowlanego kanalizacji deszczowej, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ. W miejscu rurociągu należy wykonać rów przydrożny.
2) całkowitej wycinki drzew, przedstawionej w dokumentacji projektowej.
Należy wyciąć i wykarczować drzewa, zgodnie z następującymi numerami liczby porządkowej- Wykazu drzew do usunięcia/przesadzenia o nr: 15, 17, 38, 58, 59, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 80, 81, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 135, 140.
Przedstawione modyfikacje, zostały uwzględnione w przedmiarze robót i kosztorysach ofertowych, stanowiącym załącznik nr 8 i nr 9 do SWZ

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (SSTWiORB)- załącznik nr 7 do SWZ
- przedmiar robót– załącznik nr 8 do SWZ
- kosztorysy ofertowe– załącznik nr 9 do SWZ
- projekt budowlany – załącznik nr 10 do SWZ
- projekt stałej organizacji ruchu (PSOR) – załącznik nr 11 do SWZ

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4. Gwarancja i rękojmia
- Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.
- Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – max. 60 miesięcy.

Zamówienie publiczne dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6886594,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7223176,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6886594,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928

7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe,
roboty ziemne, odwodnienie, podbudowy
niebitumiczne, roboty brukarskie, oznakowanie
urządzenia bezpieczeństwa ruchu, roboty
wykończeniowe, roboty branży kanalizacyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6886594,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.