eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa krzeseł ewakuacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami wraz z montażem - 10 szt."



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa krzeseł ewakuacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami wraz z montażem – 10 szt.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 359 13 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa krzeseł ewakuacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami wraz z montażem – 10 szt.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da352d29-981f-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063487

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00324213/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Dostawa urządzeń medycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.100.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45335,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk krzeseł ewakuacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami, określonych w załączniku nr 2 do SWZ, wraz z ich montażem oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, zwanych dalej także: „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: nie wcześniej niż 2022r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje oprócz zakupu również:
a) transport wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
b) montaż w następujących lokalizacjach na terenie Kampusu Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie:
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Bielska 62 – 1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Niemcewicza 2-1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Niemcewicza 6 – 1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Paderewskiego 13 -1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Paderewskiego 9 – 1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Niemcewicza 4 – 1 szt.
- Osiedle Akademickie DSN ul. Niemcewicza 8 – 2 szt.
- Osiedle Akademickie Dom Studenta UŚKA u. Bielska 66 – 2 szt.
c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (min. 8 osób, nie więcej niż 12) w miejscu montażu urządzeń z obsługi, użytkowania i niezbędnej konserwacji urządzeń, wraz z wydaniem zaświadczeń imiennych dla każdej przeszkolonej osoby,
d) zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego urządzeń w okresie gwarancji.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32702,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66607,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32702,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EnSafe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-222-09-92

7.3.3) Ulica: Krakowska 390

7.3.4) Miejscowość: Zabierzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-080

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32702,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.