Ogłoszenie z dnia 2024-01-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00544255/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
- 2023/BZP 00550056/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-13
- 2023/BZP 00555682/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-15
- 2023/BZP 00563648/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa krzeseł ewakuacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami wraz z montażem – 10 szt.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/us1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa krzeseł ewakuacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami wraz z montażem – 10 szt.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da352d29-981f-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00324213/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa urządzeń medycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.1.100.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45335,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 sztuk krzeseł ewakuacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami, określonych w załączniku nr 2 do SWZ, wraz z ich montażem oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, zwanych dalej także: „urządzeniami” lub „przedmiotem zamówienia”.
2) Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji: nie wcześniej niż 2022r.), posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terytorium RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje oprócz zakupu również:
a) transport wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
b) montaż w następujących lokalizacjach na terenie Kampusu Uniwersytetu Śląskiego w Cieszynie:
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Bielska 62 – 1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Niemcewicza 2-1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Niemcewicza 6 – 1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Paderewskiego 13 -1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Paderewskiego 9 – 1 szt.
- Wydział Sztuki i Nauki o Edukacji - ul. Niemcewicza 4 – 1 szt.
- Osiedle Akademickie DSN ul. Niemcewicza 8 – 2 szt.
- Osiedle Akademickie Dom Studenta UŚKA u. Bielska 66 – 2 szt.
c) przeszkolenie pracowników Zamawiającego (min. 8 osób, nie więcej niż 12) w miejscu montażu urządzeń z obsługi, użytkowania i niezbędnej konserwacji urządzeń, wraz z wydaniem zaświadczeń imiennych dla każdej przeszkolonej osoby,
d) zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego urządzeń w okresie gwarancji.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32702,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66607,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32702,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EnSafe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-222-09-92
7.3.3) Ulica: Krakowska 390
7.3.4) Miejscowość: Zabierzów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-080
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32702,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przygotowanie graficzne i druk materiałów reklamowych
- BO - L16/10/X - Doposażenie placu zabaw dla przedszkolaków Modernizacja placu zabaw w Miejskim Przedszkolu nr 63 im. Pluszowego Misia w Katowicach
- BO - L9/08/X - Budowa naukowego placu zabaw przy Szkole nr 58 w Katowicach
- Zestawy do zabiegów fotoforezy ZP-24-041BN
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie w zestaw endoskopowy Pracowni Endoskopii Szpitala wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Zakup i dostawa toru wizyjnego 4K ICG z zestawem narzędzi laparoskopowych dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - 2 PAKIETY
- Dostawa urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.