eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 289 przy ul. Twardej 60A - numer postępowania 56/ZP/23



Ogłoszenie z dnia 2024-01-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 289 przy ul. Twardej 60A – numer postępowania 56/ZP/23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 289 przy ul. Twardej 60A – numer postępowania 56/ZP/23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80002587-6cce-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00062771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518899/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 289 przy ul. Twardej 60A

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 56/ZP/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 981222,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, między innymi, niżej wymienionych robót budowlanych:
a) docieplenie ścian zewnętrznych i izolacji przeciw wodnej ścian fundamentów,
b) docieplenie słupów zewnętrznych i przepierzeń ściennych,
c) docieplenie stropodachu,
d) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,
e) wymiana stolarki okiennej zewnętrznej,
f) montaż parapetów zewnętrznych,
g) wymianę obróbek blacharskich i kratek wentylacyjnych,
h) montaż nowych parapetów zewnętrznych,
i) malowanie elewacji,
j) Wymiana instalacji odgromowej,
k) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
Uwaga! Wskazana w ppkt 2.1 dokumentacja projektowa zawiera również wykonanie instalacji fotowoltaicznej, która nie jest objęta niniejszym zamówieniem i nie będzie wykonana w ramach tego zamówienia. Roboty te nie zostały uwzględnione w przedmiarze robót.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
2.1) Dokumentacja projektowa pod nazwą „Projekt techniczny remontu i ocieplenia budynku przedszkola nr 289 przy ul. Twardej 60A w Warszawie”, opracowana przez biuro projektowe MM SECURE DESIGN MACIEJ MACIĄGA, ul. Rembielińska 20 lok. 403, 03-352 Warszawa- stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ. W skład dokumentacji projektowej wchodzą niżej wymienione dokumenty:
a) Projekt budowlany termomodernizacji budynku w branży budowlanej i elektrycznej .
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
c) Przedmiar robót w branży budowlanej i elektrycznej służący do celów informacyjnych.
d) Informacje o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
2.2) Projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące robót budowlanych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, gdyż roboty stanowiące przedmiot zamówienia wzajemnie się przenikają, większość należy wykonywać bezpośrednio jedna po drugiej w reżimie technologicznym. Organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu, wynikające stąd ograniczenia i nie może zakłócać pracy przedszkola.
5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
6. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 1 206 903,52 zł.
7. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust. 3 wzoru umowy.
8. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
10. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i odstąpił od zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 31

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 31

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 24

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1140000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1687560,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.