eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszcza Mariańska › Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062402 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszccza-marianska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b97a210c-984b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002440/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029372/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219950,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej przy ul. Konstytucji 3 Maja 3 w Puszczy Mariańskiej, nr ewid. działki 151/17, woj. mazowieckie, ujętego w ewidencji zabytków, na podstawie:
1) pozwolenia na budowę nr RB.6740.2.3.2021 wydanym przez Starostę Żyrardowskiego z dnia 18.01.2021r.
2) opinii Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wydanym przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Warszawie z dnia 25.02.2020r.
Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w projekcie budowlanym - załącznik nr 8 do SWZ, przedmiarze robót – załącznik nr 9 do SWZ oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres robót obejmuje:
a) wymianę okien i drzwi drewnianych na stolarkę drewnianą z odwzorowaniem kształtu, wymiarów, proporcji i kolorystyki istniejących okien;
b) wymianie parapetów wewnętrznych drewnianych oraz zewnętrznych stalowych powlekanych proszkowo;
c) obróbkę murarsko-tynkarską obsadzonej stolarki;
d) malowanie glifów;
e) usunięcie z terenu szkoły i utylizację przez wyspecjalizowaną firmę materiałów z rozbiórki i demontażu stolarki i parapetów;
f) sprzątnięcie pomieszczeń po zakończeniu prac remontowych.
2. Parametry techniczne:
a) okna i drzwi należy wykonać z drewna klejonego min. trójwarstwowego. Elementy stolarki należy wykonać z półfabrykatów z drewna klejonego co powinno być potwierdzone stosownymi dokumentami i certyfikatami;
b) szklenie stolarki pakietami 3-szybowymi o wsp. Ug max=0,9W/m20K. Ramki międzyszybowe tzw. ciepłe w kolorze dopasowanym do koloru stolarki. Współczynnik przenikania ciepła dla całego okna nie może przekroczyć U=1,1 W/m20K. Współczynnik przenikania ciepła dla drzwi nie może przekraczać 1,30W/m20K;
c) parapety wewnętrzne z drewna dębowego gr. 4cm, szer. 44cm, malowane dwukrotnie lakierem chemoutwardzalnym;
d) parapety zewnętrzne z blachy powlekanej o szerokości do 25 cm i ponad 25 cm w rozwinięciu;
e) wykonanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych zwykłych kat. III na podłożu z cegieł lub betonowym na stykach murów z ościeżnicami;
f) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych ścian farbą emulsyjną z przygotowaniem powierzchni.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlany - załącznik nr 8 do SWZ, przedmiar robót – załącznik nr 9 do SWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ.
4. Dokumentacja techniczna oraz przedmiary zostały udostępnione na stronie:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings.
5. Mając na uwadze bezpieczeństwo znajdujących się na terenie realizowanej inwestycji uczniów szkoły zaleca się wykonywanie prac remontowych, kiedy w szkole nie odbywają się lekcje, ani inne zajęcia z młodzieżą. W przypadku braku takiej możliwości należy wyłączyć z użytkowania remontowany fragment oraz wyznaczyć teren na zewnątrz z jego zabezpieczeniem przed dostępem osób trzecich.
6. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ, opisem technicznym, z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego lub nadzoru autorskiego.
7. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały odpowiednio w załącznikach nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230999,95

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251611,85

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230999,95

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kołodziejczyk Janusz „OKNA-KOŁODZIEJCZYK”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351226532

7.3.3) Ulica: Os. Mastalerze 33 F

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230999,95

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.