eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Remont węzła cieplnego WKU Łomża (K-667)"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-24


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00062035 z dnia 2021-05-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont węzła cieplnego WKU Łomża (K-667)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200689828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kawaleryjska 70

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-325

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 25wog.kancelaria@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.25wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/25wog_wp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojsko

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont węzła cieplnego WKU Łomża (K-667)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b55a0e7d-92c6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00062035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006631/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Konserwacja węzła cieplnego WKU Łomża

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026571/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 05/W1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 278720,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
4543000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000 -1 Roboty rozbiórkowe
45262522-6 Roboty murarskie
45320000-6 Roboty izolacyjne
45421130-4 Stolarka okienna i drzwiowa
45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg
45421146-9 Instalowanie ścianek działowych
45410000-4 Tynkowanie
45442100-8 Roboty malarskie
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych
45431000-7 Kładzenie płytek
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 Instalowanie wentylacji
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
Zakres przewidzianych robót remontowych obejmuje:
A. Roboty budowlane:
a) Roboty rozbiórkowe i demontażowe
rozbiórka konstrukcji schodów zewnętrznych wraz z murem oporowym podłużnym
rozebranie ścianki w łazience
skucie i rozebranie skosów betonowych wraz z wypełnieniem w pomieszczeniach składu opału i kotłowni
demontaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów okiennych
rozebranie posadzki na gruncie w pomieszczeniu gospodarczym nr 8
rozkucie otworu drzwiowego do łazienki
demontaż instalacji elektrycznej
demontaż instalacji sanitarnych i urządzeń węzła cieplnego
b) Roboty budowlane
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
remont istniejących posadzek betonowych z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, wylewki betonowej oraz okładziny z płytek gres
wykonanie cokolika z płytek gres przy wszystkich ścianach
dostosowanie istniejącej studzienki schładzającej do poziomu posadzki
przecieranie i wygładzanie tynków
wymiana istniejących kratek wentylacyjnych
prace malarskie i okładzinowe ścian
wykonanie nowego muru oporowego żelbetowego oraz żelbetowych schodów zewnętrznych
wykonanie hydroizolacji murów oporowych
wykonanie nierdzewnej balustrady na murku schodowym
montaż lekkiego zadaszenia nad schodami zewnętrznymi
c) Roboty instalacyjne elektryczne:
wykonanie rozdzielnic elektrycznych i zasilania rozdzielnic
instalacje oświetlenia podstawowego i awaryjno – ewakuacyjnego
instalacje gniazd wtykowych 230 V, 400 V i zasilania urządzeń
instalacja przeciwporażeniowa
instalacja przeciwprzepięciowa
instalacja połączeń wyrównawczych
instalacja sterowania urządzeń węzła cieplnego
d) Instalacje sanitarne:
wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji
wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej
wymiana baterii i przyborów sanitarnych
wymiana instalacji centralnego ogrzewania
przepłukanie, pomalowanie i ponowne zamontowanie istniejących grzejników żeliwnych
wymiana urządzeń, elementów i armatury węzła cieplnego
izolacje cieplne.
UWAGA:
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji, projekty budowlano-wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej.
Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia. W przypadku urządzeń technologicznych węzła cieplnego dołączono karty katalogowe doboru i charakterystyki, na podstawie których można dobrać inne urządzenia zamienne o równoważnych parametrach technicznych kompatybilnych z systemem ciepłowniczym MPEC Łomża.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294954,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483286,96

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294954,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AHORST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291747136

7.3.3) Ulica: ul. Bartosza 7

7.3.4) Miejscowość: Milanówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294954,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-05-24 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.