eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Termomodernizacja budynku wraz z wymianą kotła gazowego na kaskadę kotłów gazowych w Szkole Podstawowej nr 16 (w ZSz-P nr 6), w dzielnicy Boguszowice Stare



Ogłoszenie z dnia 2022-02-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku wraz z wymianą kotła gazowego na kaskadę kotłów gazowych w Szkole Podstawowej nr 16 (w ZSz-P nr 6), w dzielnicy Boguszowice Stare

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku wraz z wymianą kotła gazowego na kaskadę kotłów gazowych w Szkole Podstawowej nr 16 (w ZSz-P nr 6), w dzielnicy Boguszowice Stare

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04ec0764-2740-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/26/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.28 Szkoła Podstawowa nr 16 (w ZSz-P nr 6) dz. Boguszowice Stare; termomodernizacja budynku wraz z wymianą kotła gazowego na kaskadę kotłów gazowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00227034/09

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.94.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 8955972,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1965905,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja budynku wraz
z wymianą kotła gazowego na kaskadę kotłów gazowych w Szkole Podstawowej
nr 16 (w ZSz-P nr 6), w dz. Boguszowice Stare.
Zamawiający ustalił termin wykonania przedmiotu zamówienia do 26 sierpnia 2022r., ponieważ prace będą wykonywane w czynnym obiekcie – w trakcie trwającego roku szkolnego, stąd należy przewidywać, że część robot będzie możliwa do wykonania dopiero w okresie przyszłorocznych wakacji letnich.
Powyższe założenie dotyczące terminu wykonania robót zostało przyjęte, ponieważ na obecnym etapie planowania realizacji inwestycji Zamawiający nie jest w stanie zapewnić potencjalnych Wykonawców o możliwości udostępnienia obiektu na potrzeby realizacji całości przedmiotu zmówienia w okresie trwającego roku szkolnego, natomiast z drugiej strony Zamawiający oczekuje systematycznej i szybkiej realizacji inwestycji w zakresie robót, które nie będą kolidowały z funkcjonowaniem obiektu. Przypomina się również o możliwości realizacji części robót w okresie wakacji zimowych, które w obecnym roku szkolnym przypadają w województwie śląskim na drugą połowę lutego 2022 r.
Okres wakacji zimowych będzie można wykorzystać na wymianę stolarki, jak również na prace instalacyjne w kotłowni.
Zakres robót do wykonania:
BRANŻA BUDOWLANA:
- docieplenie dachu (klatka schodowa, łącznik oraz sala gimnastyczna),
- docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją (w głównej części budynku/ najwyższej),
- docieplenie elewacji,
- docieplenie ścian fundamentowych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- wymiana podokienników zewnętrznych i wewnętrznych,
- wymiana systemu odprowadzenia wody z dachu (rynny i rury spustowe),
- wymiana opaski odwadniającej,
- remont pomieszczenia kotłowni wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi towarzyszącymi robotom instalacyjnym,
- przełożenie kamer, instalacji alarmowej i odgromowej na elewacji,
- przełożenie istniejących elementów identyfikacyjnych i informacji budynku.
BRANŻA SANITARNA:
- przebudowa instalacji centralnego ogrzewania,
- wymiana kotłów gazowych na nowe.
BRANŻA ELEKTRYCZNA:
- przebudowa instalacji odgromowej,
- roboty elektryczne towarzyszące robotom instalacyjnym z niezbędnym zakresie.
Szczegółowy zakresy robót budowlanych opisuje wielobranżowe dokumentacja projektowa.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania tablicy informacyjnej o wymiarach 0,8 x 1,2 m, która będzie dotyczyła dofinansowaniem zadania ze środków Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych - szczegóły na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/rzadowy-fundusz-inwestycji-lokalnych
Tablicę informacyjną należy:
- wykonać z tworzywa sztucznego wraz nadrukiem odpornym na warunki atmosferyczne,
- umieścić w momencie rozpoczęcia inwestycji oraz po realizacji inwestycji,
- umieścić na przedmiocie inwestycji lub w jej pobliżu, w miejscu ogólnodostępnym
i dobrze widocznym.
Inne wymagania:
- przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji,
- wymagane opracowanie instrukcji obsługi urządzeń.
Podstawą wyceny zakresu objętego przedmiotem zamówienia są załączone przedmiary robót, które wraz z projektami budowlano-wykonawczymi stanowią opis przedmiotu zamówienia, wszelkie koszty związane z realizacją powyższych ustaleń należy ująć w cenie ofertowej.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska.
Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą / innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych;
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy;
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie);
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów;
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach.
Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne
z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania;
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1: realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- wykonywanie prac budowlano-montażowych,
- wykonywanie prac budowlanych wykończeniowych,
- wykonywanie prac budowlanych instalacyjnych w specjalności elektrycznej,
- wykonywanie prac budowlanych instalacyjnych w specjalności sanitarnej.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji
na wykonane roboty, zastosowane materiały oraz dostarczone wyposażenie
i urządzenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- wyciąg z dokumentacji projektowych,
- przedmiary robót,
- STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2415000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3321000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2415000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Wielobranżowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000447327

7.3.3) Ulica: ul. Wysoka 15/17

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2415000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-08-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.