eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej - etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-05-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00060999 z dnia 2021-05-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51fe5f51-831c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej - część numer 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016952/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach:
1) Szkoły podstawowej w Brzózie Królewskiej o mocy 39,68 kWp, zakres dostawy obejmuje:
- budowę rozdzielnicy RPV,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV1, PV2,
- montaż falowników DC/AC,
- montaż rozdzielnic RDC1, RDC2 wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku
2) Szkoły podstawowej w Dębnie o mocy 29,44 kWp, zakres dostawy obejmuje:
- budowę rozdzielnicy RPV,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV1, PV2,
- montaż falowników DC/AC,
- montaż rozdzielnic RDC1, RDC2 wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.
3) Szkoły podstawowej w Przychojcu o mocy 16,64 kWp
- rozbudowę istniejącej rozdzielnicy RG,
- wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych tras kablowych na potrzeby systemu PV,
- montaż falownika DC/AC,
- montaż rozdzielnicy RDC wraz z osprzętem,
- montaż modułów fotowoltaicznych krystalicznych na dachu budynku,
- rozbudowę instalacji odgromowej budynku.

Pozostałe wymagania:
- dopuszcza się zastosowanie modułów fotowoltaicznych o większej mocy niż przyjęto w dokumentacji projektowej oraz mniejszej liczby modułów pod warunkiem, że moc instalacji nie będzie mniejsza od projektowanej i nie większa od mocy przyłączeniowej na danym obiekcie.
- minimalne wymagania jakie musi spełnić moduł fotowoltaiczny to:
1) współczynnik temperaturowy Pmax mniejszy lub równy w wartości bezwzględnej 0,4 %/°C,
2) współczynnik wypełnienia FF większy lub równy 77,5%,
3) wytrzymałość mechaniczna na obciążenie śniegiem min. 5400 Pa,
4) rama aluminiowa,
5) szyba hartowana grubości min 3,2mm z powłoką antyrefleksyjną
6) masa modułów nie większa niż 12 kg/m2
- Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Wraz z dokumentacją powykonawczą Wykonawca złoży wszystkie wymagane certyfikaty i atesty. Dokumenty - należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie inwestycji zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac montażowych, za ich zgodność z dokumentacją przetargową.
- Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach, spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
- W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. Wszelkie prace instalacyjne należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną.
- Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń a także pierwszego rozruchu tak aby oddać w pełni gotową instalację do użytkowania.
- Wykonawca w okresie gwarancji na montowane instalacje, wykona wszelkie przeglądy, naprawy objęte gwarancją, przeglądy gwarancyjne, koszty dojazdu itp. bezpłatnie na rzecz Zamawiającego. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji.
- Wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów niezbędnych do odbioru instalacji przez OSD - PGE Dystrybucja S.A.

2. Szczegółowy zakres prac określa:
1) Dokumentacja projektowa
2) Opis przedmiotu zamówienia

3. Dokładny zakres zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny przedstawia dokumentacja projektowa, dlatego Zamawiający zaleca przy dokonaniu wyceny oferty dokładną weryfikację tego dokumentu. Przedmiary stanowią funkcję pomocniczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 26

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 25

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 439233

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248000

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO ELEKTRYCZNE I FOTOWOLTAICZNE - TOMASZ KRZEMIŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141317884

7.3.3) Ulica: Jagodnik 42a

7.3.4) Miejscowość: Cmolas

7.3.5) Kod pocztowy: 36-105

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248000,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

2021-05-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.