eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa wodomierzy do wody zimnej i nakładek do odczytu radiowego



Ogłoszenie z dnia 2023-01-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wodomierzy do wody zimnej i nakładek do odczytu radiowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830338452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158323679

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkim.sandomierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_sandomierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wodomierzy do wody zimnej i nakładek do odczytu radiowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9754880-8819-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060884

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524557

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWiK/3663/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa w rozumieniu ustawy Pzp.
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączniku nr 8 do SWZ. Składając ofertę Wykonawca oferuje 2 letni okres gwarancji na wszystkie oferowane produkty. W okresie gwarancji oferowany Przedmiot zamówienia musi spełnić wymagania wskazane w SWZ i jego załącznikach.
3. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
4. Miejscem realizacji Przedmiotu zamówienia: 27-600 Sandomierz, ul. Przemysłowa 12 w godzinach 7-15 w dni robocze.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania opcji w oparciu o opis zamieszczony w Załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy wodomierzy). W trakcie realizacji opcji termin realizacji umowy nie ulega zmianie, a wymagania związane ze sposobem realizacji zgodnie z pierwotną umową. Realizacja opcji nie wymaga akceptacji/zgody Wykonawcy.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający nie uzależnia złożenia oferty od uczestnictwa przez Wykonawcę w wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
9. Zamawiający przewiduje/ dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej przed terminem składania ofert. Wobec powyższego, Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej.
Wykonawcy zainteresowani dokonaniem wizji lokalnej zobowiązani są uzgodnić termin wizji z przedstawicielem Zamawiającego. Osoba do kontaktów: pan Tomasz Przyłucki, tel.: 668 663 092. Wizja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagane odbycie wizji lokalnej, a jedynie zaleca w niej udział ze względu na szczególne uwarunkowania teleinformatyczne i organizacyjne realizacji dostawy. Zamawiający nie będzie udzielał w trakcie wizji lokalnej żadnych ustnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą trybu udzielania wyjaśnień treści SWZ.
Dokonanie wizji lokalnej będzie umożliwiało Wykonawcom przed terminem składania ofert weryfikację istniejącego u Zamawiającego oprogramowania w stosunku do oferowanych przez Wykonawców rozwiązań równoważnych. Zamawiający w trakcie wizji lokalnej między innymi zaprezentuje oprogramowanie i jego działanie:
- systemu odczytu IZAR,
- systemu finansowo-księgowego KOMADRES.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306030,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306030,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306030,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIEHL METERING Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 548-007-75-24

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 1A

7.3.4) Miejscowość: Bażanowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306030,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.