eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie "Bądź z Nami"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276807846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 7

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wtzbedzin@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.badzznami.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c6c4b3c5-9a68-11ee-953e-c2ea26915e21

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6c4b3c5-9a68-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00059670

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006779/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz uczestników Warsztatu Terapii Zajęciowej w Będzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553815

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Trasa nr 1:
Liczba przewożonych uczestników – 13
Środek transportu powinien posiadać: minimum 17 miejsc siedzących.
Przebieg dzienny środka transportu: ok. 80 km (dowóz i powrót)
DOWOZY do WTZ - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczestników do środka transportu w trakcie dowozu.
Dowóz:
Sączów ul. Kościuszki 37 – Sączów ul. Wolności 22A (osoba z problemami w poruszaniu się) – Strzyżowice ul.1 Maja 66 – Rogoźnik ul. Kościuszki 152 – Bobrowniki ul. Sienkiewicza 250A (osoba z problemami w poruszaniu się) – Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 430 (przystanek przy Netto) – Wojkowice ul. Plaka 4D (zbiórka przy Sobieskiego) – Wojkowice ul. Sucharskiego 18 (przy ulicy) - Boleradz 26 (przy ulicy, osoba z problemami w poruszaniu się) – Będzin-Grodziec ul. Słowackiego (przy Ośrodku Kultury) – Będzin-Grodzic ul. Barlickiego 73 (przy ulicy) – Będzin ul. Namiarkowa 79 (przy ulicy) - Będzin ul. Podłosie 10

Powrót:
Będzin ul. Podłosie 10 – Będzin ul. Gzichowska (przystanek przy targu) – Będzin-Grodziec ul. Barlickiego (przy ulicy) - Będzin-Grodziec ul. Słowackiego (przy Ośrodku Kultury) - Boleradz 26 (przy ulicy, osoba z problemami w poruszaniu się) - Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego (przystanek) - Bobrowniki ul. Sienkiewicza 250A (osoba z problemami w poruszaniu się) - Wojkowice ul. Jana III Sobieskiego 430 (przystanek przy Netto) - Rogoźnik ul. Kościuszki 152 - Strzyżowice ul.1 Maja 66 - Sączów ul. Wolności 22 A– Sączów ul. Kościuszki 37

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 100527,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Trasa nr 2
Liczba przewożonych uczestników – 19
Środek transportu powinien posiadać: minimum 22 miejsca siedzące
Przebieg dzienny środka transportu: ok. 46 km (dowóz i powrót)
DOWOZY do WTZ - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczestników do środka transportu w trakcie dowozu.
Dowóz:
Czeladź ul. Szpitalna (przystanek autobusowy) – Czeladź ul. Szpitalna (zatoczka przed przystankiem autobusowym – obok szkoły) – Czeladź ul. Kosmonautów 49 (przy ulicy) – Czeladź ul. Kosmonautów (przy Żabce) - Czeladź ul. Nowopogońska 208 – Czeladź-Piaski ul. Norwida 14 (parking osiedlowy) – Będzin Syberka ul. Piłsudskiego (przystanek autobusowy) - Będzin zatoczka przy ul. Śmigielskiego 7 (osoba z problemami w poruszaniu się) – Będzin ul. Partyzantów 54 – Będzin Dworzec PKP – Będzin ul. Podłosie 10

Odwóz:
Będzin ul. Podłosie 10 – Będzin ul. Gzichowska (przystanek przy targu) – Będzin Dworzec PKP - Będzin ul. Śmigielskiego (przystanek przy kościele) – Czeladź- Piaski ul. Norwida 14 (parking osiedlowy) – Czeladź-Piaski ul. Nowopogońska 208 – Czeladź ul. Kosmonautów 49 – Czeladź ul. Staszica (zatoczka przy szkole) – Czeladź ul. Szpitalna (przystanek autobusowy koło Biedronki)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 73791,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Trasa nr 3
Liczba przewożonych uczestników – 11
Środek transportu powinien posiadać: minimum 13 miejsc siedzących oraz miejsce na wózek inwalidzki
Przebieg dzienny środka transportu: ok. 100 km (dowóz i powrót)
DOWOZY do WTZ - przebieg trasy wraz z kolejnością wsiadania uczestników do środka transportu w trakcie dowozu.
Dowóz:
Brudzowice ul. Gajowa (przystanek autobusowy) – Brudzowice ul. Szkolna 147 (przystanek autobusowy) - Dziewki (przy ulicy obok przedszkola) - Żelisławice ul. Słowik (przy ulicy) – Siewierz ul. Mostowa 18 (Osoba z problemami w poruszaniu się) – Siewierz ul. Krasickiego 1 (przy przystanku) – Siewierz ul. Grabowa 6 (osoba z problemami w poruszaniu się) – Siewierz ul. Spokojna 13 (osoba z problemami w poruszaniu się – wózek inwalidzki) – Siewierz ul .Ogrodowa 17 (osoba z problemami w poruszaniu się) – Siewierz ul. Ogrodowa (przy ulicy) Będzin WTZ ul. Podłosie 10

Odwóz:
Będzin ul. Podłosie 10 – Preczów ul. Miodowa 22 – Brudzowice ul. Gajowa (przy sklepie Lewiatan) – Żelisławice ul. Słowik (przy ulicy) - Dziewki (przy ulicy obok przedszkola) - Siewierz ul. Mostowa 18 - Siewierz ul. Krasickiego 1 - Siewierz ul. Grabowa 6 - Siewierz ul. Spokojna 13 – Siewierz ul. Ogrodowa 17.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 121916,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199584,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMIL SKOWYRSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270027840

7.3.3) Ulica: ul. Węgroda 24

7.3.4) Miejscowość: Rogoźnik

7.3.5) Kod pocztowy: 42-582

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91938,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174636,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91938,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PRZEWOZOWE Jacek Gorzelak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277996000

7.3.3) Ulica: Gen. Jerzego Ziętka

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91938,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119658,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209563,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI PRZEWOZOWE Jacek Gorzelak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277996000

7.3.3) Ulica: Gen. Jerzego Ziętka

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.