eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-01-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław - Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000329881

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 4

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osir-inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W zakresie kultury fizycznej, w tym sportu i turystyki, w tym tertenów rekreacyjnych i urządzeń sportowych oraz prowadzenia targowisk i parkingów.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68865998-7016-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00058270

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015235/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476086/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2311.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 916034,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu (dalej OSiR) w 2023 r., zgodnie z przepisami:
1) ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 147, z późn. zm.), w szczególności wskazane w art. 13 i 16;
2) ustawy z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1720, z późn. zm.), w szczególności wskazane w art. 14.
Zamawiający szacuje, że łączna liczba godzin usług ratownictwa wodnego w 2023 r. wyniesie 28 540 godzin (ilość maksymalna, uwzględniająca przerwy technologiczne), z możliwością ich zmniejszenia, jeżeli wystąpią okolicznościami nieprzewidziane w chwili wszczęcia postępowania – w szczególności: przerw lub zmian w godzinach funkcjonowania pływalni i basenu spowodowanych awariami, zanieczyszczeniem niecek basenowych, przekroczeniem dopuszczalnych norm mikrobiologicznych i fizykochemicznych wody, znaczącym wzrostem kosztów utrzymania pływalni i basenów, skutkami działania siły wyższej, epidemii i innych przyczyn, których nie można przewidzieć w chwili wszczęcia postępowania, tym m.in. epidemii.

Szacuje się, że minimalny zakres świadczenia usług w przeliczeniu na osobogodziny może wynosić ok. 35% maksymalnego (9989 godzin).

3. Wykaz obiektów, w których będą świadczone usługi ratownictwa wodnego:
1) Kryta Pływalnia „Wodny Park", ul. Toruńska 46-48 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,5 x 25,0 m, nieckę rekreacyjną o głębokości 0,45 – 1,2 m z atrakcjami i hamownią, dwie wanny jacuzzi; trzy stanowiska ratownicze;
wymaganych jest 3 ratowników wodnych;
godziny funkcjonowania:
- od 6.00 do 22.00, w tym przerwy śniadaniowe dla ratowników w godzinach: dla pierwszego od 10.00 do 10.15 oraz od 18.00 do 18.15; dla drugiego od 10.15 do 10.30 oraz od 18.15 do 18.30, dla trzeciego od 10.30 do 10.45 oraz od 18.30 do 18.45;
lub
- od 10.00 do godziny 22.00, w tym przerwy śniadaniowe dla ratowników w godzinach: dla pierwszego od 16.00 do 16.15, dla drugiego od 16.15 do 16.30, dla trzeciego od 16.30 do 16.45.

2) Kryta Pływalnia „Delfin”, ul. M. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,3 x 24,85 m; dwa stanowiska ratownicze;
wymaganych jest 2 ratowników wodnych;
godziny funkcjonowania:
- od 6.00 do 22.00, w tym przerwy śniadaniowe dla ratowników w godzinach: dla pierwszego od 10.00 do 10.15 oraz od 18.00 do 18.15; dla drugiego od 10.15 do 10.30 oraz od 18.15 do 18.30;
lub
- od 10.00 do godziny 22.00, w tym przerwy śniadaniowe dla ratowników w godzinach: dla pierwszego od 16.00 do 16.15, dla drugiego od 16.15 do 16.30.

3) Basen Solankowy, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 24,93 x 6,0 m, jedną wannę jacuzzi; jedno stanowisko ratownicze;
wymagany jest jeden ratownik wodny;
godziny funkcjonowania: od 6.00 do 22.00 lub od 10.00 do 22.00. Zamawiający zapewni ratownikowi stanowisko pozwalające na nadzór i konsumpcję na terenie niecki basenowej.

Godziny funkcjonowania pływalni i basenu oraz godziny przerw śniadaniowych mogą być zmienione w każdym czasie, w zależności od potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 770580,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 948955 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 770580 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadgoplańskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562752676

7.3.3) Ulica: Popiela 2

7.3.4) Miejscowość: Kruszwica

7.3.5) Kod pocztowy: 88-150

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 770580 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.