eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 58

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-645

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wachowska@zs18.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38d23885-802c-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007432/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przydotowujących do egzaminów zawodowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowa 18”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040288/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS18.PZ18.3.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji i przeprowadzenia szkolenia uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu z obsługi drukarki 3D w ramach cyklu zajęć przygotowujących do egzaminów zawodowych (zwanych dalej „szkoleniami”).
2. Szkolenie realizowane jest w ramach projektu pn. „Zawodowa 18”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Edukacja, Działania 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy, Poddziałania 10.4.1. Dostosowanie systemów kształcenia i szkolenia zawodowego do potrzeb rynku pracy – konkursy horyzontalne.
3. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie 90 szkoleń z obsługi drukarki 3D, po jednym dla każdej z dziewięćdziesięciu 2-osobowych grup uczestników – uczniów Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu, kształcących się w zawodach:
1) technik elektryk,
2) technik mechanik,
3) technik mechatronik,
4) technik chłodnictwa i klimatyzacji
5) technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
- przy czym za 1 szkolenie należy uznać organizację i przeprowadzenie szkolenia dla jednej 2-osobowej grupy w wymiarze 16 godzin dydaktycznych (zwanym dalej „szkoleniem”).

4. Usługa realizowana będzie w sumie dla 180 osób w podziale na dziewięćdziesiąt 2-osobowych grup w łącznym wymiarze 1 440 godzin - dla każdej grupy po 16 godzin dydaktycznych.
5. Wykonawca przeprowadzi szkolenia, o których mowa w ust. 3 swz, zgodnie z programem obejmującym zapoznanie uczestników szkolenia z budową i zasadami obsługi drukarki 3D oraz wykształcenie u uczestników szkolenia umiejętności drukowania na drukarce 3D zaprojektowanych przez nich na zajęciach szkoleniowych drobnych elementów konstrukcyjnych, wynikających z podstawy programowej kształcenia odpowiednio w zawodzie, w którym się uczą, tj. dla technika elektryka lub technika mechanika lub technika mechatronika lub technika chłodnictwa i klimatyzacji lub technika urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
6. Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić program szkolenia Zamawiającemu, na co najmniej 7 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.
7. Wykonawca zobowiązany jest w pierwszym dniu zajęć szkoleniowych, przed ich rozpoczęciem, do zapoznania uczestników danego szkolenia z jego programem.
8. Szkolenia realizowane będą dla każdej osoby w formie wspólnych, grupowych, 2-osobowych praktycznych zajęć - wyłącznie na terenie Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu, z/s przy ul. Młodych Techników 58.
9. Zamawiający zapewni każdorazowo do przeprowadzenia zajęć szkoleniowych pracownie kształcenia zawodowego lub pracowanie informatyczne wyposażone w dwa stanowiska - zestawy komputerowe z wymaganym oprogramowaniem informatycznym i specjalistycznym zawodowym, wykorzystywanym w nauce zawodów, o których mowa w ust. 3 swz oraz dwie drukarki 3D.
10. Model wykorzystywanych podczas szkolenia drukarek 3D, Zamawiający przedstawi Wykonawcy na co najmniej 14 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia niezbędnych do przeprowadzenia zajęć szkoleniowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek 3D, służących realizacji programu szkolenia.
12. Szkolenia mają być realizowane każdorazowo w pełnym zakresie czasu ich trwania, o którym mowa w ust. 13 swz, w formie zajęć praktycznych z korzystaniem przez każdego uczestnika szkolenia z indywidualnego stanowiska - zestawu komputerowego z dostępem do oddzielnej przypisanej do niego drukarki 3D.
13. Szkolenia powinny trwać dla każdej z dziewięćdziesięciu grup po 16 godzin dydaktycznych. Przez 1 godzinę dydaktyczną szkolenia Zamawiający rozumie 45 minut. Do czasu 16 godzin dydaktycznych szkolenia nie wlicza się przerw.
14. Szkolenia, o których mowa w ust. 13 powinny być zrealizowane dla każdej z 90 grup w ciągu jednego miesiąca w układzie 4 spotkań, każde spotkanie odbywające się w innym dniu i trwające po 4 godziny dydaktyczne.
15. Szesnastogodzinny cykl szkoleniowy, o którym mowa w ust. 13 i ust. 14, dla danej grupy szkoleniowej realizowany będzie przez jedną i tą samą osobę szkolącą, wskazaną przez Wykonawcę na etapie planowania realizacji usługi w danym miesiącu.
16. W sytuacji zaistnienia przesłanek, mających wpływ na brak możliwości realizacji usługi w sposób zaplanowany w ust. 15, zastosowanie będą miały zapisy, o których mowa w ust. 25 swz.
17. Zamawiający zapewni każdorazowo ubezpieczenie uczestników podczas ich pobytu na zajęciach szkoleniowych.
18. Podczas realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia, dla każdej z dziewięćdziesięciu grup, dziennika zajęć szkoleniowych, którego wzór otrzyma od Zamawiającego przed rozpoczęciem ich realizacji.
19. Zamawiający zastrzega, że w przypadku uzyskania przez Wykonawcę punktów w kryterium jakościowym w związku z wykazaniem przez Wykonawcę osób spełniających opisane w rozdz. XVII ust. 7 swz, jakościowe kryteria oceny ofert, usługę szkoleniową zobowiązane są przeprowadzić te właśnie osoby.
20. Wykonawca sporządzi i przekaże każdemu ze 180 uczestników szkoleń zaświadczenie potwierdzające ukończenie przez niego 16-godzinnego szkolenia. Zaświadczenia sporządzone zostaną zgodnie z obowiązującymi wymogami dotyczącymi oznakowania działań współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
21. Wykonawca może realizować usługę w dni powszednie w godzinach 8:00-18:00.
22. Zamawiający dopuszcza - w szczególnie uzasadnionych przypadkach - możliwość realizacji przez Wykonawcę usługi w soboty lub podczas dni wolnych od nauki (ferii świątecznych, ferii zimowych, wakacji) w godzinach 8:00-16:00 - po wcześniejszym wyrażeniu zgody na taką realizację szkoleń przez uczestników szkoleń i Zamawiającego.
23. Harmonogram realizacji usługi przekazywany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego każdorazowo do 15. dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym usługa zaplanowana będzie do realizacji. Natomiast potwierdzanie przez Zamawiającego i Wykonawcę, uzgodnionych dokładnych tygodniowych terminów realizacji usługi, odbywać będzie się każdorazowo w piątek poprzedzający dany tydzień realizacji usługi.
24. Zamawiający zastrzega sobie możliwość planowania i równoległej realizacji usługi dla dwóch grup szkoleniowych - bez możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.
25. W sytuacji nieodbycia się zajęć pomimo dochowania terminów, o których mowa w ust. 23 swz, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, zaległe zajęcia muszą zostać przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, nie później jednak, niż do 7 dni od pierwotnie planowanej daty ich realizacji.
26. Zamawiający zastrzega, że powyższy sposób planowania i realizacji usługi nie podlega możliwości negocjacji zmiany tego sposobu realizacji usługi przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kosorcjum 3D-Pełnomocnik i Członek: Ł. Ordoń, Członkowie: S. Pokutycki, P. Polakowski, M. Gabor, D. Turowski, R. Zalewska, E. Borkusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PESEL (pełnomocnik - Łukasz Ordoń): 79072102314

7.3.3) Ulica: Pl. Kościuszki 23/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-026

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 490 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.