Ogłoszenie z dnia 2024-01-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00532355/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00552011/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zaprojektowania i wykonania prototypowego urządzenia do automatycznego rozciągania próbek w projekcie „Organiczne półprzewodniki w rozciągliwej elektronice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA ŁÓDZKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Chemiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 114
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-543
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urszula.zalog@p.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/137532/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zaprojektowania i wykonania prototypowego urządzenia do automatycznego rozciągania próbek w projekcie „Organiczne półprzewodniki w rozciągliwej elektronice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-556b0cd0-935b-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00056959
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048020/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie urządzeń do rozciągania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532355
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 19/W3D/U/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181300,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) usługa zaprojektowania i wykonania prototypowego urządzenia do automatycznego, cyklicznego dwuosiowego rozciągania cienkich (ok. 0,1 µm ÷ ok. 1 000 µm) próbek będących foliami polimerowymi z warstwą materiałów organicznych oraz metalicznymi ścieżkami przewodzącymi prąd elektryczny. Urządzenie powinno być zautomatyzowane i wymaga się od niego czystości, tak by nie wpływało to na czystość w komorze rękawicowej. Prototypowe urządzenie jest dla potrzeb projektu „Organiczne półprzewodniki w rozciągliwej elektronice” realizowanego w Katedrze Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej. Urządzenie powinno być zaprojektowane i wykonane zgodnie z wymaganiami określonymi w „Specyfikacji technicznej” stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ.
2) załadunek, transport, wniesienie i rozładunek urządzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, w jego siedzibie tj. Katedrze Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi przy ul. Żeromskiego 16, budynek A-27,
3) instalacja i uruchomienie urządzenia w miejscu jej użytkowania,
4) dostarczenie:
a) instrukcji obsługi urządzenia sporządzonej w języku polski (dopuszcza się w języku angielskim),
b) dokumentu określającego zasady świadczenia usług serwisu i gwarancji w okresie gwarancji, które powinny być zgodne z warunkami gwarancji określonymi w § 7 „Projektu umowy” załącznik nr 5 do SWZ,
5) przeprowadzenie bezpłatnego szkolenia w zakresie prawidłowej obsługi urządzenia. Szkolenie odbędzie się niezwłocznie po instalacji i uruchomieniu aparatury, nie później niż w terminie 14 dni od dnia instalacji urządzenia. Szkolenie odbędzie się
w siedzibie Zamawiającego,
6) udzielenie gwarancji jakości urządzenia. Minimalny okres gwarancji to 24 miesiące
Szczegółowe warunki dotyczące realizacji gwarancji określone są w § 7 „Projektu umowy” załącznik nr 5 do SWZ.
7) wykonywanie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji, o którym mowa w § 7 ust. 5 umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72244000-7 - Usługi prototypowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
51430000-5 - Usługi instalowania sprzętu laboratoryjnego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOCHOR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272783988
7.3.3) Ulica: Maratońska 82
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-007
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 224 dni
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Roboty budowlane polegające na utwardzeniu i odwodnieniu terenu przy budynkach zlokalizowanych przy ul. Konstadta 9 / Jakuba 6 i Majzela 8
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- "Budowa tężni solankowej obok Parku im. A. Struga przy ul. Urzędniczej"
- "Przygotowanie i wydawanie posiłków dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Łodzi - w obiekcie w Grotnikach przy ul. Ozorkowskiej 3 w okresie od dnia 24.06.2024 r. do dnia 17.08.2024 r."
- Dostawa maszyn czyszczących dla SP ZOZ CSK UM w Łodzi
- ZP/6/2024 - dostawa Systemu do RT-PCR dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
- Rozbudowa dróg wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Gospodarz
- Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.